XXL Nutrition

g-mens log

Gijs, was een nette training kerel. :cool:

Die wheelflip was een verraderlijk rotbandje waar je je flink op stuk kan bijten, maar elke run ging steeds beter.

Was voor mij ook de eerste keer weer dat ik met zware farmers liep. (tot nu toe steeds 100kg) Maar voelde belachelijk licht en goed. Jammer dat ik kramp in me kuiten kreeg, overigens de hele dag last van gehouden.

@Ari70

Zoals het er nu uitziet doet Jarno wel mee met de Fortissimus. Probleem is het trainen van die overigens belachelijke zware onderdelen. Zie maar eens zwerfkeien van 255kg te vinden...:eek:

wanneer houdt het op?!Super man!

Gaat lekker Gijs! Hoeveel weeg je nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.204
Gijs, was een nette training kerel. :cool:

Die wheelflip was een verraderlijk rotbandje waar je je flink op stuk kan bijten, maar elke run ging steeds beter.

Was voor mij ook de eerste keer weer dat ik met zware farmers liep. (tot nu toe steeds 100kg) Maar voelde belachelijk licht en goed. Jammer dat ik kramp in me kuiten kreeg, overigens de hele dag last van gehouden.

@Ari70

Zoals het er nu uitziet doet Jarno wel mee met de Fortissimus. Probleem is het trainen van die overigens belachelijke zware onderdelen. Zie maar eens zwerfkeien van 255kg te vinden...:eek:

Van jou ook, je was gewoon weg weer kolossaal. Valt gewoon op zelfs naast Jarno valt jou massa op. Die onderarmen te bruut. Meer drinken volgende keer dan heb je minder last van kramp. Ik heb ook 1,5 L water op tijdens de training he.

wanneer houdt het op?!Super man!
Ik hoop dat ik nog wat ruimte heb voor de finale. Zolang lijkt het alsof ik nog wel wat kracht kan winnen in de bulk. Ik wacht ook nog even met creatine tot een week of 5-6 voor de wedstrijd, geeft me meestal ook nog een krachttoename.

Gaat lekker Gijs! Hoeveel weeg je nu?
103 zeker mss zelfs al richting de 104 zonder kleren.

Van jou ook, je was gewoon weg weer kolossaal. Valt gewoon op zelfs naast Jarno valt jou massa op. Die onderarmen te bruut. Meer drinken volgende keer dan heb je minder last van kramp. Ik heb ook 1,5 L water op tijdens de training he.

Haha, tja. Ik zie dat niet zo van mezelf, maar wel leuk om te horen. Jarno is nu ook in de bulk, dus daar gaan nog wel wat kilo-tjes op.

Ik hoop dat ik nog wat ruimte heb voor de finale. Zolang lijkt het alsof ik nog wel wat kracht kan winnen in de bulk. Ik wacht ook nog even met creatine tot een week of 5-6 voor de wedstrijd, geeft me meestal ook nog een krachttoename.

Ik weet wel zeker dat je nog over hebt voor de finale. Je boekt goede progressie elke training weer als ik het zo kan bekijken. Petje af hoor.
Verder heb ik zelf niet zo goede ervaring met creatine (meer pomp en das niet echt wenselijk met odd's). Maar als jij daar goed op gaat, natuurlijk gewoon doen.

103 zeker mss zelfs al richting de 104 zonder kleren.

Heb je een bepaald gewicht waar je naar toe wilt, of gewoon van wat lekker aanvoeld?

• #6.206
had 105 in mijn hoofd zitten, maar voelt het lekker in de zin van "weinig conditie verlies" dan ga ik verder zolang ik vooruitgang boek.

Gijs, het valt me op dat je met een split traint en onderdelen in het weekend.
Hoe bevalt dat en hoe ziet je schema eruit?

Ik zit namelijk in een motivatiecrisis en kickboks nu 2 keer per week. Dus dacht misschien is een spiltschema wel handig. Momenteel train ik als volgt.

Ma Borst/rug
Di Kickboksen
Wo Benen (beperkt door blessure)
Do Kickboksen
Vr weak points qua fysiek en kracht
Weekend Rust

3x per week deadliften :( :( :(

• #6.209
Train nu:

1 dag schouders en beetje borst, altijd nadruk op schouders voor OH, meestal maandag
1 dag rug nadruk op DL of zware rows meestal dinsdag of do.
1 dag LB Was altijd vrijdag en de events op zondag maar dat wil ik verschuiven. LB komt op woensdag. Ik heb de laatste tijd weer af en aan wat last van linkerknie. Zou ik totaal geen last hebben zou ik 2x per week squatten maar nu is het 1x. Nadruk licht op heupen door middel van boxsquat tegen bands, frontsquat en DL.
1 dag events zaterdag of zondag. Mss de komende tijd 2x events voor de finale. Nadruk natuurlijk op de events van de finale. Ik zie de finale zo:

-Truckpull
-Boom max
-Medley met yoke, tire en wasmachine
-farmers
-stones

@Ivo, gekke week 1e x was omdat ik wilde testen bij John, 2e x was omdat ik wilde testen bij Henk Keizer. De laatste keer was het volume heel laag en had er al weer 3 dagen rust tussen gezeten.

Blijf je bij Jarno trainen? Of kom je nog af en toe naar Raalte?

Zie ik nu dat je ook al een beetje last krijgt van je knie. Lijkt wel in te zijn op dbb.

Train nu:

1 dag schouders en beetje borst, altijd nadruk op schouders voor OH, meestal maandag
1 dag rug nadruk op DL of zware rows meestal dinsdag of do.
1 dag LB Was altijd vrijdag en de events op zondag maar dat wil ik verschuiven. LB komt op woensdag. Ik heb de laatste tijd weer af en aan wat last van linkerknie. Zou ik totaal geen last hebben zou ik 2x per week squatten maar nu is het 1x. Nadruk licht op heupen door middel van boxsquat tegen bands, frontsquat en DL.
1 dag events zaterdag of zondag. Mss de komende tijd 2x events voor de finale. Nadruk natuurlijk op de events van de finale. Ik zie de finale zo:

-Truckpull
-Boom max
-Medley met yoke, tire en wasmachine
-farmers
-stones

@Ivo, gekke week 1e x was omdat ik wilde testen bij John, 2e x was omdat ik wilde testen bij Henk Keizer. De laatste keer was het volume heel laag en had er al weer 3 dagen rust tussen gezeten.

Vergeet de rollen isolatie materiaal niet!

Ja dat weet ik wel, maar daarom is het nog wel godgruwelijk bruut. Gemiddeld 300 omhoog getrokken.

• #6.214
Oeps de powerstairs vergeten voor de finale. "Ga er maar vanuit dat die erin zit" quote van gister. Niet mijn lievelingsonderdeel moet ik zeggen maar ach op zich is het een deadlift en Tom Jansen is net zo lang en deadlift minder dat geeft dus moed.

Oeps de powerstairs vergeten voor de finale. "Ga er maar vanuit dat die erin zit" quote van gister. Niet mijn lievelingsonderdeel moet ik zeggen maar ach op zich is het een deadlift en Tom Jansen is net zo lang en deadlift minder dat geeft dus moed.

En misschien nog wel een odd.... 7 stuks :eek:

Maar voor zo'n volume beest als jij mag dat geen probleem zijn, toch? ;)

• #6.216
Hoe meer hoe beter Mike. Ik zal alleen in het voordeel zijn gaat conditie meetellen.

Hoe meer hoe beter Mike. Ik zal alleen in het voordeel zijn gaat conditie meetellen.

Ja, dat weet ik wel zeker. Trouwens ik denk dat er nog wel een paar conditie monsters tussen zitten. Fouad? (ga er wel even vanuit dat ie zich kwalificeerd) ;)

Nja Fouad ging anders wel vrij traag op de medley in SM van Limburg ..

Hey gijs, moet jij niet herstellen tussen je trainingen ofzo?
Als je puur kijkt naar hersteltijd van spiergroepen dan kom je vaak niet uit, heb je daar nooit last van? (spierpijn, kracht te kort)

• #6.220
Heb wat minder isolatie als vroeger dat scheelt qua spierpijn. Bulk=sneller herstel. En verder zit ik vandaag van boven tot onder knetter vast Loo.

Terug
Naar boven