Fitness Seller

g-mens log

Gijs op de leg press is no pretty sight. Hij schreeuwt ook bij elke rep alsof hij een kind aan het baren is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.942
Hee Gijs, ik heb je log gevonden, was even gezellig hè gisteren!
Ik vond je wel een derde groter geworden in de drie jaar tijd dat ik je niet heb gezien :D

Maar die blokjes kunnen dieper hè, jeweetwel :p en dikke armen kweken door ze te kneuzen :rolleyes:

Jaja :D

Je weet toch, heeft iets te maken met vocht in de spier, oprekken van de fascia etc etc. Volgende keer laat ik hem vallen op mijn linker arm.

• #6.945
Arm gaat steeds beter. Bijna weer volledige bewegingsuitslag, hoop vrijdag weer wat presses te kunnen. Rug zal nog iets langer duren denk ik.

600kg op de Leg Press moet wel een cool zicht zijn geweest. :D

• #6.947
Kon me niet meer langer inhouden. Arm klein beetje tape om wat pezen te ontlasten, daarna in de perskindol gezet en sleeve eromheen. Voelde er weinig van alleen met schuine bank merkte ik rechts slapper was.

training in mijn garage. Bloedje heet, me helemaal het apelazerus gezweet.

Oef 1 Benchpress
20x60
20x60
10x80
6x80+20kg chains
5x100+20kg chains
3x120+20kg chains
3x120+20kg chains
3x120+20kg chains
5x100+20kg chains
6x80+20kg chains
16x100kg

Merkte duidelijk dat ik een tijd niet echt gebenched heb, maar de speed zat er nog aardig in met deze gewichten.

Oef 2 Speedpulls van blokken (onderkant knieschijf)
5x100
5x150
5x200
5x250
5x300 (geen echte speedpulls meer)

Oef 3 Incline bench
15x60
6x100
6x100
5x100 (rechts gaat inhouden)
15x60

Oef 4 Dumbbell rows
15x42
15x52
15x62

Oef 5 Plate side raise
20x10
20x10
20x10

Oef 6 Leg tucks
20x
20x
20x

Doodmoe.

toch goed om te lezen dat je arm weer kan belasten! Volgende week zaterdag event training bij jou? :)

• #6.949
toch goed om te lezen dat je arm weer kan belasten! Volgende week zaterdag event training bij jou? :)

Even kijken wat het plan is met mijn vriendin, het kan natuurlijk ook op andere dagen / avonden. Als zij hierheen komt dan ja, ga ik daarheen dan zouden we donderdag kunnen doen bv.

Deze zondag ben je trouwens ook best welkom om even te komen trainen hoor Frank, ik heb vakantie dus geef gewoon een belletje en dan trainen we.

O ja anderen mogen ook best komen he;)

heb je inmiddels al een nieuwe axle? :P

• #6.951
heb je inmiddels al een nieuwe axle? :P

Nee:(

Heb iemand die heel goedkoop een massieve stang voor me kon regelen maar ik heb hem nog niet gesproken. Binnenkort weer eens navragen.

De houten boom is volgende week in ieder geval af, heb me deze week gek geschaafd en gebeiteld, nu met mijn broertje nog wat laswerkzaamheden. Ook heeft mijn schoonvader een pijp geregeld van 27,5cm voor een ijzeren boom maar deze is 1cm dik en schijnt idioot zwaar te zijn. I'll keep you posted.

Zondag zou tof zijn, alleen ik heb deze zondag wedstrijd in Maastricht.

Donderdag event training zou ook prima zijn..

Wat is in hemelsnaam een bench met 20 kg chains kan mij daar niets bij voorstellen als onwetende krachtsporter:o

Sterke workout G!

Misschien kun je je garagedeur open zetten zodat het gaat tochten? Nette training man, mooi werk dat je arm nog aan je lichaam zit!

• #6.956
Misschien kun je je garagedeur open zetten zodat het gaat tochten? Nette training man, mooi werk dat je arm nog aan je lichaam zit!

Stond open;) Volgens de fysio zou ik wel weer kunnen trainen in 2a3 weken. Tuurlijk zei ik, volgende week! Maar vandaag verbaasde mij ook.

en gewoon verder gaan. nice gijs :D

Dude zodra me oorkanker over is en ik weer iets opkrachten ben kom ik langs voor een training...ff die yoke maxxen :P

Ik voel een "Wooden log pressing championship" aankomen bij Gijs.

Nou eerst ff 135kg op de axle dan doen :P

Terug
Naar boven