weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus jongens, die medley was zo ****ing bruut van Gijs he, super gewoon!
Verder waren de deadlift en de truckpull ook erg sterk. Klinkt raar als je ergens laatste op wordt, maar ik heb het gevoel dat je dat niet beter had kunnen doen.
Trouwens, nog in de gaten gehad dat je uit werd gemaakt voor lelijke aap?![]()

Toen ik in 'jouw' vak zat hoorde ik achter me nog 2 oudere vrouwen, die volgens mij ook familie waren, zeggen dat "Gijs zeker de liefste en mooiste jongen was die mee deed". Haha. Wat wil een mens nog meer!

Stones kwam je puur alleen lengte tekort, wat gewoon heel lullig is want daar kun je niks aan doen, maar kracht wederom genoeg.
Als ik zo de foto's zit te bekijken moet ik een van mijn trainingsmaten idd wel gelijk geven als hij aangeeft waarom hij met strongman genokt is. Heeft vroeger vrij veel powerlifting en sterkste man gedaan en de mate waarop je de boot in gaat als je niet lang genoeg bent is toch wel significant.
De hoogte bij die stones is echt bizar en ook de hoogte voor de powerstairs is duidelijk gericht op de langere medemens. Zijn dit nou stomweg hoogtes die internationaal gehanteerd worden en zijn die beren op tv gewoon een stuk langer dan het lijkt? Een Mariusz is toch ook niet zo lang en kan me niet herinneren dat ik hem stones echt compleet boven zijn hoofd uit moet zien stoten.
Als ik zo de foto's zit te bekijken moet ik een van mijn trainingsmaten idd wel gelijk geven als hij aangeeft waarom hij met strongman genokt is. Heeft vroeger vrij veel powerlifting en sterkste man gedaan en de mate waarop je de boot in gaat als je niet lang genoeg bent is toch wel significant.
De hoogte bij die stones is echt bizar en ook de hoogte voor de powerstairs is duidelijk gericht op de langere medemens. Zijn dit nou stomweg hoogtes die internationaal gehanteerd worden en zijn die beren op tv gewoon een stuk langer dan het lijkt? Een Mariusz is toch ook niet zo lang en kan me niet herinneren dat ik hem stones echt compleet boven zijn hoofd uit moet zien stoten.
Een enkele uitzondering daargelaten. De hoogte bij die stones is echt bizar en ook de hoogte voor de powerstairs is duidelijk gericht op de langere medemens. Zijn dit nou stomweg hoogtes die internationaal gehanteerd worden en zijn die beren op tv gewoon een stuk langer dan het lijkt? Een Mariusz is toch ook niet zo lang en kan me niet herinneren dat ik hem stones echt compleet boven zijn hoofd uit moet zien stoten.