XXL Nutrition

g-mens log

Sterkte vent!

hahaha, verrek. Idd, het is zaterdag. Hmm, komt eigenlijk nog beter uit! ;)

Gaat er nog iemand Twitteren.. hoe blijven we anders op de hoogte ;)

Heeft toch wel iemand een mobieltje met internet neem ik aan..?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.806
Eerst update over kleine projecten:

-Timbers voor vriendin, 2 H balken op maat gemaakt, binnenkort even lassen en ze wegen dan rond de 40kg stuk
-Houten log vandaag 2 uurtjes met de schaaf te lijf gegaan. Gebalanceerd op een latje is hij op 1 cm na gelijk qua gewicht beide helften, binnenkort nog klein beetje werk en dan verder met de handelgaten uitkappen.

Verder vandaag beetje spanning op de spieren gebracht na de massage van gister
sniperx training part 2

Oef 1 fullsq
10x60
10x60
10x100
10x100

Oef 2 Deadlift
5x60
5x100
5x140
3x180

Oef 3 Shoulder press
15x50
15x50
15x50

Oef 4 Reverse pull down
15x60
15x60
15x60

Oef 5 tri push down
20x25
20x25

Oef 6 dumbbell curl
20x8
20x8

En toen iemand geholpen met LB training. Was gezellig, en heb zin in zaterdag

snyperx mag dromen dat ie ooit met jou gewichten kan trainen, eerst moet ie zelfs mij nog voorbij zien te komen haha

• #6.808
BW was trouwens 104.3 zonder schoenen met visible abs.

Alweer bijna vergeten van die wedstrijd zaterdag ... ik ben er in iedergeval bij.

Gijs, ik verwacht dat je na je overwinning op de herculeshold, er nog een abdominal-pose uitknalt!

doe je maar 70 kilo bankdrukke?

• #6.813

Pff een echte fan van mijn log of niet?

Voor iedereen die net inschakelt, deze week is rust en dit zijn deloadtrainingen, mijn bench pr is 170;)

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

Gijs, ik verwacht dat je na je overwinning op de herculeshold, er nog een abdominal-pose uitknalt!

hihi.

Pff een echte fan van mijn log of niet?

Voor iedereen die net inschakelt, deze week is rust en dit zijn deloadtrainingen, mijn bench pr is 170;)

---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:04 ----------

hihi.

ik schakel net in ja en ben niet zolang lid zoals je ziet, dus ga niet zoveel paginas aan tekst doorlezen. Maar nice PR

Gijs z'n log is verplicht leesvoer voor elk noob in het Pl gedeelte!
Dit is vergelijkbaar met de bijbel voor christenventen en christenwijfies.

:roflol:

Begrijp iets niet; zit een beetje op dezelfde deload weights als jij toen ik voor het eerst deze week een deload heb gepakt. Hoe kan dat nou aangezien jij veel sterker bent? Ik moest toch 50% 1rm pakken tenminste ik dacht dat jij en impo dat hadden verteld.

s6 met de wedstrijd beest!

Deload betekent gewoon met minder volume en/of met minder intensiteit trainen dan normaal.. meer niet.

Hoe staat het met de wedstrijdspanning Gijs?

Terug
Naar boven