- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
![]()
Morgen nog mooi in de hammerite zetten. De binnenkant al gedaan met speciaal spul.

Thnx iedereen. Vrijdag komt als het goed is de houten boom af en dan komt er zaterdag weer een groepje om te trainen.
Zoals het nu staat komt
SanderG
Neonak
Chopperbob
Frenkpie
Boeije (broertje)
Devilsangel (vriendin)
En natuurlijk ben ik er zelf ook bij.
De tijd hangt nog af van wat iedereen best uitkomt. Er is nog plek dus als je zin hebt ben je welkom. Groeten Gijs.

Hey Gijs,
Bedankt dat je zo gastvrij bent, maar denk dat Neonak mij erbij heeft geplaatst?
Zaterdag ga ik kijken bij sterkste man v Vlaanderen en daarbij komt dat ik net begonnen ben met cutten en eigenlijk geen events meer train de komende tijd.
Zou het wel leuk vinden om een keer te komen trainen, maar nu komt het niet goed uit.
Succes zaterdag
ThanksDat was een kleine communicatie fout. Ik dacht dat Sander nog wel graag sterker wilde worden, maar schijnbaar niet. Hij wordt liever een ripped beach boi.
Bob en ik hebben afgesproken. We rijden een stuk samen, dus zijn er tegelijk. Vanaf 11u moeten we er wel kunnen zijn (of een half uur eerder zou kunnen, omdat ik moet werken tot 8u s'ochtends). Later is natuurlijk ook geen probleem als dat voor anderen beter uitkomt.
Tot dan!