AndroidHealthClinic

g-mens log

verdomme, mijn hele voet is dik, tire was erop gevallen maar voelde weinig. Lijkt er beetje op of de spieren van de voet wat gekneusd zijn. Heb er ijszak op nu, hoop dat het lichte verrekking is en zo weg is.

Ach tja, als je tot het gaatje gaat, of je zit lekker in een rush met trainen. Dan wil je nog wel eens vergeten met welke ongelooflijke gewichten je aan het stoeien bent! :eek: :rolleyes:

En das soms maar beter ook...hehe ;)

Maar idd hopen op effe een lichte kwetsuur, dan kun je snel weer beesten.

Zo domme actie Mike echt tsssss......... Soms kan ik me wel voor me kop slaan, hoe krijg ik het voor elkaar om die band op mijn voet te krijgen.

Bij ons lag er pas iemand met twee benen onder, das aardig schrikken als iemand ineens onder de band verdwijnt!

Respect kerel! 1 advies, ik zou als ik jou was op 30 mei echt rustig aan doen, echt geen risico's nemen enzo... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.263
Kan er nu aardig op lopen. Tot nu toe 3x Tantum gedaan en 2x gekoeld met ijs.
Kijken hoe het morgen aanvoelt. Als alles meezit doe ik zaterdag nog mee met wedstrijdje die ik als oefening wilde gebruiken.

Kijken hoe het morgen aanvoelt. Als alles meezit doe ik zaterdag nog mee met wedstrijdje die ik als oefening wilde gebruiken.

he kleine brokkenpiloot hehe.
boef, ga je het de friese mannen nog ff moeilijk maken .

• #6.265
hoi popje, denk het wel voelt vandaag alweer stuk beter. denk morgen mss zelfs wel bijna weg

NEEEEE Gijs je doet niet mee in surhuisterveen toch? ;)
nice gab!zie je daar!

Kelvin gaat je haten als je zn eigen wedstrijd wint!!
Hij was zn speech al aant schrijven :roflol:

Ja hoor, eerst probeert ie hoog te houden met een wedstrijdband en dan gebruikt ie wat voor andere mensen een wedstrijd is als training.;) Jij bent echt niet te stoppen dit jaar!:D

• #6.272
Net terug van de wedstrijd in Surhuisterveen. Voet was vanochtend aardig kon er in mijn kisten goed op steunen, dus durfde het wel aan.

Onderdeel 1 Truckpull met harnas en touw
Redelijk goed te doen vond ik, was 17.000 kg maar rolde prima. Eerste aanzet meer op biceps gedaan omdat ik eerst vaart wilde voor ik de voet vol belaste, toen ik merkte dat ie geen pijn deed voluit gegaan. Resultaat 35sec over 30meter en 4e plaats na Kelvin, Fouad en Arno.

Onderdeel 2 Carcircle volgens mij zo rond de 200-250 kg vrouwen waren in ieder geval geen 60kg zoals Wout had gewild haha. Ging easy en had er lekker tempo in 3,5 rondje of 1260 graden. 1e plaats hierop.

Onderdeel 3 Axle met banden (is geen echte axle maar gewoon stang, Wout zei deze keer 110 kg maar in Noord Nederland was dezelfde als 105 aangekondigd;) Ik gok hem op 95kg. In Noord NL deed ik er 10 in 90 sec en deze keer 11 failde de 12e clean jammer genoeg de press is zo makkelijk hierop:mad: Maar goed 2e plaats achter Fouad.

Tussenstand 1 Gijs / gedeeld 2e Fouad en Kelvin / 3 Arno Lauwsma

Onderdeel 4 Tireflips, band van Kelvin met 0 profiel. 350 kg
8 flips in 31 sec 3e plaats, ging voor mijn doen goed. Moet nog steeds de techniek van de knie iets verbeteren dan kan het nog sneller. 1e hierop was Kelvin die zijn personal best verbeterde van 29sec naar 23 sec. Was echt heel snel. 2e was Fouad met 25 sec.

Stond nu gedeeld 1e met Kelvin de Ruiter. Daarachter Fouad en Arno. Het zou aankomen op die klote sk*tsjes timbers van Wout 2x100kg
In ieder geval was het rechte stuk nu 30m ipv 10 zoals in Noord NL dat was helemaal een ramp die lange masten zijn verrot moeilijk door de bochten te loodsen. Arno zette een heel sterke 80m neer, Fouad liet ze al vallen na 44m. Iemand heeft stiekem hars gebruikt ik weet niet wie maar er zat iets op de handels wat er niet hoorde:rolleyes:
Ik liep precies 60m en verloor ze na de 2e bocht. Kelvin wist wat ie moest doen en liep er 5 meter overheen. 2e hierop en dus ook 2e totaal.

Eindklassement

1. Kelvin de Ruiter
2. Gijs Boeijen
3. Fouad Haisni
4. Arno Lauwsma.

Ook een mooi optreden van Emile op de farmers!

Fouad verslagen :D

• #6.275
Netjes Gijs! 2de plaats is wederom super! Als het Kelvin's onderdelen niet waren geweest, was je zeker 1e geworden!

heey Gijssie!netjes man!!
enne ik was het niet bij de timbers hoor!ik heb netjes Emile's magnesium geleend!
Denk dat ik wel weet wie het wel was!

• #6.278
Netjes Gijs! 2de plaats is wederom super! Als het Kelvin's onderdelen niet waren geweest, was je zeker 1e geworden!

Waren Kelvins sterke onderdelen en er waren veel slappe ventjes overhead vandaar dat Kelvin niet al te ver terug zakte in klassement na de OH;)
Sorry hoor maar sommigen?????? Als je een carcircle niet kan uittillen en zelfs een axle die lichter werd gemaakt van zo'n 70 kg niet kan cleanen wat doe je dan daar. Ik noem geen namen maar dat was belachelijk.

heey Gijssie!netjes man!!
enne ik was het niet bij de timbers hoor!ik heb netjes Emile's magnesium geleend!
Denk dat ik wel weet wie het wel was!

Denk dat ik het ook wel weet woont ie in Friesland?

2de plek is toch netjes G', zeker gezien je voetkanker

Vette prestatie Gijs! Ziekelijke overhead.

Waren Kelvins sterke onderdelen en er waren veel slappe ventjes overhead vandaar dat Kelvin niet al te ver terug zakte in klassement na de OH;)
Sorry hoor maar sommigen?????? Als je een carcircle niet kan uittillen en zelfs een axle die lichter werd gemaakt van zo'n 70 kg niet kan cleanen wat doe je dan daar. Ik noem geen namen maar dat was belachelijk.

Denk dat ik het ook wel weet woont ie in Friesland?

pompompom. Hax. Je bedoeld toch niet die persoon die 2x zo ver liep als Gijs en Kelvin bij elkaar?

Terug
Naar boven