Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gijs, wanneer ga jij eens je eigen gym beginnen in Baarn ?![]()
Ik heb gezegt binnen 2 jaar dat ik mijn eigen gym wil. Ik zit nog te kijken hoe en waar. Ik denk eigenlijk niet dat Baarn klaar is voor een wat serieuzere sportschool.
Mijn idee is tussen Baarn en Arnhem in.
Natuurlijk is iedereen welkom dan maar ik wil in de zaal een scheiding hebben vanuit commercieel oogpunt tussen de cardio, het algemene gedeelte en het serieuze gedeelte. Van wat ik gezien heb zijn dit de sportscholen die het overleven en de serieuzere sporter het beste aan zijn trekken komt.
Het serieuze gedeelte zal dan in mijn idee bevatten: custom rack, olympische gewichthef platform, bands en chains, reverse hyper, GHR, hyper en enkele hammerstrength machines. Afhankelijk van de ruimte wil ik ook een sterkste man stukje binnen hebben waar in een sled, prowler, yoke, tire gedaan kan worden.
In principe zal het dus bv een oud schoolgebouw moeten zijn, of een oude werkplaats, fabriekshal.
De toekomst zal het allemaal wel uitwijzen, het kan ook zijn dat ik eerst "underground" begin met een plekje in Baarn en bv alleen in de avond open ben voor beperkt aantal leden. Op deze wijze zou ik ernaast nog mijn baan kunnen aanhouden alvorens een grotere stap te maken.
vooral die slow motion beelden van Gijs waren de bom! Hahahaha! Lachen!
vooral die slow motion beelden van Gijs waren de bom! Hahahaha! Lachen!
Ja, echt mooie oer-grunt was dat.Op welke minuten staat Gijs? Geen zin om alles te kijken.