- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Gaaf idee man van die gym. Aangezien er hier waarschijnlijk nooit zo'n sportschool zal komen ben ik maar langzaamaan bezig mijn eigen spul bij elkaar te kopen.
Homegym rules. Maar eigenlijk vind ik een homegym pas echt af als je een clubje jongens hebt die er trainen die tot op het bot gemotiveerd zijn.
Heel strak plan zo'n sportschool! Klinkt een beetje als Westside Barbell Club, of Elitefts honk..
Ik ben benieuwd!
Mijn garage is nu een mini west side. Ik hoop het idd een beetje zo te krijgen in het groot.
Mooi idee Gijs! Wie weet kan Jules je in die tijd wat tips geven over hoe te beginnen!![]()
Ja dat is natuurlijk altijd geweldig, maar Jules heeft het zelf natuurlijk ook druk. Maar neemt niet weg dat Jules het klappen van de zweep al kent.
Hehehe die waren vet ja! Daarstraks ook even een sessie rtlgemist gedaan om het te zien. Coole smack!
Wat een held ben jij zeg! Damn. Heb net die aflevering op rtl zitten kijken, geweldig, voortaan gewoon je rode cape om
En ook zo lekker down to earth![]()
Net ook gekeken, zeker goede medley + deadlift!
Ja, echt mooie oer-grunt was dat.
Bedankt.
Op welke minuten staat Gijs? Geen zin om alles te kijken.
Haha luiwammes

was echt leuk om te zien op tv ik dacht steeds is dat hem nou echt
Jij had natuurlijk een veel gespierder iemand verwacht, maar ja naast Mike en Alex val ik steeds in het niet

haha of uberhaupt kunt spotten