XXL Nutrition

g-mens log

Nette trainingen man, ben echt benieuwd naar het NK ... is er al meer over bekend tijdstip en dergelijke?

Vandaag presses. Morgen laag volume LB. Vrijdag cardio Zaterdag onderdelen 2. Zondag cardio.

Volgende week:
Dinsdag: onderdelen 1
Woensdag: presses / rows
Donderdag: LB
Vrijdag: cardio
Zaterdag: onderdelen 2
Zondag: cardio

Laatste week:
Maandag: presses / rug 60%
dinsdag: Lb 60%
woensdag: massage en rustig cardio
donderdag en vrijdag: Laden!!
zaterdag wedstrijd

Gijs, wat ik zelf merkte van massages is dat de spierspanning een stuk minder was. Met resultaat dat ik 1/2 trianingen nodig heb heb om weer goed te kunnen knallen. Weet niet in hoeverre jij dat ervaart, maar anders zou je kunnen denken om de massage op maandag te zetten....
Verder succes met de voorbereidingen!

Gijs, wat ik zelf merkte van massages is dat de spierspanning een stuk minder was. Met resultaat dat ik 1/2 trianingen nodig heb heb om weer goed te kunnen knallen. Weet niet in hoeverre jij dat ervaart, maar anders zou je kunnen denken om de massage op maandag te zetten....
Verder succes met de voorbereidingen!

Hangt van de massage af. Als jij een goede masseur hebt en je die voldoende informeerd naar je doeleinden dan moet het goedkomen.

Zou je willen verklappen hoe jij precies laad voor een wedstrijd en wat je ervaringen daarmee zijn?

Gtrz

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.706
Zou je willen verklappen hoe jij precies laad voor een wedstrijd en wat je ervaringen daarmee zijn?

Gtrz

Haha dacht je dat dat geheim was dan.

Laden doe ik door zoiezo de dag ervoor meestal naar de mac te gaan.
Verder eet ik gewoon veel meer koolhydraten. vooral brood. Brood met pasta, jam, honing etc. S'ochtends bijna altijd pannenkoeken of brinta met rozijnen.
Vaak ook een weightgainshake of 2 maar die is toevallig net op.

Ervaring: goed.

Net terug van de fysio. Wat ribben weer mobiel gemaakt, nog niet alles wilde los dus vrijdag ochtend nog een afspraak. Mijn rug voelt nu gekneusd. Dadelijk wel presses.

Haha dacht je dat dat geheim was dan.

Laden doe ik door zoiezo de dag ervoor meestal naar de mac te gaan.
Verder eet ik gewoon veel meer koolhydraten. vooral brood. Brood met pasta, jam, honing etc. S'ochtends bijna altijd pannenkoeken of brinta met rozijnen.
Vaak ook een weightgainshake of 2 maar die is toevallig net op.

Ervaring: goed.

Net terug van de fysioWat ribben weer mobiel gemaakt, nog niet alles wilde los dus vrijdag ochtend nog een afspraak. Mijn rug voelt nu gekneusd. Dadelijk wel presses.

Ha, laden met de grote gele :mc: klink wel aangenaam :P, bloat je dan niet erg de dag erna?
Complexe carbs en enkelvoudige uit rozijnen e.d., ok...
Hou regel je je vochtinname? stop je een dag ervoor gewoon met drinken?

Thanks voor je reply!

Ik denk dat er een klein communicatie probleem is. Volgens mij bedoelt Sjekoog hoe je moet laden voor een BB wedstrijd. En volgens mij geeft Gijs in zijn antwoord suggesties voor het laden voor een Strongman wedstrijd.

Maar ik kan er naast zitten, anders lijkt de grote M me niet de beste methode. :p

:d

Ik denk dat er een klein communicatie probleem is. Volgens mij bedoelt Sjekoog hoe je moet laden voor een BB wedstrijd. En volgens mij geeft Gijs in zijn antwoord suggesties voor het laden voor een Strongman wedstrijd.

Maar ik kan er naast zitten, anders lijkt de grote M me niet de beste methode. :p

Ik bedoel idd een bb wedstrijd, in andere topics en via andere sites heb ik wel veel mensen gevonden die met de mac of frietjes laden voor een wedstrijd.
Bij strongman moet je volgens mij gewoon gewetensloos bulken de dagen ervoor niet :D

Ik bedoel idd een bb wedstrijd, in andere topics en via andere sites heb ik wel veel mensen gevonden die met de mac of frietjes laden voor een wedstrijd.
Bij strongman moet je volgens mij gewoon gewetensloos bulken de dagen ervoor niet :D

Maar Gijs heeft binnekort een NK strongman, geen bodybuilding wedstrijd dus hij doelde nu ook op strongman denk ik :p

Wat is het nut om te laden voor een Strongman wedstrijd? Gewoon een beetje bulken van te voren.

• #6.714
Haha jep communicatie probleempje. Ik had het over sterkste man idd. Het artikel dat teakwonboxer aanhaalt staat idd al mijn ervaringen omtrent bb-ing in.

Vandaag Presses en wat pulls.

Eerst wat roeien gedaan, beetje die rug opwarmen die echt gekneusd voelde van de fysio.

Oef 1 Zittende mp
10x30
10x40
5x60
3x80
3x100
2x110 pr
4x100 pr

Dikke neus naar de eigenaar van de gym die de 110 gisteren failde en nu mijn kettingen verbood!

Oef 2 Mp against bands (strict dus)
Zie voor instructie het filmpje van dieselcrew.
http://www.youtube.com/watch?v=aHpl9MxImps

10xstang tegen mini's
6xstang tegen small bands
5x30 tegen small bands
5x40 (small b)
3x45 (small b)
3x45 (small b)
3x45 (small b)
5x30 (small b)
6xstang (small b)

Oef 3 Cable rows
10x80
10x100 full bl
10x120
10x100 tegen een mini band
10x100 tegen 2 mini's (grappig en zwaar)

Oef 4 Incline benchpress
10x60
10x80
5x100
5x110
5x110
4x110

Oef 5 Pull ups
10xbw
8xbw
8xbw
8xbw

Oef 6 Tate press (incline)
15x12
15x16
12x18
10x20
Op zich ook pr, maar deze oef is alweer 2 jaar terug ofzo.

Oef 7 incline sit ups.
25x
25x
25x

Klaar.

Potverdekke, goede oefening dat MP tegen bands. Ga ik er volgende keer ook eens ingooien!

Haha Gym owner Pwnage!

• #6.717
Coole oefening, maar wat een schijtmuziek seg!

heb ze ook wel eens gedaan, geile oefening idd. Mare rakker zelfs je MP gaat hard nou, kon ook niet uitblijven natuurlijk, top bezig man.

• #6.720
Vandaag eerst sportdag wat altijd stress is voor gymleraren. Een pak melk mee in de auto. Toen op het terrein een pak choco. Nog 4 boterhammen met pindakaas in de hand en ondertussen meesprinten. Toen met een verbrandde kop (terwijl ik de factor 30 op de wedstrijdtafel had gezet maar zelf te druk was om te smeren) naar de sportschool waar ik gewerkt heb (palestra) omdat ik daarna weer naar het schoolfeest moest.
Op de sportschool eerst een espresso en een shake genomen voor ik ging trainen.

Oef 1 High boxsq against bands (mini's)
5x50+b
5x80+b
5x120+b
5x150+b
5x180+b
5x210+b pr?
3x230+b pr?
2x250+b zeker PR

(mijn oude maatjes zeiden: "Kom je ons weer even laten zien hoe het moet!")

Oef 2 (full) front squat
5x50
5x80
5x110
5x120
5x130
5x140
5x150

Oef 3 Sumodeadlift
10x225 (damn zwaar)

Oef 4 horizontal hyper against bands
10xbw+small b
10xbw+small b + mini
10xbw+small b

Daarna nog wat 20 reppers rustig met leg curl en leg ext voor doorbloeding.

Nog met andere fysio over de behandeling gehad van gister en verteld dat het midden van mijn rug niet los wilde. Even hand in de rug en KRAK! jep lekker! Maar nu in de avond voel ik mijn spieren wel goed strak staan.

Terug
Naar boven