XXL Nutrition

g-mens log

In elke andere situatie zou ik boos worden nu. Maar je staat binnenkort op de sterkste man van NL.. dus eet er maar 1 extra voor mij.

Damn zieke trainingen weer :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.743
Vandaag de hele dag bezig geweest een boom uit de tuin van een vriend te halen. Goede conditietraining, de hele dag met een zware kloofbijl lopen zwaaien. Ben kapot nu. De stam meteen op maat gemaakt met de kettingzaag. 140cm en al stukken eruit gehaald voor de handvaten. Verder ga ik met de beitel. Hij is niet perfect rond dus ga er ook nog aan schaven. Echt rond zal hij niet helemaal worden maar redelijk in de buurt. 26cm diameter. Hij weegt nu nog ruim boven de 100 kg maar staat uit te lekken. Hij verliest natuurlijk enorm aan gewicht nog.

Cool, ik ben benieuwd naar het resultaat :cool:

Nice, ff een tip mss. Laat de schors er nog een paar weken rond. Anders kan hij nogal snel splijten als hij aan het drogen is zonder schors.

• #6.746
Volgens mij scheelt het ook wel als je touw om de uiteinden draait, dan heb je een beetje een 'bumper' als die op de grond dondert. En het staat cool!

• #6.748
Hehe ja, in dat video'tje waarin poundstone staat te trainen liggen er 2 houten logs in beeld. Zo ga ik het in ieder geval wat aanpakken. Touw om het einde, en loading pins aan een plaat lassen die je weer aan het uiteinde vastbout. Verder slijp ik een oude 30mm stang aan gort zodat ik handvaten heb met grip.

eigen log maken is bruut en het trainen met zelfgemaakt materiaal geeft je een soort oergevoel..

Gijs, probeer er idd wat touw strak omheen te wikkelen aan de uiteinden, want mijn boom is al behoorlijk aant splijten.

Verder zal die zeker nog flink gewicht verliezen, denk dat ie van jouw straks rond de 65 a 70kg komt te wegen.

60a70kg leeg zal een mooi gewicht succes met je projectje

• #6.751
Vandaag events @ Jarno

Getraind met Mikael en Tom

Opwarmen met viking
10x55
10x55
5x75
5x95

Onderdeel 1: Log
2x100
1x120
1x125 mooie strakke lift
Fx130 (Tom zei: aan de 127,5 heb je niks die doen we toch niet in de wedstrijd. En daar had ie gelijk in. De 130 komt steeds dichterbij)
1x120
4x100 door vanaf de borst.

Onderdeel 2: Bakdeadlift (suited)
1x300
1x340
1x380
Fx400:mad:
Toen werd ik boos...... Hitch as a b*ch
1x400 mooi als enige vandaag de 400, maar de rest had geen suit. PR

Onderdeel 3: Medley
Run 1: Yoke 340 15m / tire 350 5x / stofrol 2x100kg 15m
Eerste run makkelijk, jammer genoeg weer niet de 2e run met de stofrol op de schouder maar in bearhug.

Run 2 Yoke naar 360kg rest hetzelfde. De yoke ging echt supergoed dat was zeker een pr qua snelheid, flips aardig maar konden sneller. Stofrollen wilde niet meer op de schouder en mezelf hier helemaal mee leeggetrokken.

Vond het wel mooi, de rest deed nog hercules maar mijn handen waren nog niet hersteld van afgelopen zaterdag en zondag. Dus eens verstandig geweest.

Good stuff :)

Nette training Gijs. Je was lekker op dreef. Jammer van die medley ,net die laatste stofrol.
Zie die ook op je schouder te krijgen en voilà weer een odd waar je punten pakt! ;)

p.s. het is MAIKEL ...hihi....

Wat verstouwt die Tom voor 'n gewichten momenteel?

Verder hoop ik dat je nu de komende week niet meer asociaal zwaar gaat liften, zodat je de 11e in bloedvorm staat (net als Poundstone, 2 weken vooraf ben je half overtrained, daarna wat deload/explosiviteits-shit en ****ing sterk op de wedstrijd!)

Lijkt me goede tip van G-Men..

Bomen zagen , als een beest trainen....gaat lekker hier!
vraagje ; kan je een bakdeadlift vergelijken met een rackpull?

Vandaag de hele dag bezig geweest een boom uit de tuin van een vriend te halen. Goede conditietraining, de hele dag met een zware kloofbijl lopen zwaaien. Ben kapot nu. De stam meteen op maat gemaakt met de kettingzaag. 140cm en al stukken eruit gehaald voor de handvaten. Verder ga ik met de beitel. Hij is niet perfect rond dus ga er ook nog aan schaven. Echt rond zal hij niet helemaal worden maar redelijk in de buurt. 26cm diameter. Hij weegt nu nog ruim boven de 100 kg maar staat uit te lekken. Hij verliest natuurlijk enorm aan gewicht nog.

hahaha altijd handig zo'n vriend.
G-men maakt overal een training van.
Z'n vriendin zit ook altijd te klagen; normale coïtus is er niet meer bij omdat g-men er ter voorbereiding naar het N.K een training van maakt; hij smeert eikelverdovende creme om langer bezig te zijn en tijdens doggy style doet ie m.p's met 115kg.

Wat voor werk doe je eigenlijk gijs; gymleraar?

• #6.758
hahaha altijd handig zo'n vriend.
G-men maakt overal een training van.
Z'n vriendin zit ook altijd te klagen; normale coïtus is er niet meer bij omdat g-men er ter voorbereiding naar het N.K een training van maakt; hij smeert eikelverdovende creme om langer bezig te zijn en tijdens doggy style doet ie m.p's met 115kg.

Wat voor werk doe je eigenlijk gijs; gymleraar?

Pssstt mijn vriendin zit ook op het forum dus ik kan niet uitwijden hier:D

Ja gymleraar.

• #6.759
Bomen zagen , als een beest trainen....gaat lekker hier!
vraagje ; kan je een bakdeadlift vergelijken met een rackpull?

Nee is iets anders. Op rackpull had ik laatst 350 kg. Het is ook een iets andere techniek de bak. Door het kantelpunt gaat de bak rond de knie iets van je weg, het hangen aan de bak gaat dus iets anders als aan de stang. Ik krijg een beetje het idee dat het echt alleen maar uit de heupen komt en relatief weinig uit de onderrug. Over de knie draait het er alleen maar om om nog de heupen naar voren te krijgen. Het is een beweging op zich en ik denk dat oefening ook hier nog verbetering brengt.

• #6.760
Nette training Gijs. Je was lekker op dreef. Jammer van die medley ,net die laatste stofrol.
Zie die ook op je schouder te krijgen en voilà weer een odd waar je punten pakt! ;)

p.s. het is MAIKEL ...hihi....

Hehe ik heb je naam volgens mij al op 5 manieren geschreven. Mike, michael, ongelofelijk beest etc.

Zoals Alex zegt: Je bent best een gevaarlijk mannetje hehe. Die benen waren weer net boomstammen:D

Terug
Naar boven