chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat was juist het leuke met deze wedstrijd, die 2 onderdelen waren idd in het voordeel van lange mensen. Maar met boom of bakdeadlift heb je weer voordeel als je kleiner bent.
Starter20 zei:

internationale toppers zijn gemiddeld tussen 1m85 en 1m95 denkekAls ik zo de foto's zit te bekijken moet ik een van mijn trainingsmaten idd wel gelijk geven als hij aangeeft waarom hij met strongman genokt is. Heeft vroeger vrij veel powerlifting en sterkste man gedaan en de mate waarop je de boot in gaat als je niet lang genoeg bent is toch wel significant.
De hoogte bij die stones is echt bizar en ook de hoogte voor de powerstairs is duidelijk gericht op de langere medemens. Zijn dit nou stomweg hoogtes die internationaal gehanteerd worden en zijn die beren op tv gewoon een stuk langer dan het lijkt? Een Mariusz is toch ook niet zo lang en kan me niet herinneren dat ik hem stones echt compleet boven zijn hoofd uit moet zien stoten.
Mariusz is 1.88m en één van de kleinere deelnemers.
internationale toppers zijn gemiddeld tussen 1m85 en 1m95 denkek
---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------
Mariusz is 1m86 !

vet gepresteerd man, congrats. om daar te staan is natuurlijk al een vette eer. nu keihard trainen en dan volgend jaar gijs... volgend jaar!
Nette prestaties! Wanneer ga je nu weer op het podium J/K
nog wat onderdelen van simon kunnen winnen?
Je hebt er een waar spektakel van gemaakt Gijs. Ik zat letterlijk op het randje van m'n houten bankje in m'n handen te knijpen wanneer je bezig was. Tijdens de log-lift begon Ivo, die eerst heel rustig zat, ineens keihard te schreeuwen om je aan te moedigen (nog bedankt daarvoor Ivo). Je maakte nogal wat los bij het publiek dus..
Je hebt trouwens een hele leuke familie en een lieve vriendin. Je duivelse engeltje was me weer allemaal tips aan het geven en dingen aan het uitleggen over de wedstrijd.Toen ik in 'jouw' vak zat hoorde ik achter me nog 2 oudere vrouwen, die volgens mij ook familie waren, zeggen dat "Gijs zeker de liefste en mooiste jongen was die mee deed". Haha. Wat wil een mens nog meer!
OT: Wat wordt er vandaag getraind?
hehe, hoorde ook een paar vrouwtjes in het publiek zeggen: "Sow, die jongen is niet dik zoals die anderen. Maar hij is wel heel gespierd"
Haha, Gijs is een beetje de pretty boy van strongman.
Goede prestatie, man!
Hehehe, puik gepresteerd, mooiboy!
Zonde van die loglift, dat moet geknaagd hebben, maar overall super gepresteerd. Ik ga mijn tv vast programmeren voor de uitzending![]()
Netjes Gijs. Je gaat door tot het gaatje en je hebt laten zien dat je karakter hebt! Dat bedoeld Wout ook met een goeie kop.
Ik was wel heel verbaasd dat je met de boom gelijk inzette op 120. De log komt i.d. training vaak als één van de eerste odd. Dan is alles nog vers, nu zat ie in de wedstrijd wat verder op. Ook was de zon wat k*t en over het algemeen druk je op een wedstrijd op zo'n odd toch net ff wat minder.
Maargoed dat even terzijde. klasse gedaan, bodybuildertje....hihi.
En de volgende keer hou je je shirt gewoon aan, want de dames waren niet bij je weg te slaan.![]()
****ing nice gast! Je mag trots wezen! Zonde van de boom, maar best een gok om zo dicht bij je max te beginnen.
Gvd je liet me schrikken met die boom... ik denk daljk verdoet gijs zijn prettyface ! maar petje af voor je prestaties gijs ! echt super
---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------
Marcel keek id verbaast... dat viel me ook al op !
Gijs, wat moet ik ervan zeggen..
Je bent een gek, want je gaat door tot je er dood bij neervalt. Maar dat is alleen maar goed, echte warriors mentaliteit.
1e onderdeel was bruut sterk en je liet iedereen verbazen. Behalve mij, want ik wist dat je heel sterk op yoke bent en ook met een medley.![]()
Verder had je de boom verschillende keren zo goed als gelocked boven je hoofd, maar je kon niet de balans vinden om stil te blijven staan. Jammer, maar dat kan gebeuren. De kracht zit er in ieder geval wel. Verder schrok iedereen wel toen je met de boom en al achterover kletterde, shit zeg. Dat scheelde weinig maat. Maar iedereen was wel een beetje bezorgd. Verder was je truckpull gewoon sterk, maar miste je genoeg bodyweight om een snellere tijd neer te zetten. Stones kwam je puur alleen lengte tekort, wat gewoon heel lullig is want daar kun je niks aan doen, maar kracht wederom genoeg. Deadlift bak ubersterk gewoon, bruut. Hercules hold is pijn, grip en vooral mentaliteit, dus daar heb je ook bewezen dat dat goed zat. En powerstairs uiteindelijk ook erg netjes gedaan. Maar jezus, wat leunde jij ver achterover met die ijzeren krengen. Meerdere mensen waren weer bang dat je misschien achterover zou vallen met zo'n blok. Hahaaha, wat ben je toch ook een waaghals kerel!
Al met al, super gedaan Gijs en je had de support van het publiek zeker achter je staan!
Gijs je hebt gisteren ook behoorlijk weten te imponeren!
Wat schrok die Richard toen jij hem zowat voorbij raasde met die medley...volgens mij heeft hij daar toen toch wel een mentale dreun van om zijn oren gekregen en daar de hele wedstrijd last van gehad.
Ik wist dat je een sterke Deadlifter was, maar wat je gisteren liet zien met de deadliftbak was heel indrukwekkend.
Na dit onderdeel stond jij torenhoog als favoriet!
Helaas kwam je voor de stones te kort aan lichaamslengte..wat belachelijk dat die zo hoog weggelegd moeten worden
Loglift...iedereen weet dat jij die 120kg normaal gesproken aankan...maar je zit in een wedstrijd en hebt al diverse loeizware onderdelen achter je rug. Je hebt laten zien dat je de power hebt om dat gewicht boven je hoofd te krijgen, heel jammer dat je net niet de balans kon vinden om stil te staan...en wat liet je ons schrikken toen je met die boom omviel...tjonge dat had heel gemakkelijk ook slechter kunnen aflopen.
Naar mijn mening een minpuntje van de organisatie dat hier geen helpers/vangers stonden.
Je hebt op alle andere onderdelen karakter laten zien...ondanks een blessure gewoon op je tanden bijten en doorgaan...Respect!
Enne...volgend jaar sta je er gewoon weer...zeker weten!
En dan zul je beslist veel hoger eindigen!
Als ik zo de foto's zit te bekijken moet ik een van mijn trainingsmaten idd wel gelijk geven als hij aangeeft waarom hij met strongman genokt is. Heeft vroeger vrij veel powerlifting en sterkste man gedaan en de mate waarop je de boot in gaat als je niet lang genoeg bent is toch wel significant.
De hoogte bij die stones is echt bizar en ook de hoogte voor de powerstairs is duidelijk gericht op de langere medemens. Zijn dit nou stomweg hoogtes die internationaal gehanteerd worden en zijn die beren op tv gewoon een stuk langer dan het lijkt? Een Mariusz is toch ook niet zo lang en kan me niet herinneren dat ik hem stones echt compleet boven zijn hoofd uit moet zien stoten.
vandaag ff 300 op reps als cooling down?
dat was juist het leuke met deze wedstrijd, die 2 onderdelen waren idd in het voordeel van lange mensen. Maar met boom of bakdeadlift heb je weer voordeel als je kleiner bent.
Zeer sterke prestatie, heb echt respect voor je doorzetting vermogen na zo'n ongeluk op de boom.. je mag trots zijn!
Top gepresteerd Gijs! Had ook niks anders van je verwacht. Dit jaar veel rekken en strekken en zorgen dat je volgend jaar 10cm. langer bent!!
Proficiat.
Super prestatie Gijs, baal er wel van dat ik er niet bij kon zijn gister ... aan je verslag te lezen
en de reacties hier moet het een heel spectakel geweest zijn. Ben daarom zeer benieuwd naar
de beelden.
Jaa, 1.85m is wel echt een ondergrens hoor.
Ok, ik baseer Mariusz lengte op basis van stats van een wedstrijd die ik nog op VHS heb. Maar mogelijk is dat niet correct.
Het is al vaker gezegd 1.95m is de ideale lengte voor strongman. Pfff had ik de lengte van me Pa maar (was 1.92m). Had me gisteren erg geholpen met de powerstairs....![]()

China? Je kan beter naar India gaan Gijs, dan kun je een mooie deal sluiten. Éen nier inleveren en dan verlengen ze je gratis je benen!