XXL Nutrition

g-mens log

hahaha altijd handig zo'n vriend.
G-men maakt overal een training van.
Z'n vriendin zit ook altijd te klagen; normale coïtus is er niet meer bij omdat g-men er ter voorbereiding naar het N.K een training van maakt; hij smeert eikelverdovende creme om langer bezig te zijn en tijdens doggy style doet ie m.p's met 115kg.

Wat voor werk doe je eigenlijk gijs; gymleraar?

pas op met je commentaar!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.763
Haha.

Oke dan vandaag tussen het werk door naar palestra in Amsterdam gereden. Training presses.

Oef 1 Pushpress
10x50
5x80
3x110
3x130 PR en easy
Fx142,5 jammer hij was wel heeeel dichtbij zelfs nog een tijd stil in de lucht om te proberen door te drukken.
Fx142,5
2x130
1x130

Op zich goed maar ja is ook nooit optimaal na een onderdelen training. Na de finale ga ik me richten om 150 te doen OH.

Oef 2 Benchpress against bands (doubled mini's)
5x50+b
5x80+b
5x102,5+b
5x102,5+b
5x102,5+b
5x102,5+b
5x102,5+b
5x5 = PR en de snelheid zat er nog aardig aan.

Oef 3 Incline benchpress
10x50
10x80
8x110
5x120 laatste spot.

Oef 4 Parallel bar dips
20xbw
20xbw
16xbw

Oef 5 Triceps push down
10x40
10x50
8x60 full bl

Lekker getraind.

pushpress blijft goed gaan, waarschijnlijk heb je die 150 vrij snel te pakken.

Heb je geen last meer van je knie dan. Dat kreeg je toch ook door pushpresses of niet? Wel netjes die 3x130.

• #6.766
knie gaat stuk beter ja

maar idd voel de aanhechting nu een klein beetje.

Ik had het 2 weken geleden. Ff 1hh pushpress en meteen gezeur met de knie. Zo frustrerend.

Gijsbeest blijft gaan. Benieuwd wanneer je die 130kg log pakt :)

Hehe ik heb je naam volgens mij al op 5 manieren geschreven. Mike, michael, ongelofelijk beest etc.

Zoals Alex zegt: Je bent best een gevaarlijk mannetje hehe. Die benen waren weer net boomstammen:D

Ja van die paar frontsquats misschien...hihi.
Maar je was me dinsdag de baas met de bak. Je weet dat ik dit gewoon niet kan pikken...haha ;) :cool:

Mooi werk man, ben benieuwd hoe het zal gaan volgend weekend!!! Ik kom denk ik kijken.

• #6.771
Goed zo Ivo, des te meer er zijn des te gemotiveerder ik nog wordt. Vandaag LB training nergens echt geforceerd maar wel een retelekkere training neergezet. Tijdens de box al mijn shirt gewisselt omdat mijn rug een rivier aan het worden was.

6 min fiets

Oef 1 Boxsquat against bands (small)
5x60+b
5x100+b
5x140+b
5x180+b
5x220+b
3x235+b PR

Oef 2 Full frontsq
5x60
5x100
6x150 met kniebandjes PR

Oef 3 Deadlift
5x60
5x100
5x140
3x180
1x220
5x270 suited PR

Oef 4 45% hyper against bands
10xbw+small b
10xbw+small b + mini
10xbw+small b + mini

Oef 5 Leg ext voor de doorbloeding
20x30
20x50
20x60

Oef 6 Abs against bands
20x schuin average
20x schuin average + small
20x schuin average + small
20x recht average + small

Klaar heerlijk!!

Gijs, waarom heb je nu zo'n idioot sterke boxsquat? :p nice DL btw, me wants too

• #6.773
Die boxsquat ligt me goed en is de sleutel voor mij tot een 250 squat binnen een jaar.

dat moet voor jou ook echt wel haalbaar zijn

• #6.776
11 juli Vroomshoop, 13:30, plek is zo klein dat als je daar komt het wel vind.

Vandaag laatste onderdelen training. Frenkpie was mee.

Onderdeel 1 HErcules hold 160 per hand
38 sec en een beetje, niet slecht maar wel voor mij. Volgende keer de handels goed schoonmaken van magnesium het is geen excuus maar ik voelde nauwelijks ribbels.

Onderdeel 2 Log (IFSA)
2x100
1x120
2x120 PR (vanaf de borst door)
1x125 easy
Fx130 Damn, hij was boven het hoofd, maar ging te ver naar achteren, kreeg hem op het hoofd terug beetje stijve nek nu. Hij zit er wel in maar de balans is gewoon nog de belemmerende factor.
5x100 vanaf de borst door PR

Onderdeel 3 Medley. Yoke 360kg 15m/ tire 5 flips 350kg / 2x100kg stofrol 15m
Ging perfect. Beide stofrollen op de schouder nu. Geeft vertrouwen.

Onderdeel 4 Powerstairs
6 treden met 175
4 treden met 225 had het blok al half op de 5e maar voelde dat ik naar achteren ging vallen, en heb het blok snel teruggezet op 4 aangezien het met Tom ook al fout was gegaan. Er is niks aan de hand met Tom het ging als volgt, de 275 stond halverwege de stairs en Tom wilde de 275 ook een tree doen, maar viel naar achteren, kon zich nog net vastpakken maar het blok donderde naar beneden mist mij gelukkig net en plette een bouwlamp en molde 2 treden van de stairs.

Op zich een goede training, vervelend dat mijn nek nu onder spanning staat maar dat is over 2 dagen wel weg. Voor de finale zie ik de volgende onderdelen met vertrouwen tegemoet:

-Medley
-Hercules
-Deadlift bak

Redelijk:

-Powerstairs
-Boom (120 gaat lukken de 130 hoop ik heel erg)

Het volgende kan ik nog geen pijl op trekken:

- Truck (hangt ook van de ondergrond af)
- Stones (de 120 gaat de ene keer wel, de andere keer is de hoogte killing)

In ieder geval heb ik er veel zin in.

Ps Frank laat even weten hoe het met je gaat! Frank had een vervelend ongeluk met de IFSA boom en had een flinke hap uit zijn voorhoofd.

Goede training!! Gaat volgende week goed komen!! Lekker rusten nu!

rust!!! ;)

Waarom train je telkens tot je max Gmen?

Neem nou die IFSA log. Ik zie jou vaak de 130 proberen. Waarom niet tot max 95% van je 1rm trainen, bouw het op. Denk eens aan: Overload (progressive), supercompensatie. Etc.

Op die manier zul je imo beter resultaat halen.

Dit is enkel de bescheiden mening van seagal.

Neemt niet weg dat je prima resultaten levert.

Alles is uiteindelijk goedgekomen gijs.. heb een diepe schaafwond op m'n voorhoofd en een kleinere op m'n neus aan overgehouden maar de chirurg kon er niets aan doen. Volgens hem is de wond over 2 weken dicht en zal over een aantal maanden hooguit een roze plekje worden dat steeds minder wordt naarmate de tijd verstrijkt..

Was wel ff schrikken toen ik met een kop vol bloed rondliep na het terugleggen van de log :o

Terug
Naar boven