- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie workout grote~! en weer erg zwaar zoals we van je gewend zijn.
LOL kom ik met mijn 80 kg 12hh frontsquat aanzetten
Vragen
1)Leg je die stang gewoon op je blote schouders neer met zo`n gewicht
2)En heb jij ook wel eens moeite met die stang onder controle te houden
Groet,
Vandaag eerst sportdag wat altijd stress is voor gymleraren. Een pak melk mee in de auto. Toen op het terrein een pak choco. Nog 4 boterhammen met pindakaas in de hand en ondertussen meesprinten. Toen met een verbrandde kop (terwijl ik de factor 30 op de wedstrijdtafel had gezet maar zelf te druk was om te smeren) naar de sportschool waar ik gewerkt heb (palestra) omdat ik daarna weer naar het schoolfeest moest.
Op de sportschool eerst een espresso en een shake genomen voor ik ging trainen.
Oef 1 High boxsq against bands (mini's)
5x50+b
5x80+b
5x120+b
5x150+b
5x180+b
5x210+b pr?
3x230+b pr?
2x250+b zeker PR
(mijn oude maatjes zeiden: "Kom je ons weer even laten zien hoe het moet!")
Oef 2 (full) front squat
5x50
5x80
5x110
5x120
5x130
5x140
5x150
Oef 3 Sumodeadlift
10x225 (damn zwaar)
Oef 4 horizontal hyper against bands
10xbw+small b
10xbw+small b + mini
10xbw+small b
Daarna nog wat 20 reppers rustig met leg curl en leg ext voor doorbloeding.
Nog met andere fysio over de behandeling gehad van gister en verteld dat het midden van mijn rug niet los wilde. Even hand in de rug en KRAK! jep lekker! Maar nu in de avond voel ik mijn spieren wel goed strak staan.
hoe kan dit.Vraag 1: Ja natuurlijk. Stang dikker maken is dom, dan heeft ie alleen de neiging nog moeilijker te blijven liggen waardoor je ongewenste dingen doet zoals voorover buigen om hem daar te laten liggen. Plus als je delts en traps groter worden is het steeds minder oncomfortabel. Ik heb trouwens ook gewoon 2 bulten van eelt op mijn schouders zitten. Daarbij heb ik ook een reputatie, een handdoekje om de stang en ik word nooit meer serieus genomen.
Nou viel mee, ik vond de sumo dl wel genadeloos met dode heupen.
Bedankt voor je reactie. Ik ben net begonnen met FS dus het is gewoon gewenning die stang op je schouders als ik het goed begrijp?
Dus een handdoek op die stang is not done, ook als je geen reputatie hebt zoals ik?
Goed weekend.

Nette training Gijs.
Gaat de goede kant op.
Mooie deadlift, zeer sterke hercules-hold, nette PR op loglift. Die 5kg extra gaan jou toch wel punten opleveren. Kan iig net het verschil maken.![]()
Erg netjes Gijs!
Hoe hebben jullie de Hercules hold in elkaar gezet voor het trainen? En wat doe of zeg je tegen jezelf om het vol te houden terwijl je bezig bent?![]()