Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
niet te diep in ze kont kruipen straks ken je de weg terug niet meer. Kontelikker
Brutal interpretatie skills....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet te diep in ze kont kruipen straks ken je de weg terug niet meer. Kontelikker
Begrijp iets niet; zit een beetje op dezelfde deload weights als jij toen ik voor het eerst deze week een deload heb gepakt. Hoe kan dat nou aangezien jij veel sterker bent? Ik moest toch 50% 1rm pakken tenminste ik dacht dat jij en impo dat hadden verteld.
s6 met de wedstrijd beest!
Deload betekent gewoon met minder volume en/of met minder intensiteit trainen dan normaal.. meer niet.

Ik heb ook wel eens een artikel geleven (Tate of Simmons) waarin een deload werd omschreven waarin slechts nog de ME oefening uitgevoerd wordt en de assistance geschrapt.
hey g men heb je wat foto s van jezelf hoor veel goede dingen over je! ben vooral benieuwd naar je borst en armen. Je bent natural toch
ik schakel net in ja en ben niet zolang lid zoals je ziet, dus ga niet zoveel paginas aan tekst doorlezen. Maar nice PR
Hmm lijkt me raar, omdat het ook de bedoeling is om je zenuwstelsel te ontlasten.
You still don't get it do you?
Ik ga volgend jaar naar de Uni, zal daar wel wat brain training doen zodat ik net zo slim wordt als jij....![]()
ahh gossie uni, kan ik alang doen aangezien ik me P al 2 jaar geleden heb gehaald pikkie

nobody cares mate
good luck morgen gijs
misschien ben ik er bij, if so, dan gaan we brullen voor je
Veel succes kerel. Moet morgen nog paar uurtjes werken maar zal voor je duimen![]()

he mienjong............ beetje uitgerust voor morgen? mijn adrenaline giert nu al door mijn lijf..... word een zware nacht voor mij haha......
Heel veel succes morgen.
Groet,
Peter