- Waardering
- 1.517
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren Kelvins sterke onderdelen en er waren veel slappe ventjes overhead vandaar dat Kelvin niet al te ver terug zakte in klassement na de OH
Sorry hoor maar sommigenAls je een carcircle niet kan uittillen en zelfs een axle die lichter werd gemaakt van zo'n 70 kg niet kan cleanen wat doe je dan daar. Ik noem geen namen maar dat was belachelijk.
Denk dat ik het ook wel weet woont ie in Friesland?
Proficiat, met je tweedde plek....ondanks het een beetje een gemanipuleerde wedstrijd was heb je goed gepresteerd. begrijp me niet verkeerd... je bent een super sporter en erg sterk maar als het niet op kelvin was afgestemd dan had denk ik fouad gewonnen en jij alsnog een goede 2de plek gehad.
En ja ik dacht ook even wat sommige mensen daar moesten...... maar hoe kan je zo'n wedstrijd kwalificeren ... tot wat voor catogorie? ik had de wedstrijd qua niveau niet zo hoog, dus voor sommige beginners of minder sterke jongens een mooie wedstrijd.
En wat betreft dat hars op die farmerwalk? ik denk dat je met hars niet langer of harder gaat knijpen hoor. En dat het niet beter is als magnesium wat wel gewoon toegestaan is.
Al met al draai je goed mee hoor maar moet je je niet zo druk maken om dit soort onderdelen want je zult merken dat het er bij nederland heel anders aan toe gaat.
Maar als je daar goed op traint, op de juiste onderdelen en gewichten weet ik zeker dat je daar geen flater slaat.
Succes!
Peter

Proficiat, met je tweedde plek....ondanks het een beetje een gemanipuleerde wedstrijd was heb je goed gepresteerd. begrijp me niet verkeerd... je bent een super sporter en erg sterk maar als het niet op kelvin was afgestemd dan had denk ik fouad gewonnen en jij alsnog een goede 2de plek gehad.
En ja ik dacht ook even wat sommige mensen daar moesten...... maar hoe kan je zo'n wedstrijd kwalificeren ... tot wat voor catogorie? ik had de wedstrijd qua niveau niet zo hoog, dus voor sommige beginners of minder sterke jongens een mooie wedstrijd.
En wat betreft dat hars op die farmerwalk? ik denk dat je met hars niet langer of harder gaat knijpen hoor. En dat het niet beter is als magnesium wat wel gewoon toegestaan is.
Al met al draai je goed mee hoor maar moet je je niet zo druk maken om dit soort onderdelen want je zult merken dat het er bij nederland heel anders aan toe gaat.
Maar als je daar goed op traint, op de juiste onderdelen en gewichten weet ik zeker dat je daar geen flater slaat.
Succes!
Peter
in principe eensch met wat je zegt,
alleen over het feit of fouad veel sterker is dan Gijs heb ik mijn twijfels..
tlk ligt zn max boom hoger,maar op reps scheelt het niets.ook de deads ben ik benieuwd wie zou winnen.
Nu denk ik niet dat Fuoad zn beste shape al heeft maar toch...
Was iig leuk lekker dikkertje!
.....Nice man! Ik heb trouwens diegene die voor jou ging gedwongen hars te gebruiken, zodat jij er profijt van had!!!
En wanneer zien we jou weer in actie?
Gaan we tegelijk onze comeback maken ? (groningen?)
Vanmiddag van 2 tot 4 ben ik in aktie te zien bij kelderwerk!
haha ...... sterk deelnemers veld altijd daar...... je bent vast zenuwwachtig...
maargoed alles komt goed daar ik weet dat je het kan!!!
succes!!
in principe eensch met wat je zegt,
alleen over het feit of fouad veel sterker is dan Gijs heb ik mijn twijfels..
tlk ligt zn max boom hoger,maar op reps scheelt het niets.ook de deads ben ik benieuwd wie zou winnen.
Nu denk ik niet dat Fuoad zn beste shape al heeft maar toch...
Was iig leuk lekker dikkertje!

Ik ook. Fouad is gezien zijn gewicht etc. ontzettend sterk, maar Gijs is dit jaar ook ongelooflijk sterk bezig! Vooral als je met +100kg nog steeds op -10% bf staat. Echt heel knap.
En idd, als het op reps aankomt, liggen ze heel close. Gijs is daarnaast ook nog eens een natuurtalent op timbers en erg snel en sterk op yoke. Als Gijs nu nog ff zijn techniek en power van z'n PP ook gebruikt voor Boom, dan gaan we een hele sterke SM atleet zien de komende jaren!
En natuurlijk heel blijven he Gijs!![]()
Gijs = superman.
Onlangs heb ik nog de DVD van mijn held Jon Pall gezien.
Ook JP was bodybuilder, powerlifter, strongman én highland Gamer
Wanneer wordt Gijs nu mijn nationale JP ?
![]()
Gijs draagt de bloedlijn van jezus.
Dat ik Gijs met hoofdletter heb geschreven en jezus zonder is geen toeval. Dit is namelijk een typische baas boven baas situatie