weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeetje Gijs! WTF? 7 x 260 deadlift!!!!!
óf je hebt een geheime oefening die je ons niet vertelt óf er is een nieuwe, revolutionaire tribulus booster op de markt!
Vertel het ons Gijs!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat er binnenkort weer een nieuwe X-men film uitkomt..
X-men origins: "The G-men"
G-men heeft een ijzeren ruggegraat, recupereert waanzinnig snel, gooit met 160kg betonnen ballen alsof het basketballs zijn, en heeft een eindeloos energiesysteem.
haha dit vind ik mooi. ik kom achter je aan Gijs.
Super deadlift maar eindelijk concurentie in eigen land.
Ik ga je pakken ( hoop dat je dit ook sportief opvat).
.
Maar echt super training weer
Volgende keer wordtie heftiger hè, deze konden jullie nog 2x voor het kotsen. 
Hehe, ik wist dat je die Deadlift niet over je kant kon laten gaan Gijs. Mooizo. Alleen volgens mij heb ik Ivo niet zien hitchen hoor, hehe.
Geen commentaar behalve de settijdsfactor die in mijn voordeel was.
Aardige medley heb je verzonnen trouwens Gijs. Erg jammer dat ik er nou net even niet bij kon zijn zeg...Volgende keer wordtie heftiger hè, deze konden jullie nog 2x voor het kotsen.
![]()

Ex DBB member Domie en weet ik veel welke kloontjes allemaal nog meer. Maar is toch ook niet zo belangrijk verder. Iedereen is welkom hier.
Die medley en hoe jij erop tekeer gaat is te bruut, nice!![]()
Hehe, ik wist dat je die Deadlift niet over je kant kon laten gaan Gijs. Mooizo. Alleen volgens mij heb ik Ivo niet zien hitchen hoor, hehe.
Aardige medley heb je verzonnen trouwens Gijs. Erg jammer dat ik er nou net even niet bij kon zijn zeg...Volgende keer wordtie heftiger hè, deze konden jullie nog 2x voor het kotsen.
![]()