Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.241

Nee. Drink maar eens 5L water en kijk dan of je sterker bent als je gewone hoeveelheid van bv 2.5L. Eet eens 6000Kcals ipv 3000 en kijk dan of je je sterker voelt. Idd je voelt hem al aankomen;)

Jzs die boxsq... 240 parralel squat moet je nu toch ook wel halen dan!
Je bent echt sterk bezig Gijs.. Ik blijf me over je verbazen.

Mss maar ik kan niet zo goed parallel squatten. Ik heb altijd full gedaan en nu vind ik het moelijk om op parallel al de beweging om te keren als je snapt wat ik bedoel. Ik vind het ook niet zo interessant. De box maakt mij goed sterk en ik heb het idee dat de transfer naar Strongman wel goed is.

nog ff en je bent op alles sterker dan ik :P
Dat is mijn uiteindelijke doel dan ben ik tevreden.

:p

Stevige boxsquats.

• #6.244
Vandaag training 2 bij Jarno Hams

Opwarmen met vikingpress en speed log op 50 kg log:p

Oef 1 Logpress (dikkere boom als IFSA, zelfde als kwalificatie oost)
1x95
1x95
8x100 3e werdt afgekeurd door Jarno, was niet stabiel bovenin, jammer was anders pr geweest:(
6x100

Met dit log wat problemen met evenwicht verder voelde het sterk.

Oef 2 Farmers
100kgx25m
125kgx76m PR. ach draaide nog het 4e bochtje en daarna gingen ze snel neer. Jammer wilde en had 100m wel verwacht. Next time:mad:

Oef 3 Tireflips (finaleband met die platen erin)
4x350 + weer rechtop zetten
8x350 + weer rechtop zetten.

Volgens Jarno stond ik te ver van de band nog. Gleed ook 1x uit. Tempo was verder voor mijn gevoel wel goed.

Oef 4 Stones.
Run:
100kg op 160cm PR (nooit hoger getraind als 140cm)
120kg op 150cm PR
130kg op 140cm
140kg op 130cm
150kg op 130cm Fail:mad:
150kg op 130cm en nu wel;)
160kg Failed to lap.

Losse beurten:
120kg op 160cm PR en easy
130kg op 160cm PR en nog steeds easy. Volgende keer de 170cm aanvallen.

Bij die Fail zei ik tegen Mark van Dijk: "t*ring wat is dit nu?"
Mark tegen mij: "Ja is idd wel slap". Ik werd zo boos dat ik terug liep en hem er easy oplegde. De 160 verschoven de sleeves elke keer kreeg hem niet op de knieen. Was zonder denk ik wel gelukt maar wil de armen niet helemaal open hebben nu ik het vaker moet oefenen.

beetje jammer ...

Minder van die 76 meter :( Moet een enorme teleurstelling voor je zijn geweest!
Lekker bruut bezig geweest man!

Ja Gijs, je ging übergoed op de stones en de farmers ook trouwens. :D

• #6.249
verdomme, mijn hele voet is dik, tire was erop gevallen maar voelde weinig. Lijkt er beetje op of de spieren van de voet wat gekneusd zijn. Heb er ijszak op nu, hoop dat het lichte verrekking is en zo weg is.

wederom beestige volume Gijs ! :) Kom je ook een keer in Ridderkerk trainen?

matige training man!zo word het niets strax :roflol:
insanity!

Sterkte met je voet, smeer er ook maar gewoon Tantum op.. Helpt ook tegen zwellingen etc...

Tantum voor al je pijntjes en dingetjes...Tantum is het nieuwe huishoudmiddeltje :P

• #6.254
hehe ik smeer het nu op de ellebogen, knieen en op mijn voet. Volgens mij kan ik beter tantum door mijn badwater gooien gaat sneller. Maar ja het werkt wel erg goed moet ik zeggen.

Nou herstel ze, zou ik zeggen. Beter niets forceren.

Ga je zien! ;)

• #6.256
Zo domme actie Mike echt tsssss......... Soms kan ik me wel voor me kop slaan, hoe krijg ik het voor elkaar om die band op mijn voet te krijgen.

• #6.258
Erwin ik ben unbreakable. Er is echt niks gebroken ik kan er alweer op lopen, is alleen nog wat gevoelig, denk de pezen wat verrekt doordat mijn voet naar beneden werd gedrukt.

Terug
Naar boven