Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.321
Maakt hem volgens mij niet zoveel uit. Hij is wel relaxed op training alles mag.

• #6.322
Ik moest wel de powerstairsblokken naar beneden brengen met een of ander k*tapparaat zodat je het met z'n tweeen kan doen (hij heeft geen mooie lift). Tom Janssen en ik lieten het blok van 225 redelijk lomp vallen. 3 treden af en de laatste tree wat gemold. Maar ja hij heeft er 2 he. Anders nog een paar x doen dan zit dat k*tonderdeel er niet meer in.

Haha, prachtig!
Heb je trouwens ondertussen al kisten aan tijdens powerstairs? Scheelt je toch weer een paar cm he..

• #6.324
Had wel kisten maar zijn meer werkschoenen en ook geen hoge zolen, Jarno zei nog koop nu even goede kisten. dus dat ga ik maar doen

Stevige training weer. Ben echt benieuwd hoe je gaat presteren in de finale. :)

Je bent echt goed bezig Gijs... Zo te zien werpt de training bij Jarno nu al z'n vruchten af!

Koop die schoenen met die ****ing hoge hak van alex.. Die hij ook gebruikte voor powerstairs.

• #6.329
Koop die schoenen met die ****ing hoge hak van alex.. Die hij ook gebruikte voor powerstairs.

mag niet meer van de regelementen.

De schoenen mogen eigenlijk niet duidelijk vermaatk zijn of meer als 3 cm zool hebben geloof ik.

Ff die kisten proberen die ik heb liggen. Anders ff naar de dump. Nieuwe leger kisten halen.

sick farmers.... dat record heb je in je broekzak dit jaar als je zo doorgaaat

Keep it up Gijs! Think sterkste man van Nederland!

Weer een zeer impressive training! Als ik zie hoeveel rug onderdelen je gedaan hebt en dan nog ff 10x220 op t eind..... Je hebt didelijk een pan af...... haha.... Farmers echt te gek!

moordende training... leuk om sl te lezen wat we een beetje kunnen verwachten tijdens de aanmoedigingen

Ongelofelijk sterk! :thumb:
Heb je al een "TV proof" kapsel..? :D

Super training Gijs! Erg sterke farmers en yoke! Rest ook eigenlijk!!

Je zou haast denken dat je geen naturel bent...

Terug
Naar boven