Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.181
Kelvin deed het netjes. 3x1x100 pushpress waarvan de laatste met flinke snelheid. Fails op de 105. Ik voorspel met wat oefening vrij snel de 120PP voor hem.

Elke training een rep erbij op die 100 PP :)

Je hebt nu eindelijk gevonden hoe je het maximale uit je benen kan halen zo te zien. Erg netjes. :)

• #6.185
My God! :eek:
Beestige training man.
En morgen 'gewoon' weer éh?! :rolleyes:
Heavy Dude, zoveel is wel duidelijk. :thumb:

Die PP is insane!

hey ik hoorde van je deadlift, bij ons op de sportschool.
henk vond het een mooie beurt een kleine hitch maar toch netjes.
Hij was onder de indruk en dat is hij niet snel.
Jammer dat ik em niet gezien heb.
Bevalt het pakje.
gr weak01

Gast, hoe doe je het toch?

Waar koop je die Chocomelk eigenlijk? Appie?

• #6.190
hey ik hoorde van je deadlift, bij ons op de sportschool.
henk vond het een mooie beurt een kleine hitch maar toch netjes.
Hij was onder de indruk en dat is hij niet snel.
Jammer dat ik em niet gezien heb.
Bevalt het pakje.
gr weak01

Thanks, ik hoorde ook veel dingen over jou. 315 DL bij 90kg toch? Super man.

Vandaag events bij Jarno Hams. Tom Jansen was er, verder was Kelvin mee en Mikediesel.

Oef 1 Vikingpress (haha na gister 2 uur presses gedaan te hebben:rolleyes:)
5x55 (leeg)
5x75
5x95
3x105
3x125 PR
3x145 PR
5x145 PR moeite mee maar vorig jaar met de stofrollen was ie volgens mij 140 En had ik gister geen schouders getraind had er veel meer ingezeten.

Oef 2 Farmers (Jarno's H balken)
opwarmen met andere H balken 25x100kg
50mx125kg (balken van de finale)
75mx125kg (afstand van vorig jaar) PR en easy. Jarno maakte grapje "hoop ik" zo van: "die zit er dit jaar dus niet in".

Oef 3 Tire flips
4x380
5x380
3x380 met wat hulp

Bizar rotbandje. Voelde alsof ik weer voor 1e keer deed. Was trouwens de band die ze tot 2003 gebruikte, daarna kwam degene die ook vorig jaar erin zat met die schermen erin. Die is 350. Ik hoop op die ook dit jaar in de medley.
Jarno was echt ongelofelijk snel en easy.

Oef 4 Yoke (koeienyoke)
180kg 15m
220kg 15m
260kg 15m
310kg 15m
330kg 15m
350kg 15m met kniebanden PR Heb er vertrouwen in dat een 360 op de finale zou moeten kunnen.

Oef 5 Deadlift (Jarno en Mike waren aan het deadliften dus dacht doe even mee, zelde stang als op kwalificatie Oost)
5x215
3x255
1x295 wilde 2 gaan doen maar moest stoppen van Jarno hij vond dat ik genoeg had gedaan. Was raw trouwens, geen hitch en heel makkelijk nog.

Gijs' ochtendritueel: Gijs staat op, kleed zich aan, deadlift 300kg en kan aan de rest van de dag beginnen... Heb jij nog wel een CNS?

• #6.192
Ik dwing mijn CNS 300 kg te gaan zien als een opwarmertje.

zieke shit gewoon.

Dikke vikingpress en ****ing sterk op de farmers! En als laatste nog 295 deadliften. Mijngod, niet normaal meer.

Congratz met de pr's Gijzianowski!

Geweldig dat je keer op keer rond de 300 deadlift, maar pas toch op voor een blessure, dat zou echt een doodzonde zijn.

t*ring... Als ik niet beter wist, zou ik zweren dat het een fictieve log is.... Pff.... heeft Jarno nog iets over Fortissimus 2009 gezegd?

• #6.196
zieke shit gewoon.

Dikke vikingpress en ****ing sterk op de farmers! En als laatste nog 295 deadliften. Mijngod, niet normaal meer.

Congratz met de pr's Gijzianowski!

tja elke vikingpress is anders. Deze is niet zo zwaar. Ik ben ook wel goed vooruit gegaan op OH de laatste tijd maar je moet je niet blind staren op zo'n vikingpress. Farmers ben ik aangeboren sterk. Kon er meteen met gang mee weglopen. Hoop hier echt iets te kunnen doen op de finale.
De deadlift gaat heel lekker de laatste tijd. Het lijkt alsof mijn lichaam zich over een bepaald punt heeft geworsteld nu. Elke keer als ik nu rond de 300 lift is er gewoon belachelijk veel zelfvertrouwen

Geweldig dat je keer op keer rond de 300 deadlift, maar pas toch op voor een blessure, dat zou echt een doodzonde zijn.

Daarin heb je gelijk. Het is een valkuil voor me. Mijn hamstring voelde ik vandaag echter helemaal niet dus ik dacht waarom niet. Jarno zag wel dat het niet super licht was dus die vond het wel mooi. Ik zelf had met veel moeite er nog wel een bij gedaan, de vraag is dan in de training, tegen welke prijs? In een wedstrijd voluit gaan is iets anders.....

t*ring... Als ik niet beter wist, zou ik zweren dat het een fictieve log is.... Pff.... heeft Jarno nog iets over Fortissimus 2009 gezegd?

Hehe thnx, Jarno had het over een wedstrijd volgende week zaterdag, maar volgens mijn niet Fortissimus.

Een ouwe gek ben je!:thumbs:

• #6.198
Pas op jij, we zijn net zo oud:windup:

jeeez nog ff deadliftje eruit knallen van 295 :thumb:

interessant logje! Je fysiek is ook huge btw ;)

hahaha en weer een bijna max deadlift op het einde van een zware training.. Gijs zieke geest ! :D

Terug
Naar boven