Fitness Seller

g-mens log

Even G-men is just human... ;)

Effe rust en volgende keer weer gewoon knallen zoals we dat van jou gewend zijn!

Wat pakte Alex nog op de boom?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.682
Alex deed een 140 had hem wel bovenin, beetje onstabiel, een snelle scheids had hem geteld. Ik denk dat 145 er ook wel in had gezeten had ie de groove te pakken.
Tom deed een dubbel met 130 en 4x120.

Heb nu wel al zin om me dinsdag eens te laten gelden op hercules en bakdeadlift.

• #6.683
Had het gister op de sportschool over de kettingen die ik gekocht had, zegt een van de jongens ik weet nog wel een dikke ketting te liggen. Ik verwachtte er niet veel van maar vandaag stond die gast voor de deur en haalt 9,5m ketting uit de achterbak. Redelijk dik, ik denk ankerketting voor plezierboot of zoiets. Gewogen en weegt 20kg. Door de midden geflexed en nu dus 2 dikke stukken van 10kg. Ben nu zeker niet bang meer dat ie breekt met pulls en partial squats. Is alleen nog te licht om als chains voor benchpress te gebruiken. Daar wil ik nog steeds een paar heel dikke stukken voor hebben.

Mijn dag is weer eens stukje beter.

Zelf in een mindere training een PR. En een belangrijke voor de finale. Rest vergeten en rust doet wonderen!!! FF chille!! Dinsdag weer knallen!

Is dat niet zwaar man zo'n dikke ketting om je nek? Succes met je verdiende rustdagen!

Wat lul je. Als jij niet 50/maand betaalde voor iemand die zei wat je moest dat liep je er ook zo bij.

Wat lul jij? Ooit wel eens in de spiegel gekeken hoe jij erbij loopt. O my god..........

hx508z.jpg

Wat lul jij? Ooit wel eens in de spiegel gekeken hoe jij erbij loopt. O my god..........

hx508z.jpg

Ik kan tenminste mijn eigen grappen maken.

Blijkbaar heeft Xlarge weer newfound zelfvertrouwen. Wat zal het deze keer zijn. Nieuwe kuur? Nieuwe trainer? Heeft Ed hem eindelijk eens de hand geschud?

Laatst bewerkt:
Die stone is gewoon erg goed man! Goede beslissing om even rust te pakken!

• #6.691
Vandaag events @ Jarno

Aanwezig, ik, Tom, Mark, broer van Jarno, Rick v/d Torre en maat.

Rug was ongeveer 75% herstelt. Voelde aardig.

Eerst wat opwarmen op vikingpress

Onderdeel 1 IFSA Log
1x100
1x120
1x125 PR
Fx130 (voelde wel beter als vorige week, heel makkelijk voor geslagen)
1x120
3x100

Nice. Geeft weer beetje zelfvertrouwen

Onderdeel 2 Medley
Eerste run:
15m Yoke (300kg) / 5 flips met tire (350kg) / 2x15m stofrollen (100 kg per stuk)
Tijd: 1.19

Comment: Zat nog te kloten met de stofrollen

Run 2: Yoke verzwaard naar 330kg rest hetzelfde, tijd: 1.08
Comment: Aardige tijd, achter Tom. Bijna kotsten scheelde weinig.

Onderdeel 3 Stones
120kg @ 180cm
140kg @ 168cm Failed was wel close.
Nog paar fails met de 120steen op 180cm wilde techniek oefenen, maar je moet gewoon ontzettend explosief liften. Resultaat bloedend oor en mooi schaafgezicht.

Tom dacht dat de 2e steen 140 zou worden dit jaar. Tja dat is jammer, de 130 had ik al eens gelegd op 168cm. De 140 is toch een stuk zwaarder.

Onderdeel 4 Hercules hold.
160kg per hand. Tijd 45sec. Hehe vooraf zeiden ze nog laatst was die highlander hier en die deed 44sec joh!! Ik had nog over en wilde niet tot het gaatje gaan. Ruim de langste tijd voor de rest. Volgens Tom mss zelfs wel voor Richards tijd van vorig jaar.

Onderdeel 5 Deadlift bak (wilde hem ook eens voelen)
Moet het gewicht nog vragen, Tom wist het gewicht van de lege bak niet. De emmers wegen 10 per stuk. Ik denk zelf de bak rond de 75-100kg maar mss kan ik op de foto's van vorig jaar het navinden.

1x240 aan emmers
1x260 aan emmers

Voelde goed.

Sterke training gijsie!!! RUST doet wonderen!!

• #6.693
thanks broertje. Maar je hebt een baan nu. Naar bed jij!

Geweldige Motivatie om die log van je te lezen! Hoe lang nog tot NK?

• #6.695
2 weken en een beetje.

hoe wil je je trainingen indelen voor het NK? of gewoon netals anders blijven knallen tot 2-3 dagen voor de wedstrijd?

Lekkere training man, er zat toch een vikingpress in sm van nederland? Zou je niet beter daar je aandacht op vestigen ipv op log?

• #6.698
hoe wil je je trainingen indelen voor het NK? of gewoon netals anders blijven knallen tot 2-3 dagen voor de wedstrijd?

Vandaag presses. Morgen laag volume LB. Vrijdag cardio Zaterdag onderdelen 2. Zondag cardio.

Volgende week:
Dinsdag: onderdelen 1
Woensdag: presses / rows
Donderdag: LB
Vrijdag: cardio
Zaterdag: onderdelen 2
Zondag: cardio

Laatste week:
Maandag: presses / rug 60%
dinsdag: Lb 60%
woensdag: massage en rustig cardio
donderdag en vrijdag: Laden!!