Fitness Seller

g-mens log

300 lbs overhead, nice!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.143
Was dat alles wat je getraind heb, Gijs?

Congrats met je PP PR!!

Haha, ben dus vanavond bij John langs gegaan. Had nog een Inzer champion suit liggen. Heb geprobeerd.

Deadlift
1x120
1x170
1x220
1x250
1x280
1x300 (met beetje hitch) John zette even disturbed op (get down with the sickness)

Was nog naar de klote van de training en heb een fijne spierknoop in mijn rechterhamstring. Irritant zelfs nu met autorijden. Even laten masseren.

Suit is echt het simpelste van het simpelste. Heb het even opgezocht op google. Sommigen zweren er echter bij. De max DL die ik heb liggen die te groot was is ook ongeveer 3x zo dik. Ga alsnog wel langs Henk Keizer om gewoon alle opties uit te proberen.

John thanx man:)

Ik kreeg gisteren op de FIBO een zak met samples in maar ook een Musclemag, wie zie ik daar instaan? :D G-men!! Als je het artikel zelf nog niet gelezen hebt, kan ik het wel eens inscannen.

• #6.146
Ik kreeg gisteren op de FIBO een zak met samples in maar ook een Musclemag, wie zie ik daar instaan? :D G-men!! Als je het artikel zelf nog niet gelezen hebt, kan ik het wel eens inscannen.

Oh damn iemand had mij laten zien al een week terug ja. Ik weet niet waar ik dat blad vandaan moet halen. Ik was ook verrast dat ik ergens in stond, wist nergens iets van.

Oh damn iemand had mij laten zien al een week terug ja. Ik weet niet waar ik dat blad vandaan moet halen. Ik was ook verrast dat ik ergens in stond, wist nergens iets van.

Musclemag is een Nederlands tijdschrift, ik zou ze eens contacteren om verhaal te halen, een gratis jaarabonnement eisen lijkt me wel een goed idee, hoe durven ze dat te doen zonder toestemming. :p

Ik zal het anders een inscannen, kunnen de andere DBB leden ook mee genieten...

• #6.148
ik hoop woensdag

Hey Gijs! Was goede training vandaag! was gezellig! Vaker doen.... ga ik teminste ook vooruit!
Maar GVD ben net thuis! 4,5 uur over gedaan! Kom ik uit de trein, heb ik ook nog een lekke band! k*t NS!

totally in love met de push press de laatste tijd geloof ik! Top man.

Super man die PP! :D

en dan 'ff' 300 kg deadliften om je suit te testen... :roflol: :D

• #6.154
Vandaag zou training zijn bij meneer Hams. Maar iedereen was nog niet hersteld van afgelopen zondag dus geen training. Dan maar naar Henk Keizer de powerlift goeroe om suits te proberen.

Eerst een Inzer max DL maar 34. Haha vet worstelen om er in te komen. Toen legde hij een stang voor me neer. Ik zei: "Uhmm ik heb gister ook al 300 gepulled en voel mijn hamstring een beetje". Antwoord: "Geen excuusjes, je hoeft niet meteen 300 te doen".
Ik: "Oh oke doe maar 70 dan".

Stuk of 5 powerlifters gingen uitgebreidt zitten kijken. Damn dus daar ging ie.

Oef 1 Deadlift
1x70
1x120
1x220
1 van die powerlifters: Je gaat nu naar 220 he? Ik: Ja dat weet ik, daar kan ik er wel 15 mee denk ik, hij: Oh.
1x270
1x300 bar schoot omhoog tot 3/4 en toen enorm mijn glutes lopen aanspannen maar had bovenin heel kleine hitch nodig. Hehe meteen commentaar van de groep Pl-ers.

Toen andere suit aangetrokken: Inzer Fusion (nieuwste van het nieuwste)
1x305 PR bar schoot omhoog tot 5/6 en toen zelfde kleine hitch nodig.

Denk dat 310 er ook zeker had ingezeten maar die is voor volgende week. Met een mooie thighride mss zelfs de 320. De toekomst zal het zeggen.

Toen nog wat gepompt

Oef 2 Par bb rows
10x120
10x120
10x120
10x120

Oef 3 Bb shrugs
10x120
10x170
10x170
10x170

Oef 4 hyper extension against bands
15xbw+small b
15xbw+average b
10xbw+average+small b PR

Oef 5 Chins
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Oef 6 seated dumbbell curl
15x20
10x20
8x20
6x20

Oef 7 Leg tucks
20x
20x
20x

Toen nog aan de bar gezeten met Henk en een paar oude Plers en Peter Baltus (ex sterkste man van NL, en nooit verslagen door Jarno)

Top dagje.

Laatst bewerkt:
Haha je blijft me verbazen! Nice PR.

Whaha 2 dagen 300 van de grond.. Overtraining past niet in jou repertoire :D;.. Wat een zure hams zul jij morgen hebben whahaha!

Je deadlift PR moet wel hoger blijven als je aantal Log pagina's :P

• #6.158
Op jou zal ik nooit neerkijken. Ik bedoel neem alleen ons lengte verschil al, ik zou een trap moeten meenemen.

Terug
Naar boven