Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.822
:roflol:

Begrijp iets niet; zit een beetje op dezelfde deload weights als jij toen ik voor het eerst deze week een deload heb gepakt. Hoe kan dat nou aangezien jij veel sterker bent? Ik moest toch 50% 1rm pakken tenminste ik dacht dat jij en impo dat hadden verteld.

s6 met de wedstrijd beest!

Impo heeft je die percentages gegeven, ik heb alleen gezegt dat je ook 2x full body kon doen ipv totale rust. En dat je hogere reps moest doen 10-15 reps.

Ik pak deload gewoon aan op gevoel, ik gebruik een gewicht waarvan ik het gevoel heb me niet echt te hoeven inspannen maar wel een lichte spanning op de spieren voel en een goede doorbloeding van de spieren. Of ik nu 70kg of 85 (50% dus van 170) gebruik doet niks af aan de effectiviteit.

Deload betekent gewoon met minder volume en/of met minder intensiteit trainen dan normaal.. meer niet.

In principe wel ja, ik ga zelf eerder voor minder gewicht ipv volume. Maar meestal gaan beide wat naar beneden.

Hoe staat het met de wedstrijdspanning Gijs?

Chillin;)

Ik heb ook wel eens een artikel geleven (Tate of Simmons) waarin een deload werd omschreven waarin slechts nog de ME oefening uitgevoerd wordt en de assistance geschrapt.

Hmm lijkt me raar, omdat het ook de bedoeling is om je zenuwstelsel te ontlasten.

Ik heb ook wel eens een artikel geleven (Tate of Simmons) waarin een deload werd omschreven waarin slechts nog de ME oefening uitgevoerd wordt en de assistance geschrapt.

Zij geven ook geen sluitend antwoord hoor in die bergen artikelen. Zal ook wel iets persoonlijks zijn net als met trainen in het algemeen dat ook is.

How to deload? (Wendler)

There are several ways to do this, but here are some of the most popular examples;

1. No max effort work during the week; only do the dynamic effort and repetition training.

2. Max effort work and dynamic work only, no (or limited) repetition training.

3. Max effort work done to about 80%, dynamic work the same and limited repetition training.

4. No max effort or dynamic work; just repetition work.

http://www.elitefts.com/documents/deload.htm

hey g men heb je wat foto s van jezelf hoor veel goede dingen over je! ben vooral benieuwd naar je borst en armen. Je bent natural toch

doe je maar 70 kilo bankdrukke?

ik schakel net in ja en ben niet zolang lid zoals je ziet, dus ga niet zoveel paginas aan tekst doorlezen. Maar nice PR

niet te diep in ze kont kruipen straks ken je de weg terug niet meer. Kontelikker

Jij bent ook een behoorlijke spam-h**r of niet? Eerst vragen om foto's, Commentaar leveren terwijl je niet de moeite neemt om het log door te lezen, vervolgens bijdehand reageren. Bah! Je bent een naar mannetje.

OT: Gmen.. heel veel succes bij de wedstrijd!

Hmm lijkt me raar, omdat het ook de bedoeling is om je zenuwstelsel te ontlasten.

Artikel heet volgens mij 'reload to deload' of iets in die strekking, een artikel waarin ze volgens mij 3 of 4 verschillende manieren om te deloaden omschrijven.
Google is your friend.

You still don't get it do you?

Ik ga volgend jaar naar de Uni, zal daar wel wat brain training doen zodat ik net zo slim wordt als jij.... :rolleyes:

Veel succes alvast, Gijs!

ben je al zenuwachtig gijs? :D

Succes man!

Veel succes kerel. Moet morgen nog paar uurtjes werken maar zal voor je duimen:thumbs:

• #6.836

:)

een beetje, lijkt me normaal, de tour neemt mijn gedachten in ieder geval beetje weg.

nobody cares mate

good luck morgen gijs

misschien ben ik er bij, if so, dan gaan we brullen voor je

Mooi, if so dan spreek ik je morgen.

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Veel succes kerel. Moet morgen nog paar uurtjes werken maar zal voor je duimen:thumbs:

he mienjong............ beetje uitgerust voor morgen? mijn adrenaline giert nu al door mijn lijf..... word een zware nacht voor mij haha......

Heel veel succes morgen.

Groet,

Peter

Succes Gijs!

• #6.839
he mienjong............ beetje uitgerust voor morgen? mijn adrenaline giert nu al door mijn lijf..... word een zware nacht voor mij haha......

Heel veel succes morgen.

Groet,

Peter

hehe ik begin nu ook een verhoogde bloeddruk te krijgen ja, of zou het te maken hebben met de chocomel, de 4 minimagnums en het supersized menu van de Mac die ik net op heb:rolleyes:

Succes man!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven