MuscleMeat

g-mens log

95kg leeg. Dat is een log voor de echte pressers. Anti geek.

95 pffff.... nog ff trainen.

Damn, 95 is een bruut startgewicht

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.984
boom3.jpg

boom2.jpg

boom1.jpg

Morgen nog mooi in de hammerite zetten. De binnenkant al gedaan met speciaal spul.

Ziet er heel sweet uit. :D

Mooie log :)

Damn, looking fine!

Mooi werk man!

Kun je geen ifsalog winkeltje beginnen? Mooi ding man!

• #6.991
Thnx iedereen. Vrijdag komt als het goed is de houten boom af en dan komt er zaterdag weer een groepje om te trainen.

Zoals het nu staat komt

SanderG
Neonak
Chopperbob
Frenkpie
Boeije (broertje)
Devilsangel (vriendin)

En natuurlijk ben ik er zelf ook bij.

De tijd hangt nog af van wat iedereen best uitkomt. Er is nog plek dus als je zin hebt ben je welkom. Groeten Gijs.

Hmm jammer, zit dan in brabant een paar dagen voor vakantie anders was ik er bij geweest.
Veel plezier in iedergeval!

Thnx iedereen. Vrijdag komt als het goed is de houten boom af en dan komt er zaterdag weer een groepje om te trainen.

Zoals het nu staat komt

SanderG
Neonak
Chopperbob
Frenkpie
Boeije (broertje)
Devilsangel (vriendin)

En natuurlijk ben ik er zelf ook bij.

De tijd hangt nog af van wat iedereen best uitkomt. Er is nog plek dus als je zin hebt ben je welkom. Groeten Gijs.

Hey Gijs,

Bedankt dat je zo gastvrij bent, maar denk dat Neonak mij erbij heeft geplaatst?:p
Zaterdag ga ik kijken bij sterkste man v Vlaanderen en daarbij komt dat ik net begonnen ben met cutten en eigenlijk geen events meer train de komende tijd.

Zou het wel leuk vinden om een keer te komen trainen, maar nu komt het niet goed uit.

Succes zaterdag

Dat was een kleine communicatie fout. Ik dacht dat Sander nog wel graag sterker wilde worden, maar schijnbaar niet. Hij wordt liever een ripped beach boi. ;)

Bob en ik hebben afgesproken. We rijden een stuk samen, dus zijn er tegelijk. Vanaf 11u moeten we er wel kunnen zijn (of een half uur eerder zou kunnen, omdat ik moet werken tot 8u s'ochtends). Later is natuurlijk ook geen probleem als dat voor anderen beter uitkomt.

Tot dan!

• #6.995
Hey Gijs,

Bedankt dat je zo gastvrij bent, maar denk dat Neonak mij erbij heeft geplaatst?:p
Zaterdag ga ik kijken bij sterkste man v Vlaanderen en daarbij komt dat ik net begonnen ben met cutten en eigenlijk geen events meer train de komende tijd.

Zou het wel leuk vinden om een keer te komen trainen, maar nu komt het niet goed uit.

Succes zaterdag

Oke dan:D Thanks

Dat was een kleine communicatie fout. Ik dacht dat Sander nog wel graag sterker wilde worden, maar schijnbaar niet. Hij wordt liever een ripped beach boi. ;)

Bob en ik hebben afgesproken. We rijden een stuk samen, dus zijn er tegelijk. Vanaf 11u moeten we er wel kunnen zijn (of een half uur eerder zou kunnen, omdat ik moet werken tot 8u s'ochtends). Later is natuurlijk ook geen probleem als dat voor anderen beter uitkomt.

Tot dan!

Jep Frank komt ook 11 uur dus perfect.

We zullen zo hard beuken dat Sander jaloers wordt;)

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Ijzeren log is met de tol kaal gemaakt en dik in de hammerite gezet ziet er professioneel uit:cool:

Die log ziet er echt nice uit :D succes ermee

Ik wil ook.. maar eigenlijk kan ik zaterdag niet... even kijken of ik het 1 en ander kan verplaatsen komende zaterdag :blush: Want ik zou wel graag de 120 log press attempten en evt. een dl pr.

Laatst bewerkt:
Zit jij ook al tegen de 120 swah, k*t man wat voel ik me zwak! Maar toch top man!

• #7.000
Hoppa, hele dag lopen boren, beitelen en slijpen maar nu is ook het houten log geboren!

28cm diameter, moet nog wegen maar schatting 60@70kg. Handvaten met knurling en massief 28mm loading pins. Nog even 2 weken wachten en dan zal ik hem in de beits zetten en touw aan het einde doen.

Foto's komen waarschijnlijk zaterdag.

Terug
Naar boven