AndroidHealthClinic

g-mens log

Die hoogte van die stones is dan ook ****ing belachelijk. Gaat helemaal nergens meer over.

Holy kanker, hoe hoog was die eerste stone en hoe zwaar? Lijkt fockin wel 190 ofzo.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.903
180cm en 120kg. Ik ben 1.79m en had 3cm kisten aan. Maar volgens mij kwam ik precies tot de rand.

je was 1m76 wegens ruggegraatcompressie van de yoke enzo !

damn gijs wat heb je overgehouden aan de laatste beurt op de log ?
trouwens donders netjes wat je gepresteerd hebt. Echt geweldig, gefeliciteerd!

Mooie prestatie! gefeliciteerd.

hoogte van 180cm is idd eigenlijk gewoon belachelijk, maar ach, je zal je maar toch moeten aanpassen. Oftewel, je zal een 120kg steen moeten kunnen pressen.

Zal me niks verbazen als ze volgend jaar de 130kg steen op 180cm moeten leggen bij SM van NL. Trouwens de 140kg steen op 1m68 is ook ziekelijk zwaar met zo´n gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.909
Nog geen training arm is deze week nog wel uitgeschakeld denk ik, mss morgen legpress en extension en dat soort rommel. Deze kreeg ik net toegestuurd van het meisje met de donkere haren. Ik kon ze jullie niet onthouden:D

meiden2.jpg

metdemeiden.jpg

meiden3.jpg

leuke meiden hoor! :)

Lekker ding, jammer dat ze de foto's zo klein naar je gestuurd heeft.

Player!

Bl0kjuhs!

Nog geen training arm is deze week nog wel uitgeschakeld denk ik, mss morgen legpress en extension en dat soort rommel. Deze kreeg ik net toegestuurd van het meisje met de donkere haren. Ik kon ze jullie niet onthouden:D

meiden2.jpg

metdemeiden.jpg

meiden3.jpg

Goed te zien dat je die donkere met rust hebt gelaten! Beetje jammer dat ze me de verkeerde kant op stuurde toen ik haar vroeg waar de plaatselijke snackbar was.

die met die donkere haartjes is wel heel smakelijk zeg, poe.. goed dat je die fotos er nog even bij zet ;)

die donkere was het lekkerst gijs... waarom mis je die nu :p

Mooie foto's om het nog even af te maken ;)

Congrats met je prestaties!

/me kijkt beteuterd naar zijn vette pens :(

Super fysiek en lekkere wijven. Life is good!

hahaha, die grijns ook op z'n gezicht! :D

Wat zei je vriendin ervan Gijs?

Terug
Naar boven