11 juli Vroomshoop, 13:30, plek is zo klein dat als je daar komt het wel vind.
Vandaag laatste onderdelen training. Frenkpie was mee.
Onderdeel 1 HErcules hold 160 per hand
38 sec en een beetje, niet slecht maar wel voor mij. Volgende keer de handels goed schoonmaken van magnesium het is geen excuus maar ik voelde nauwelijks ribbels.
Onderdeel 2 Log (IFSA)
2x100
1x120
2x120 PR (vanaf de borst door)
1x125 easy
Fx130 Damn, hij was boven het hoofd, maar ging te ver naar achteren, kreeg hem op het hoofd terug beetje stijve nek nu. Hij zit er wel in maar de balans is gewoon nog de belemmerende factor.
5x100 vanaf de borst door PR
Onderdeel 3 Medley. Yoke 360kg 15m/ tire 5 flips 350kg / 2x100kg stofrol 15m
Ging perfect. Beide stofrollen op de schouder nu. Geeft vertrouwen.
Onderdeel 4 Powerstairs
6 treden met 175
4 treden met 225 had het blok al half op de 5e maar voelde dat ik naar achteren ging vallen, en heb het blok snel teruggezet op 4 aangezien het met Tom ook al fout was gegaan. Er is niks aan de hand met Tom het ging als volgt, de 275 stond halverwege de stairs en Tom wilde de 275 ook een tree doen, maar viel naar achteren, kon zich nog net vastpakken maar het blok donderde naar beneden mist mij gelukkig net en plette een bouwlamp en molde 2 treden van de stairs.
Op zich een goede training, vervelend dat mijn nek nu onder spanning staat maar dat is over 2 dagen wel weg. Voor de finale zie ik de volgende onderdelen met vertrouwen tegemoet:
-Medley
-Hercules
-Deadlift bak
Redelijk:
-Powerstairs
-Boom (120 gaat lukken de 130 hoop ik heel erg)
Het volgende kan ik nog geen pijl op trekken:
- Truck (hangt ook van de ondergrond af)
- Stones (de 120 gaat de ene keer wel, de andere keer is de hoogte killing)
In ieder geval heb ik er veel zin in.
Ps Frank laat even weten hoe het met je gaat! Frank had een vervelend ongeluk met de IFSA boom en had een flinke hap uit zijn voorhoofd.