- Waardering
- 7.032
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Jep in mijn schouders

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag presses. Morgen laag volume LB. Vrijdag cardio Zaterdag onderdelen 2. Zondag cardio.
Volgende week:
Dinsdag: onderdelen 1
Woensdag: presses / rows
Donderdag: LB
Vrijdag: cardio
Zaterdag: onderdelen 2
Zondag: cardio
Laatste week:
Maandag: presses / rug 60%
dinsdag: Lb 60%
woensdag: massage en rustig cardio
donderdag en vrijdag: Laden!!
zaterdag wedstrijd
Gijs, wat ik zelf merkte van massages is dat de spierspanning een stuk minder was. Met resultaat dat ik 1/2 trianingen nodig heb heb om weer goed te kunnen knallen. Weet niet in hoeverre jij dat ervaart, maar anders zou je kunnen denken om de massage op maandag te zetten....
Verder succes met de voorbereidingen!
Zou je willen verklappen hoe jij precies laad voor een wedstrijd en wat je ervaringen daarmee zijn?
Gtrz
Haha dacht je dat dat geheim was dan.
Laden doe ik door zoiezo de dag ervoor meestal naar de mac te gaan.
Verder eet ik gewoon veel meer koolhydraten. vooral brood. Brood met pasta, jam, honing etc. S'ochtends bijna altijd pannenkoeken of brinta met rozijnen.
Vaak ook een weightgainshake of 2 maar die is toevallig net op.
Ervaring: goed.
Net terug van de fysioWat ribben weer mobiel gemaakt, nog niet alles wilde los dus vrijdag ochtend nog een afspraak. Mijn rug voelt nu gekneusd. Dadelijk wel presses.
klink wel aangenaam
, bloat je dan niet erg de dag erna?
Ik denk dat er een klein communicatie probleem is. Volgens mij bedoelt Sjekoog hoe je moet laden voor een BB wedstrijd. En volgens mij geeft Gijs in zijn antwoord suggesties voor het laden voor een Strongman wedstrijd.
Maar ik kan er naast zitten, anders lijkt de grote M me niet de beste methode.![]()

Ik bedoel idd een bb wedstrijd, in andere topics en via andere sites heb ik wel veel mensen gevonden die met de mac of frietjes laden voor een wedstrijd.
Bij strongman moet je volgens mij gewoon gewetensloos bulken de dagen ervoor niet![]()

Zou je willen verklappen hoe jij precies laad voor een wedstrijd en wat je ervaringen daarmee zijn?
Gtrz
Potverdekke, goede oefening dat MP tegen bands. Ga ik er volgende keer ook eens ingooien!