Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef 2 Pinpress (10a15cm v/d borst)
5x60
5x100
5x120
2x130 3xF
Oef 3 Reverse band benchpress (doubled small bands, VEEL hulp onderin bovenin vrij)
5x100
3x150 geloof ikhier ben ik het even kwijt
6x130
10 a 15 cm van de borst is ongeveer floor press hoogte en dus ongeveer midden in een zone waar voor veel mensen het dode punt zit. Denk dat het daar mee te maken zal hebben.
Precies. Mijn floorpress is ook lager als gewone bench. Drukken vanuit het dode punt.
ik vind het toch nog flinke pushpresses.
die shrugs van jou met dumbbells hoe voelt dat aan ik moet ook shrugs doen in mij schema, maar met de tsang vind ik ze vreselijk, zo overweeg dus ook dumbbell te gaan doen. Wat kan je me er over vertellen
Sterk die 150bench, nog een getuige ook (Frankpie) dus ik geloof het.
Die bb curls vind ik dan weer wat minder op 60kg.

Als je Gijs z'n armen ziet, dan interesseert zijn "curl" gewicht jou niet meer.
Massive guns the size of your upperlegs, vains poppin' like champagne bottles![]()
). in muscle mag had ik echter gelezen dat je 42cm armen hebt(dit valt dan weer heel erg mee). ik heb al van een paar mensen gehoord die jou irl kennen of gezien hebben dat je echt een mega groot beest moet zijn, begin nu wel heel erg benieuwd te worden. een jongen die ik gisteren sprak had het over 50cm biceps met een ader van een cm(hij was wel een beetje onder invloed, maar toch). in muscle mag had ik echter gelezen dat je 42cm armen hebt(dit valt dan weer heel erg mee).
begin wel een beetje nieuwsgierig te raken in ieder geval...
ik heb al van een paar mensen gehoord die jou irl kennen of gezien hebben dat je echt een mega groot beest moet zijn, begin nu wel heel erg benieuwd te worden. een jongen die ik gisteren sprak had het over 50cm biceps met een ader van een cm(hij was wel een beetje onder invloed, maar toch). in muscle mag had ik echter gelezen dat je 42cm armen hebt(dit valt dan weer heel erg mee).
begin wel een beetje nieuwsgierig te raken in ieder geval...
Je bent in ieder geval altijd welkom om eens mee te trainen als je wilt.