MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.441
2e training met het rack en eerste UB training hiermee.

Oef 1 Benchpress met chains (chains 20kg)
15x60
15x60
15x60
5x60+chains
5x80+chains
3x100+chains
3x120+chains
3x130+chains
3x130+chains
3x130+chains PR
3x120+chains
10x100+chains

Even wennen aan de setup zo, maar moet zeggen dat het panatta bankje eigenlijk ook best fijn drukt. Mss dat ik nog een recht bankje bij koop.

Oef 2 T-bar rows in the corner
10x80
10x100
10x120
8x130

Oef 3 Parallel bar dips
10xbw
10xbw+20
10xbw+30
6xbw+40
8xbw+30
10xbw+20
10xbw

Oef 4 Chins
10xbw
10xbw
10xbw
8xbw+2xbw na 10 tellen

Oef 5 Plate side raises
20x10
20x10
20x10
20x10

Oef 6 Triceps push down (gew zonder app)
15x30
12x35
10x40
8x45

Dood. De homegym wordt steeds beter, nog echt in de planning: bumperplates, dip en chin op het rack, doen we nu met de barbells.

traint wel lekker zeker in dat grote rack van je :D

jij stopt ook nooit met pr's zetten?echt niet normaal man!

• #7.444
traint wel lekker zeker in dat grote rack van je :D

Moet zeggen dat een garage altijd wel wat beperkt zal blijven qua ruimte, maar de trainingsfaciliteiten nu zijn echt top. Met de juiste trainingspartners zoals DE GRAAF en frenkpie is dit 100x beter als een commerciele gym. Het rack is geweldig qua ruimte, zelden een rack gezien waarin je je niet opgesloten voelt.

jij stopt ook nooit met pr's zetten?echt niet normaal man!

Ik mag hopen van niet ben net 30 verdorie.

Mooi dat het rack bevalt kerel :D ... Zoals iron zegt, het houdt maar niet op he :thumbs:

• #7.446
Mooi dat het rack bevalt kerel :D ... Zoals iron zegt, het houdt maar niet op he :thumbs:

Rack bevalt zeker. Net een brutaal chin/pull up toevoeging eraan gelast.

4x4 0,5cm dik staal met een omgebouwde pulldown bar. Overdreven sterk maar ik wil dat het er allemaal uitziet alsof je auto eraan kan hangen.

Flinke benchtraining weer, heb ook vandaag vernomen dat mijn sportschool chains gaat bestellen, dus zal er ook wel mee gaan trainen.
Elastieken vind ik niks (persoonlijk), maar chains heb ik een paar gedaan in papendal en dat vond ik wel okay,

• #7.448

Flinke benchtraining weer, heb ook vandaag vernomen dat mijn sportschool chains gaat bestellen, dus zal er ook wel mee gaan trainen.
Elastieken vind ik niks (persoonlijk), maar chains heb ik een paar gedaan in papendal en dat vond ik wel okay,

Bands vind ik zelf super, maar erg belastend voor de ellebogen. Nu doe ik ze minder en heb ik ook minder last. Chains geven deze belasting niet. Volgende keer moet ik ze echter iets lager hangen aan een hulpketting want nu hing alles los bij de start en kwam nog niet de helft op de grond. Op deze wijze is het effect van de chains nog te weinig.

sterke UB training Gijszianowski!

Rack bevalt zeker. Net een brutaal chin/pull up toevoeging eraan gelast.

4x4 0,5cm dik staal met een omgebouwde pulldown bar. Overdreven sterk maar ik wil dat het er allemaal uitziet alsof je auto eraan kan hangen.

Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet !!

Ik heb twee dikke blauwe tenen van gisteren toen die 2x20kg erop vielen toen we aan het kloten waren om die barbell op het rek te leggen om die chins te doen,

• #7.451
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet !!

Ik heb twee dikke blauwe tenen van gisteren toen die 2x20kg erop vielen toen we aan het kloten waren om die barbell op het rek te leggen om die chins te doen,

Heb net echt een kwartier alleen maar in de garage staan kijken omdat ik het zo mooi vond haha.

• #7.453
3 oefeningen 2x10 glute activation.

Hahahaha nice.

Gijs leest iets en gaat direct aan de slag!

Addicted to the iron, the muscles and the power! Groot gelijk heb je!

• #7.455
Hahahaha nice.

Gijs leest iets en gaat direct aan de slag!

Addicted to the iron, the muscles and the power! Groot gelijk heb je!

Kost je nog geen 10 minuten dus ik ga het gewoon eens proberen. En idd je kunt volgens mij zoveel meer uit je glutes halen.

• #7.458
Ik wil nog de volgende zaken:

Hyper, roman chair squat en dip (die ga ik morgen mss starten met fabricage)

In mijn ideale homegym zou er ook nog een reverse hyper en glute ham raise staan maar dat wordt weer veel te druk.

Ik wil nog de volgende zaken:

Hyper, roman chair squat en dip (die ga ik morgen mss starten met fabricage)

In mijn ideale homegym zou er ook nog een reverse hyper en glute ham raise staan maar dat wordt weer veel te druk.

Ik zou de hyper weglaten, dat is wellicht te fabriceren door met je heupen op een barbell/yoke/log te leunen. Dan kan je beter voor een reverse hyper of een GHR gaan.

Man, als je een GHR bouwt wil ik ook wel een offerte bij je aanvragen. :D

Terug
Naar boven