AndroidHealthClinic

g-mens log

Waarom train je telkens tot je max Gmen?

Neem nou die IFSA log. Ik zie jou vaak de 130 proberen. Waarom niet tot max 95% van je 1rm trainen, bouw het op. Denk eens aan: Overload (progressive), supercompensatie. Etc.

Op die manier zul je imo beter resultaat halen.

Dit is enkel de bescheiden mening van seagal.

Neemt niet weg dat je prima resultaten levert.
Ben ik het wel mee eens. Niet elke keer een 1rm doen.

Alles is uiteindelijk goedgekomen gijs.. heb een diepe schaafwond op m'n voorhoofd en een kleinere op m'n neus aan overgehouden maar de chirurg kon er niets aan doen. Volgens hem is de wond over 2 weken dicht en zal over een aantal maanden hooguit een roze plekje worden dat steeds minder wordt naarmate de tijd verstrijkt..

Was wel ff schrikken toen ik met een kop vol bloed rondliep na het terugleggen van de log :o

Goed om te horen dat het meeviel.
Maar ik vond al dat bloed je best wel stoer staan. Een beetje zo'n Viking die net van het slagveld afkomt.....hihi.... ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.783
Waarom train je telkens tot je max Gmen?

Neem nou die IFSA log. Ik zie jou vaak de 130 proberen. Waarom niet tot max 95% van je 1rm trainen, bouw het op. Denk eens aan: Overload (progressive), supercompensatie. Etc.

Op die manier zul je imo beter resultaat halen.

Dit is enkel de bescheiden mening van seagal.

Neemt niet weg dat je prima resultaten levert.

Goede vraag, en groot gelijk dat je hem stelt.

- Op de finale is het waarschijnlijk als volgt op de boom: 120-130-140 en dan pas stapjes van 5. Wat heb ik er dan aan om te stoppen bij de 120? 1 poging op 130 is niet meteen hetgeen wat me in overtraining drukt.

- Het is de finale van NL bijna alles zit op mijn max maar ja het is ook de zwaarste wedstrijd. Je kunt wel altijd met een yoke van 300 oefenen en dan in de finale 360 willen doen maar ik merk bij yoke dat het gewoon niet werkt. Des te vaker je de 360 doet des te meer geeft mijn lichaam zich gewoon over en accepteert dat die 360 gewoon moet. Ik doe ook maar 1 run en voor de rest train ik zwaar LB in de gym.

- Tire is submax. Stofrollen idem.

- Hercules hold is wat het is, een event wat zo op tijd gebasseerd is ga je niet lichter oefenen dan op de westrijd en heeft in mijn opinie ook geen zin. Dan moet je er maar voor zorgen dat je goed opwarmt als het gewicht hoog is.

kwam dat door het logo van de log, de verwonding bij Frank, je hoort het soms vaker van het ifsa logo.

Betreffende onderdelen op max. Ben het wel met Gijs eens, je moet gewoon nog koste wat kost techniek en kracht extra zien te krijgen, iets wat meesta veel lastiger is met gewichten die je toch wel meester bent!

Je gaat lekker kerel, ik gum je een goeie wedstrijd en een mooie plaats, er is een aanzienlijke kans dat ik kom kijken, maar dat is nog niet zeker.

• #6.785
Zou leuk zijn als ik je daar zou zien Barry.

Ik kom iig ook kijken :)

hey g men heb je wat foto s van jezelf hoor veel goede dingen over je! ben vooral benieuwd naar je borst en armen. Je bent natural toch

Gay anyone? :roflol:

En dat zegt iemand met de naam "smoothy"?
Epic selfownage :roflol:

• #6.792
hey g men heb je wat foto s van jezelf hoor veel goede dingen over je! ben vooral benieuwd naar je borst en armen. Je bent natural toch

+1 g-men!
ik ben vooral benieuwd naar je glutes en miss ff een tussen de benen foto?
je bent naturel toch?

• #6.794
Is gijs je volgende penisfoto slachtoffer?

• #6.798
Vandaag beetje doorbloeding oftewel 'sniperx' training.

MP 3x10x40
Bench 3x10x70
Lat pull 3x15x60
BB row 3x10x70
hypers 3x10xbw
side raise 3x15x8
Push down 3x15x22,5
db curl 3x15x8kg
face pull 3x15x20

15 min crosstrainer.

Vandaag beetje doorbloeding oftewel 'sniperx' training.

MP 3x10x40
Bench 3x10x70
Lat pull 3x15x60
BB row 3x10x70
hypers 3x10xbw
side raise 3x15x8
Push down 3x15x22,5
db curl 3x15x8kg
face pull 3x15x20

15 min crosstrainer.

bruut!!!!

ben ook zondag van de partij!

Kom vooral voor Alex, maar ik zal jou ook zeker aanmoedigen Gijs!!!

Terug
Naar boven