XXL Nutrition

g-mens log

Axle ook nog even gewogen. Bleek 16kg zwaarder als ik dacht haha. In dat licht bekeken was de training van vorige keer gewoon heel goed.

Voor het gemak rond ik de combinatie iets naar beneden af naar 60kg voor de axle met bumpers en sluiters in plaats van 45.

Haha dat verklaard een hoop! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.282
hey Broertje hoest in Turkije??
Nog gepompt?

Hey Gijs. alles goed hıer! super warm. Jep vandaag nog pull-ups en chinups en opdrukken enz! Gısteren een leuke boot tocht gedaan! Gr van fre!

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Ben je zaterdagaovnd bıj jaap? mısschıen tot dan. Want komen laat aan op schıphhol.

Gr Bart.

ps wordt hıer lekker droog!

opgestaan rond 9:00 uur en toen 2 bakken koffie en 3 pannekoeken. Verder nog een halve liter dubbelfris ofzo. Tijdens de training 1L choco en iets van 1L water.

Na de training: 0.5L melk met 50gram whey en aanmaaklimo voor suikers. Weer 0,5L dubbelfris en helemaal naar de klote dus geen honger.

uur erna 4 boterhammen met dubbelpenotti.
Avondeten: Kip/rijst
Nu: cashewnoten / marsicecream / choco reep.

Dadelijk kwark.

Echt weer perfecte voeding:p

Rond de hoeveel gram eiwit per dag eet je dan of let je daar niet op?
Is zoals je je voeding deze dag had meer standaard of uitzondering?
gtrz

• #7.285
Hey Gijs. alles goed hıer! super warm. Jep vandaag nog pull-ups en chinups en opdrukken enz! Gısteren een leuke boot tocht gedaan! Gr van fre!

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Ben je zaterdagaovnd bıj jaap? mısschıen tot dan. Want komen laat aan op schıphhol.

Gr Bart.

ps wordt hıer lekker droog!

Mooi man. Ja ben bij Jaap en Nies, mss zie ik je zwarte poepert wel daar dan.

Rond de hoeveel gram eiwit per dag eet je dan of let je daar niet op?
Is zoals je je voeding deze dag had meer standaard of uitzondering?
gtrz

Op zo'n dag let ik daar niet op nee.

Voeding vandaag:

-0,5L melk + whey
-banaan, 0,5L karnemelk
-2 bruine pistoletjes met 150 gram kipfilet
-0,5L sinasappelsap
-2 bruine boterhammen met 4 hele eieren + 0,5L chocomel
-bord pasta met zalm
-0,5L melk + melkeiwit + 0,5L chocomel
dadelijk nog kwark en wat noten.

Dit is meer een normale voeding voor mij;)

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Training van net LB

6 min fiets

Oef 1 par box squat tegen bands (choked small)
10x60+b
5x80+b
5x100+b
5x140+b
5x180+b
3x200+b
3x220+b
3x220+b
3x220+b
3x200+b
5x180+b
5x180+b

Oef 2 Deadlift tegen bands (average)
3x60+b
3x100+b
3x140+b
3x180+b
3x200+b
3x220+b zwaar.

Oef 3 Full frontsq
6x100
6x100
6x100
6x100
6x100

Oef 4 leg tucks
25x
25x
25x
25x

Weer doorweekt. Damn wanneer houdt de benauwdheid op?

-0,5L melk + whey
-banaan, 0,5L karnemelk
-2 bruine pistoletjes met 150 gram kipfilet
-0,5L sinasappelsap
-2 bruine boterhammen met 4 hele eieren + 0,5L chocomel
-bord pasta met zalm
-0,5L melk + melkeiwit + 0,5L chocomel
dadelijk nog kwark en wat noten.

Dat is toch wel hele goede voeding je bent zeker behoorlijk droog an als ik je log les en reacties van anderen is dat ook zo.
Trouwens flinke training weer.
ik heb deze week hersteltrainingweek, doe jij dat ook gewoon een week tussendoor alls een stuk lighter.

• #7.287
Ik kan mijn abs nog goed zien laten we het daar op houden.

Hersteltraining doe ik maar weinig, meestal sla ik gewoon een training over of doe ik minder (volume) zware sets.

aangezien je dikwijls zo laag in reps zit en zo zwaar in gewicht, word je daar niet heel stijf van ?
En heb je nooit problemen met te korte quads of hams als je begint met sqautsets ?

• #7.289
aangezien je dikwijls zo laag in reps zit en zo zwaar in gewicht, word je daar niet heel stijf van ?
En heb je nooit problemen met te korte quads of hams als je begint met sqautsets ?

Niet stijver dan de bewegingsuitslag die ik nodig heb voor bv fullsq. Als je rustig opwarmt en altijd dezelfde ROM aanhoudt wordt je niet stijver.

Tja en voor sommige dingen ben ik te stijf ja maar voor elke sport is er ook een functionele stijfheid. Een relatief stijve onderrug (dus niet flexibel) is makkelijk voor deadlift en squat.

idd hetzelfde geldt voor schouders, wat heb je aan hele mobiele schoudergewrichten? die luxeren sneller bij zware presses. beter heb je wat stijvere gewrichten

weer wat bijgeleerd^^ bedankt!
Alleen snap ik dan niet waarom mijn sportarts zegt dat mijn korte spieren blessures veroorzaken, zo heb ik te korte hams en quads en daardoor retropatellaire chondropathie >> op mijn 18 zo erg dat ik nieteens meer kan koersen en zeker niet squatten :s

• #7.292
Alleen snap ik dan niet waarom mijn sportarts zegt dat mijn korte spieren blessures veroorzaken, zo heb ik te korte hams en quads en daardoor retropatellaire chondropathie >> op mijn 18 zo erg dat ik nieteens meer kan koersen en zeker niet squatten :s

Hoeft niet met training te maken te hebben maar bv met je groei;)

Maar je training kan wel invloed hebben.

Gijs,

Ik kon vanavond helaas niet komen, omdat ik mijn schoonouders op moest halen, ik kon je alleen niet bellen want heb je nr niet,

Vrijdag kom je denk ik niet naar Ted ?

Volgende week bij jou trainen ? Ik hoor het graag van je !

• #7.295
GRRRRRRRRR. maar ja niks aan te doen he.

Volgende week maandag 19:30 u bij mij. Hyacinthstraat 7 Baarn gaan we knallen.

Vandaag UB.

Oef 1 Seated mp
15x40
15x40
10x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Oef 2 Benchpress
5x70
5x100
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120

Oef 3 CS rows
10x80
8x100
8x100
8x100
8x100
8x100

Oef 4 "Close grip" dumbbell press
10x34
10x38
8x42
8x42
8x42
8x42
8x42

Oef 5 Chins
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Oef 6 Seated dumbbell curls
16x22kg

Oef 7 Incline sit ups
25x
25x
25x

Niks spannends gewoon degelijk volume.

Verstelbare yoke aan het maken voor devils angel. De zware was vrij lastig in elkaar te zetten. Dus dacht maak ik een mooie verstelbare en neem ik de zware naar hier. Lassen gaat nu als een trein. Wordt echt mooi, pics volgen wel weer.

Nice volume dude!

GRRRRRRRRR. maar ja niks aan te doen he.

Volgende week maandag 19:30 u bij mij. Hyacinthstraat 7 Baarn gaan we knallen.

Ja inderdaad Grrrrrrrrrrrrr, sorry, ik baal er ook van, wilde echt graag trainen !!!!!

tot maandag dan, ik zal me weer mentaal gaan voorbereiden,;) heb nog mega last van dinsdag, kan me rechterbeen niet strekken, spier bij lies helemaal verkrampt !!! hahaha

Goed volume :)

tijdens je puberteit maak je meestal een groeispurt, meestal komen dan retropatellaire chondropathie achtige klachten naar voren.

haha 10 setjes chins, 60 stuks als ik dat zou doen zou ik 2dagen spierpijn hebben

Terug
Naar boven