Fitness Seller

g-mens log

Mooi geknutseld weer

Vet filmpje van de medley. :p

Wat een player is het ook die gijs.
Alleen jammer dat je ze niet roze geschilderd hebt.
Of met een burberry motief.

Dagje gewerkt voor mijn vriendin. Ook de vrouwen moeten sterk worden.

Zijn 1m20 lang en wegen precies 35kg leeg. Loadingpins komen nog maar dan 50mm en ze zal wat schijven moeten bestellen. Ook Boom en Yoke staan in de planning maar ik wacht tot haar vader steeds met oud ijzer wat moois tegenkomt. Ze liep meteen 100meter helemaal trots:D

farmers2.jpg

Gijs de ideale schoonzoon!

Dat kan je wel zeggen, je staat er goed op!

hahahaha, Gijsie, wat ben je toch ook een figuur he.

Als ik homo zou zijn of een vrouw dan was ik zeker voor je gevallen! Hahahaha! :eyebrow:

Hahaha, goed bezig, man! :)

man wou dat ik al die pullen kan maken, heb al problemen met een fatsoenlijk blok te maken maar bankdrukken hahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.109
Dat kan je wel zeggen, je staat er goed op!

Mannen rijpen net als wijn;)

hahahaha, Gijsie, wat ben je toch ook een figuur he.

Als ik homo zou zijn of een vrouw dan was ik zeker voor je gevallen! Hahahaha! :eyebrow:

hehe thanx mannen.

man wou dat ik al die pullen kan maken, heb al problemen met een fatsoenlijk blok te maken maar bankdrukken hahaha

Je bent nooit te oud om te leren. Zit er over na te denken om ook nog een lascursus te gaan doen zodat het helemaal perfect wordt.

Vandaag training met duivelsengeltje

Oef 1 Fullsquat
20x40
15x60
10x80
10x100
10x140
10x180 PR
4x200 PR
1x220 PR :) met andere opbouw binnenkort eens echt gaan toppen.
vanaf 180 was met banden

Oef 2 Par boxsquat against bands (small)
3x60+b
3x100+b
3x140+b
3x180+b
3x220+b
gestopt snelheid was er bij de 220 nu uit.

Oef 3 legcurl
12x30
12x40
12x50
8x60 full bl + 4x40

Oef 4 Leg ext
20x20
15x30
12x40
10x50

Oef 5 horizontale hyper against bands (small)
15xbw+ 1small
15xbw+ 1small + 1supermini
15xbw+ 1small

Heerlijk.

damn nice squat kerel! vooral die 10x180.

240 a 250 full moet er best inzitten!

ha die kniebuigingen gaan er ook goed uitzien bij jou en flinke volume zeg.
welke banden gebruik je eigenlijk

• #7.113
ha die kniebuigingen gaan er ook goed uitzien bij jou en flinke volume zeg.
welke banden gebruik je eigenlijk

Gewoon simpele (witte met oranje strepen) zitten ook niet op max spanning. Had eens die van vriendin geprobeerd, Inzer maar vond het belachelijk strak.

Goede vraag eigenlijk

Geen idee. Vrij snel denk ik dat je tegen mini's kunt gaan pressen. Je zal de beweging een beetje eigen gemaakt moeten hebben en hij moet stabiel zijn. Kun je met mini's een goede snelheid aanhouden dan is er al een meerwaarde denk ik.

Chains voelt weer helemaal anders, het is moeilijk voor mij om daar een oordeel over te geven. Ik doe het omdat het voelt alsof je meer op kracht drukt ipv op souplesse en snelheid zoals bij bench en je toch een extra overload creeert op je lockout.

Mss is het wel het belangrijkste dat je een punt hebt bereikt waarop vooruitgang op de normale lift niet meer vanzelfsprekend is. Dan zal het het meeste meerwaarde bieden. Ik zou zeggen dat dat voor iedereen kan verschillen maar binnen een jaar lijkt me dat sterk.

Aight thnx.

Bij elitefts zijn ze ook zeer lovend over het gebruik van chains/bands, wellicht ga ik ermee beginnen als ik ga stallen (zal nog wel even duren).

mooi squat werk zo gijs! op naar de 2,5x BW squat!

Potverdomme wat een squats!

Lekker gewerkt weer haha echt grappig kunnen jullie samen tegelijk gaan trainen met die dingen(farmers heten ze toch?)......

s6

• #7.117
Vandaag training @ Raw Power Baarn met Frenkpie die afgekomen was en Devilsangel.

Oef 1 Benchpress
15xstang
15x60
10x80
10x100
10x120
5x140
2x150
2x150
2x150 (op zich weer een volume pr op de 150)

Oef 2 Pinpress (10a15cm v/d borst)
5x60
5x100
5x120
2x130 3xF

Oef 3 Reverse band benchpress (doubled small bands, VEEL hulp onderin bovenin vrij)
5x100
3x150 geloof ik:rolleyes: hier ben ik het even kwijt
6x130

Oef 4 Chins
10xbw
8xbw
6xbw

Oef 5 Par. Barbell rows
10x60
10x80
10x100
gestopt, deze positie van de arm is nog steeds vervelend

Oef 6 Dumbbell rows
10x42
10x52
10x62

Oef 7 Barbell curls (Deze keer als eerbetoon aan Grandmaster curl Frank)
15x30
12x40
10x50
7x60 8f
nice ik weet niet of ik ooit al 7x60 deed maar gaat weer vooruit:cool:

Oef 8 Side raises met gewichtschijven
20x10
20x10
20x10

hehe lekker volume en relaxte training zo in de eigen garage.

Flinke training weer.
met die bands en chains heb je daar veel profijt van, ik heb ze wel eens gebruikt in papendal, maar nooit zeg maar consequent. Weet dat andere mensen zeggen dat ze werken, en dat geloof ik ook maar wat voor de 1 werkt werkt natuurlijk voor de ander niet. Maar maakt het echt zoveel verschil. ik vaar namelijk goed bij gewoon de basic oefeningen.
Of is het gewoon fijn om te varieren zodat de training niet saai word

• #7.119
Flinke training weer.
met die bands en chains heb je daar veel profijt van, ik heb ze wel eens gebruikt in papendal, maar nooit zeg maar consequent. Weet dat andere mensen zeggen dat ze werken, en dat geloof ik ook maar wat voor de 1 werkt werkt natuurlijk voor de ander niet. Maar maakt het echt zoveel verschil. ik vaar namelijk goed bij gewoon de basic oefeningen.
Of is het gewoon fijn om te varieren zodat de training niet saai word

Variatie is idd altijd goed tegen verveling, maar de bands vooral hebben mij al erg geholpen bij de bench. Jaren lang vastgezeten maar met de bands vrij snel nieuwe pr's kunnen zetten.

nice man 6x150!

Terug
Naar boven