AndroidHealthClinic

g-mens log

Hey gijs, moet jij niet herstellen tussen je trainingen ofzo?
Als je puur kijkt naar hersteltijd van spiergroepen dan kom je vaak niet uit, heb je daar nooit last van? (spierpijn, kracht te kort)
Gijs? =----->

land-Superman2.jpg

Ziek sterke training weer kerel....... Dat word binnen de korste keren een 130kg log heb ik in de gaten..... Heel bruut dat je de farmers van de Nk al in 1x loopt!

Go Gijs!
cheer.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.224
Thnx Jules en living la vida Loca.

Vandaag LB

Oef 1 Boxsquat (zonder bands)
10x50
10x50
5x80
5x110
5x160
5x200
3x230 PR
5x200
5x200

Oef 2 Full front sq
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120

Oef 3 Leg ext en leg curl in supersets
20x40 - 15x40
20x50 - 15x45
20x60 - 15x50

Oef 4 45% calf raise
15x100 full bl
12x110
10x115

Serieus niet gelogen mijn broertje was sterker op kuiten vandaag.

Oef 6 Hypers
20xbw
20xbw
20xbw

pomp in the lower back.

Lichaam was redelijk moe vandaag. Knie geen last van heb nu Tantum gehaald en smeer 3x daags werkt goed. Mss voor anderen ook een idee?

Ook nog axle gemaakt vandaag foto''s in het daarvoor bestemde topic geplaatst.

Thnx voor de tip. Ga het eens proberen.

shit nu je een axle hebt kan ik dat onderdeel wel vergeten op 30 mei haha :p

Nice boxsquat m8

Ik denk ik zie mijn naam voorbij komen.. :D

Gaat lekker Gijs!

• #6.228
Ach weet niet hoeveel ik ermee ga trainen axle zal geen onderdeel zijn op de finale. Boom is belangrijker. 30 mei is ie toch 90kg ofzo. Dat wordt niet al te moeilijk lijkt me.

dikke boxsquat kerel!

Werk nu ook al sinds eind december met Tantum en inmiddels hebben meerdere mensen die bij mij in de gym trainen die zooi gehaald. Werkt goed idd.. Dikke Squat trouwens..

Damn Dude, wat een benentraining!:eek:
Ongelofelijke squats, en zo veel! :thumb:

:bow: Animal!

Wellicht dat ik het heb gemist in je log excuses daarvoor---> ik ben erg nieuwsgierig of jij een voedingsschemagebruikt en hoe dat eruit ziet.

Vriendelijk groetend,

Mossad

• #6.233
:bow: Animal!

Wellicht dat ik het heb gemist in je log excuses daarvoor---> ik ben erg nieuwsgierig of jij een voedingsschemagebruikt en hoe dat eruit ziet.

Vriendelijk groetend,

Mossad

Nee geen voedingsschema nu, ben in de bulk. Betekend gewoon dat ik prop. Eet zo'n beetje: 2a3L Melk, 1L chocomelk, brinta, proteinepoeder, beetje brood met kipfilet, kwark en avondeten.

Nee geen voedingsschema nu, ben in de bulk. Betekend gewoon dat ik prop. Eet zo'n beetje: 2a3L Melk, 1L chocomelk, brinta, proteinepoeder, beetje brood met kipfilet, kwark en avondeten.

topgozer ben je--> gewoon ouderwets knallen , veel melk drinken en je broodjes eten en check het resultaat.

Bizar goed!

• #6.235
topgozer ben je--> gewoon ouderwets knallen , veel melk drinken en je broodjes eten en check het resultaat.

Bizar goed!

Het heeft altijd gewerkt voor veel generaties voor ons, ik zou niet weten waarom sommigen steeds denken dat er nog iets speciaals zou zijn behalve dat in onze tijd wil je sterk en groot worden.

Ik denk vaak aan het volgende dat ik eens gelezen heb; Er is niets anaboler als eten!

Nette boxsquats man!

Jzs die boxsq... 240 parralel squat moet je nu toch ook wel halen dan!
Je bent echt sterk bezig Gijs.. Ik blijf me over je verbazen.

nog ff en je bent op alles sterker dan ik :P

Terug
Naar boven