weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker tof maar ik moet ook iemand hebben die er 3a4x kan zijn.
---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Ik woon heel dicht bij jou, en ik zou graag met je trainen zoals ik al af en toe bij Ted doe, ik zou zeker 3 a 4 keer kunnen komen, alleen ben jij natuurlijk veel sterker dus misschien is het dan niks voor jou...
Zeker tof maar ik moet ook iemand hebben die er 3a4x kan zijn.
---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Ik woon heel dicht bij jou, en ik zou graag met je trainen zoals ik al af en toe bij Ted doe, ik zou zeker 3 a 4 keer kunnen komen, alleen ben jij natuurlijk veel sterker dus misschien is het dan niks voor jou...
Jawel ik hoopte al dat je zou reageren haha. Zie ik je maandag bij Ted dan spreken we wel wat tijden af waarop we trainen![]()
Jawel ik hoopte al dat je zou reageren haha. Zie ik je maandag bij Ted dan spreken we wel wat tijden af waarop we trainen![]()
, ik zie je dan maandag bij Ted, ik zal me vast mentaal gaan voorbereiden op de training haha
)Training met de GRAAF. We zagen allebei wat wit na afloop haha. Good train!!
Ik ben inderdaad helemaal naar de kloten, maar ja no pain no gain....
hey dat is weer een flinke training vooral die bench wat een volume zeg
We moeten toch beter worden in bench, en dit soort volumes doen the trick.
Depends hoe je het periodizeerd. Verder wel super sessie Gijs!
Je bedoeld dat je niet eindeloos dit soort volumes kan draaien?
Nee dan heb je gelijk maar ik geloof dat je eerder sterk wordt in het algemeen als redelijk wat reps draait tussen de 85% en 100% van je 1RM.
Het met submaximale gewichten uitputten van de spier traint het CNS te weinig.
Na zo'n periode van een week of 6-8 zal ik wel weer een periode iets hoger in reps gaan. Maar door af te wisselen van oefening zoals je bv bij De Locust ziet. (bench/floorpress/chains etc) kun je het volgens mij vrij lang volhouden
Nja ik bedoelde ook wat je met de rest doet zoals oefeningen, frequentie, intensiteit etc etc. Maar ben het helemaal eens met je kijk op sterk worden al vind ik wel dat submaximaal training zijn plek verdient. Tijdig afwisselen ala WSB zorgt ervoor dat je CNS niet uitput en je het inderdaad wat langer vol kunt houden. Tijdig deloaden kan ook wonderen doen.

Hoe lang doe je eigenlijk over zo'n training g-men? Heb vandeweek 10x5 dips en rows gedaan en daar toch zeker een uur mee bezig geweest.
lekkere training weer Gijs!
Zie dat jij nu ook LB-UB traint..?
ken je shaggies draaien dan ?