XXL Nutrition

g-mens log

Hey succes met jullie training in Baarn morgen.
ben beniewd wat voor prs er nu weer gezet worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.182
Strongman @ Raw Power Baarn.

Groep met Boeije, g-men, Develisangel. chopperbob, Frenkpie, Dominique.

Log
10x55 (houten)
3x95 (ijzeren)
3x95
3x95
3x100
3x100
3x100
2x110
2x110
2x110

ging prima en niet verder gegaan vanwege de rug, lekker opbouwen zo.

Oef 2 Deadlift
5x70
5x110
5x150
3x180
1x220
7x260 PR
License to hitch bij de laatste rep maar hij moest voor strongman en sterkte.

Oef 3 Yoke
140x20m
200x20m
250x20m
300x20m
350x20m pr op deze yoke zonder drops.

Oef 4 Tire (380kg)
8 flips
8 flips

pff zwaar....

Oef 5 INSANE medley.

Run 1: 100 duckwalk 20m / 100 farmers 20m / tire 380 3 flips / chain yoke 150 15m / zwerfkei 80kg 20m.

Run 2: 120 duckwalk 20m / 110 farmers 20m / tire 380 3 flips / chain yoke 150 15m /
zwerfkei 80kg 20m.

Damn op de grond liggen!

Er werd mooi gebuffeld. Dominique drukte de zware boom, madprops! Frank drukte de 100 boom en 95x2 insane! Dominique nog 20 kg op de DL naar 220 en zakte daarna prompt door een tuinstoel op film. Hieke pr 160 pr op de yoke etc etc.

Er zijn heel veel foto's en filmpjes gemaakt. Onze foto's komen morgen vanwege bluetooth en mss dadelijk die van Domie en Frank??

Jeetje Gijs! WTF? 7 x 260 deadlift!!!!! :eek:

óf je hebt een geheime oefening die je ons niet vertelt óf er is een nieuwe, revolutionaire tribulus booster op de markt! :eek:

Vertel het ons Gijs!!!!!!!!!!!!!!!

Insane medleys G'!!!

Damn, brutale ownage van Domie, lekker bezig die gast, heeft alleen af en toe een dikke bitchslap nodig :D

Dat filmpje wil ik wel zien :roflol:!!!

• #7.185
Jeetje Gijs! WTF? 7 x 260 deadlift!!!!! :eek:

óf je hebt een geheime oefening die je ons niet vertelt óf er is een nieuwe, revolutionaire tribulus booster op de markt! :eek:

Vertel het ons Gijs!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn secret recipe komt binnenkort uit voor een vriendenprijsje.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

true story:
Frank was terug van vakantie uit Litouwen en stond naast Zydrunas in de apotheek. Hij wilde niet verklappen waarom de boom zo goed ging:(

ssssstt gijs !! :D

Vette training, ik zal zo de filmpjes van de medley erop zetten :)

Wat blijf je toch goed vooruitgaan he!!

7x260 deadlift is de nieuwe hype van het PL-gedeelte. :roflol:

Ik denk dat er binnenkort weer een nieuwe X-men film uitkomt..

X-men origins: "The G-men"

G-men heeft een ijzeren ruggegraat, recupereert waanzinnig snel, gooit met 160kg betonnen ballen alsof het basketballs zijn, en heeft een eindeloos energiesysteem.

• #7.191
Ik denk dat er binnenkort weer een nieuwe X-men film uitkomt..

X-men origins: "The G-men"

G-men heeft een ijzeren ruggegraat, recupereert waanzinnig snel, gooit met 160kg betonnen ballen alsof het basketballs zijn, en heeft een eindeloos energiesysteem.

Tantum is je vriend.

haha dit vind ik mooi. ik kom achter je aan Gijs.
Super deadlift maar eindelijk concurentie in eigen land.
Ik ga je pakken ( hoop dat je dit ook sportief opvat).
.

Maar echt super training weer

Gezien (volgens mij) het feit dat hij die 7 x 260 gepakt heeft omdat Ivo dat ook van het week gedaan heeft denk ik dat je er wel vanuit kan gaan dat hij dit ook sportief oppakt weak01 :)

• #7.194
haha dit vind ik mooi. ik kom achter je aan Gijs.
Super deadlift maar eindelijk concurentie in eigen land.
Ik ga je pakken ( hoop dat je dit ook sportief opvat).
.

Maar echt super training weer

hehe je bedoelt dat je wilt dat ik aan pl wedstrijden ga meedoen?

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

th_medley.jpg

De medley

http://tinypic.com/player.php?v=30a432t&s=3

na de medley

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

http://tinypic.com/player.php?v=2gyd3cm&s=3

dominique

Hehe, ik wist dat je die Deadlift niet over je kant kon laten gaan Gijs. Mooizo. Alleen volgens mij heb ik Ivo niet zien hitchen hoor, hehe.

Aardige medley heb je verzonnen trouwens Gijs. Erg jammer dat ik er nou net even niet bij kon zijn zeg... ;) Volgende keer wordtie heftiger hè, deze konden jullie nog 2x voor het kotsen. :p

Welke Dominique is dat?

Die medley en hoe jij erop tekeer gaat is te bruut, nice! :eek:

• #7.198
Hehe, ik wist dat je die Deadlift niet over je kant kon laten gaan Gijs. Mooizo. Alleen volgens mij heb ik Ivo niet zien hitchen hoor, hehe.

Geen commentaar behalve de settijdsfactor die in mijn voordeel was.

Aardige medley heb je verzonnen trouwens Gijs. Erg jammer dat ik er nou net even niet bij kon zijn zeg... ;) Volgende keer wordtie heftiger hè, deze konden jullie nog 2x voor het kotsen. :p

Jaja, jij kunt wel roepen van de zijlijn maar bij Koek en Wiel was het vast 2x zo heftig en goed verzorgt;)

Ex DBB member Domie en weet ik veel welke kloontjes allemaal nog meer. Maar is toch ook niet zo belangrijk verder. Iedereen is welkom hier.

Die medley en hoe jij erop tekeer gaat is te bruut, nice! :eek:

Thanks!

OMG wil je nu zeggen dat ik 300kg kan deadliften? :roflol:

Terug
Naar boven