AndroidHealthClinic

g-mens log

vette shit idd ! :) Die medley en deadlift neit gezien toen ik kwam kijken (was te laat). Indrukwekkend kerel :thumb:

Gijs, wanneer ga jij eens je eigen gym beginnen in Baarn ? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.483
Gijs, wanneer ga jij eens je eigen gym beginnen in Baarn ? :D

Ik heb gezegt binnen 2 jaar dat ik mijn eigen gym wil. Ik zit nog te kijken hoe en waar. Ik denk eigenlijk niet dat Baarn klaar is voor een wat serieuzere sportschool.
Mijn idee is tussen Baarn en Arnhem in.

Natuurlijk is iedereen welkom dan maar ik wil in de zaal een scheiding hebben vanuit commercieel oogpunt tussen de cardio, het algemene gedeelte en het serieuze gedeelte. Van wat ik gezien heb zijn dit de sportscholen die het overleven en de serieuzere sporter het beste aan zijn trekken komt.

Het serieuze gedeelte zal dan in mijn idee bevatten: custom rack, olympische gewichthef platform, bands en chains, reverse hyper, GHR, hyper en enkele hammerstrength machines. Afhankelijk van de ruimte wil ik ook een sterkste man stukje binnen hebben waar in een sled, prowler, yoke, tire gedaan kan worden.
In principe zal het dus bv een oud schoolgebouw moeten zijn, of een oude werkplaats, fabriekshal.

De toekomst zal het allemaal wel uitwijzen, het kan ook zijn dat ik eerst "underground" begin met een plekje in Baarn en bv alleen in de avond open ben voor beperkt aantal leden. Op deze wijze zou ik ernaast nog mijn baan kunnen aanhouden alvorens een grotere stap te maken.

Erg leuk je op TV te zien, en zeker een verpletterende indruk gemaakt met die Medley en Deadlift !!!

Zag er sterk uit op TV man. Vond het wel grappig tegen die verslaggever na de medley: Verlaggever: Zo verrassend voor de 1e keer blabla: jij: is dat zo? ik train er hard voor? haha

Ik heb gezegt binnen 2 jaar dat ik mijn eigen gym wil. Ik zit nog te kijken hoe en waar. Ik denk eigenlijk niet dat Baarn klaar is voor een wat serieuzere sportschool.
Mijn idee is tussen Baarn en Arnhem in.

Natuurlijk is iedereen welkom dan maar ik wil in de zaal een scheiding hebben vanuit commercieel oogpunt tussen de cardio, het algemene gedeelte en het serieuze gedeelte. Van wat ik gezien heb zijn dit de sportscholen die het overleven en de serieuzere sporter het beste aan zijn trekken komt.

Het serieuze gedeelte zal dan in mijn idee bevatten: custom rack, olympische gewichthef platform, bands en chains, reverse hyper, GHR, hyper en enkele hammerstrength machines. Afhankelijk van de ruimte wil ik ook een sterkste man stukje binnen hebben waar in een sled, prowler, yoke, tire gedaan kan worden.
In principe zal het dus bv een oud schoolgebouw moeten zijn, of een oude werkplaats, fabriekshal.

De toekomst zal het allemaal wel uitwijzen, het kan ook zijn dat ik eerst "underground" begin met een plekje in Baarn en bv alleen in de avond open ben voor beperkt aantal leden. Op deze wijze zou ik ernaast nog mijn baan kunnen aanhouden alvorens een grotere stap te maken.

denk dat dit een goede keuze is. was trouwens leuk om je te zien voor de tv gister, je kwam wel relaxed over

• #7.487
Nieuwste project (naast nog 5 lopende ofzo haha)

nieuweboom.jpg

32.2 cm diameter = 0.6 meer als IFSA ongeveer gelijk aan kwalificatielog van NL.
Is kort log maar dat maakt natuurlijk weinig uit. De handvaten gaan natuurlijk weer op IFSA afstand.

goeie scherpe foto :D

• #7.489
Ja je zou denken dat het een yoke is.....

t*ring wel een dik ding zeg of lijkt dat maar zo ? wat is de diameter van de zwarte log eigelijk ?

• #7.491
Zwarte en houten zijn 28cm

Gaaf idee man van die gym. Aangezien er hier waarschijnlijk nooit zo'n sportschool zal komen ben ik maar langzaamaan bezig mijn eigen spul bij elkaar te kopen.

Mooi idee Gijs! Wie weet kan Jules je in die tijd wat tips geven over hoe te beginnen! ;)

Heel strak plan zo'n sportschool! Klinkt een beetje als Westside Barbell Club, of Elitefts honk..

Ik ben benieuwd!

Wat een held ben jij zeg! Damn. Heb net die aflevering op rtl zitten kijken, geweldig, voortaan gewoon je rode cape om:D
En ook zo lekker down to earth:roflol:

Op welke minuten staat Gijs? Geen zin om alles te kijken.

was echt leuk om te zien op tv ik dacht steeds is dat hem nou echt

Terug
Naar boven