Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.081
prachtig........die buren zullen wel denken daar :rolleyes:

Jep ik ben de buurtgek:D

Altijd komen er mensen langs als je traint met leuke opmerkingen.

Vandaag:
-Je krijgt het in je rug
-Dat is te zwaar voor mij
-2 mensen verder op in de straat die naar de supermarkt gingen riepen: Schiet eens op we wachten, toen ik ging deadliften en daarna gingen ze klappen.

Altijd leuk;)

haha, vette medley ja.. :D En de buurt reageert gemengd.. maar de meeste zijn erg positief :)

hehe, herkenbaar dat squat probleem. Par squatten als je gewend bent veel full/ffsq te doen is vrijwel onmogelijk.

Veel plezier met duiken!

Ik krijg ook verrotte knieen als ik parallel ga. Plus de beweging voelt niet goed.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

hahha, mooi filmpje! Geen gezeik met de buren trouwens??

:roflol: Wat een graft*k die fossiel haha

• #7.088
Ik krijg ook verrotte knieen als ik parallel ga. Plus de beweging voelt niet goed.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

hahha, mooi filmpje! Geen gezeik met de buren trouwens??

Alleen 2 potten iets verderop. Potten zijn altijd chagrijnig tegen sterke mannen ik weet niet wat hun angst is.

Was nog wat onrustig dus nog maar eens de garage ingedoken om de locust bij te benen qua bench

Bench met chains
10x60+20kg
5x80+20kg
5x100+20kg
3x120+20kg
3x130+20kg pr met deze setup
3x120+20kg
3x120+20kg
3x120+20kg
5x110+20kg
5x110+20kg
5x110+20kg
6x100+20kg
6x100+20kg
6x100+20kg
12x100kg

Alles soepeltjes dat verbaasde me nog na de training van deze middag. Alleen de 130 voelde pittig maar dat was dan ook nog steeds 140 onderin en 150 boven dus dat is op zich niet raar. Bench gaat wel redelijk weer:)

Vanaf welk moment (gezien ervaring/kracht) vind jij het trainen met chains/bands een meerwaarde bieden?

Dikke home "gym" heb je trouwens!

• #7.090
Vanaf welk moment (gezien ervaring/kracht) vind jij het trainen met chains/bands een meerwaarde bieden?

Dikke home "gym" heb je trouwens!

Goede vraag eigenlijk

Geen idee. Vrij snel denk ik dat je tegen mini's kunt gaan pressen. Je zal de beweging een beetje eigen gemaakt moeten hebben en hij moet stabiel zijn. Kun je met mini's een goede snelheid aanhouden dan is er al een meerwaarde denk ik.

Chains voelt weer helemaal anders, het is moeilijk voor mij om daar een oordeel over te geven. Ik doe het omdat het voelt alsof je meer op kracht drukt ipv op souplesse en snelheid zoals bij bench en je toch een extra overload creeert op je lockout.

Mss is het wel het belangrijkste dat je een punt hebt bereikt waarop vooruitgang op de normale lift niet meer vanzelfsprekend is. Dan zal het het meeste meerwaarde bieden. Ik zou zeggen dat dat voor iedereen kan verschillen maar binnen een jaar lijkt me dat sterk.

Lekker volume op de bench!

Tof filmpje man! Zit deze medley in de fortissimus van volgend jaar?

• #7.093
Alleen 2 potten iets verderop. Potten zijn altijd chagrijnig tegen sterke mannen ik weet niet wat hun angst is.

Zijn vaak feministen ten top en denken dat ze overal gelijk in zijn. Als je ze dan even met hun neus op het feit drukt dat ze gewoon nog steeds fysiek zwak zijn dan zijn ze niet blij :P

Wel stoer zo in een straat voor je woning te kunnen trainen. Heb je nog geen opstoppingen met auto's verzorgd door de yoke midden op straat neer te zetten?

• #7.095
Zijn vaak feministen ten top en denken dat ze overal gelijk in zijn. Als je ze dan even met hun neus op het feit drukt dat ze gewoon nog steeds fysiek zwak zijn dan zijn ze niet blij :P

Wel stoer zo in een straat voor je woning te kunnen trainen. Heb je nog geen opstoppingen met auto's verzorgd door de yoke midden op straat neer te zetten?

Jawel

sterke event training en nice deadlifts Gijs!

En voel me weer vereerd dat je die curls in naam van Rubiceps doet! :thumbs:

• #7.097
Dagje gewerkt voor mijn vriendin. Ook de vrouwen moeten sterk worden.

Zijn 1m20 lang en wegen precies 35kg leeg. Loadingpins komen nog maar dan 50mm en ze zal wat schijven moeten bestellen. Ook Boom en Yoke staan in de planning maar ik wacht tot haar vader steeds met oud ijzer wat moois tegenkomt. Ze liep meteen 100meter helemaal trots:D

farmers2.jpg

Wat ben je ook een lieverd gijs!

en de roze sweater

Terug
Naar boven