Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.501
Gaaf idee man van die gym. Aangezien er hier waarschijnlijk nooit zo'n sportschool zal komen ben ik maar langzaamaan bezig mijn eigen spul bij elkaar te kopen.

Homegym rules. Maar eigenlijk vind ik een homegym pas echt af als je een clubje jongens hebt die er trainen die tot op het bot gemotiveerd zijn.

Heel strak plan zo'n sportschool! Klinkt een beetje als Westside Barbell Club, of Elitefts honk..

Ik ben benieuwd!

Mijn garage is nu een mini west side. Ik hoop het idd een beetje zo te krijgen in het groot.

Mooi idee Gijs! Wie weet kan Jules je in die tijd wat tips geven over hoe te beginnen! ;)

Ja dat is natuurlijk altijd geweldig, maar Jules heeft het zelf natuurlijk ook druk. Maar neemt niet weg dat Jules het klappen van de zweep al kent.

Hehehe die waren vet ja! Daarstraks ook even een sessie rtlgemist gedaan om het te zien. Coole smack!

Wat een held ben jij zeg! Damn. Heb net die aflevering op rtl zitten kijken, geweldig, voortaan gewoon je rode cape om:D
En ook zo lekker down to earth:roflol:

Net ook gekeken, zeker goede medley + deadlift!

:roflol: Ja, echt mooie oer-grunt was dat.

Bedankt.

Op welke minuten staat Gijs? Geen zin om alles te kijken.

Haha luiwammes:eek:

was echt leuk om te zien op tv ik dacht steeds is dat hem nou echt

Jij had natuurlijk een veel gespierder iemand verwacht, maar ja naast Mike en Alex val ik steeds in het niet:(

Klein maar dapper hé :)

Homegym rules. Maar eigenlijk vind ik een homegym pas echt af als je een clubje jongens hebt die er trainen die tot op het bot gemotiveerd zijn.

QFT ik train altijd alleen thuis, dan mis je het toch wel dat er iemand je oppept :rolleyes: haha of uberhaupt kunt spotten

QFT ik train altijd alleen thuis, dan mis je het toch wel dat er iemand je oppept :rolleyes: haha of uberhaupt kunt spotten
Ja, dat mis ik ook wel... Maarja, het is ****ing handig. Het liefst had ik een groep jongens/bitches in de buurt die gewoon elke avond konden trainen...

• #7.505
Training met DE GRAAF @ homegym Raw Power Baarn aka heaven on earth.

Vandaag eerst mijn panatta bank aangepast zodat ie super stevig is op de parallel stand. Moet zeggen drukt erg fijn nu.

Oef 1 Benchpress met chains (20kg chains)
15x70
15x70
15x70
5x70+ch
3x100+ch
2x120+ch
2x140+ch PR
2x140+ch
2x140+ch (mooie vooruitgang moet ik zeggen)
3x130+ch
3x130+ch
3x130+ch laatste hulp

Oef 2 Floorpress
5x70
5x100
5x110
5x115 2 hulp
5x110

Fijne oef om weer eens te doen:)

Oef 3 Pull ups breed voor.
15xbw
10xbw
8xbw
6xbw
5xbw

Oef 4 Dumbbell pull over
10x44kg
8x46kg
6x48kg

Triceps blaster!!

Oef 5 Incline log press
15x55
12x75
9x85
6of7x95 filmpje komt als DE GRAAF weet hoe het op de comp moet:D

Oef 6 Fat man pull ups
15xbw
12xbw
10xbw
8xbw

Oef 7 Axle curl 50mm
10x37
10x37
8x52

filmpje van DE GRAAF gemaakt hierbij.

Oef 8 face pulls met bands
20x 2 mini's
20x 2 mini's double choked
20x 2 mini's double choked

Heerlijke training. Morgen rust.

Hahaha :D

Haha ziet er echt barbaars uit zo'n incline log press! :D

Die incline log press.. je ging helemaal kapot geweldig :D

Mijn garage is nu een mini west side. Ik hoop het idd een beetje zo te krijgen in het groot.

Ja dat is natuurlijk altijd geweldig, maar Jules heeft het zelf natuurlijk ook druk. Maar neemt niet weg dat Jules het klappen van de zweep al kent.

Bedankt.

Haha luiwammes:eek:

Jij had natuurlijk een veel gespierder iemand verwacht, maar ja naast Mike en Alex val ik steeds in het niet:(

Ik ben een bber. Die horen lui te zijn. :D

Gijs, je bent echt een beest. Wel grappig op het begin nogal ''easy'' over jou wordt gesproken, maar naarmate de wedstrijd verder gaat ben je ineens de lieveling. :D

:D Ziet er goed uit gast, zo'n klein hoofd er achter vandaan :p

extreem aggresieve en stoere muziek ook op de achtergrond! :p

nice logpress G!

haha, ZOSKA !!!

haha wat een logpress ziet er indrukwekkend uit

• #7.519
Training met Boeije (broertje) en DE GRAAF @ RPB

Oef 1 Boxsquat (40cm) against bands (double choked average)
10x70
10x70
10x70 alle nog zonder bands opw.
5x100
5x140
2x170 PR
2x170
2x170
2x170
2x170

Was ook de eerste keer dat low bar eindelijk goed voelde. Ik ga er toch op trainen om hier echt vertrouwd mee te worden.

Oef 2 Chain suspended good mornings
10x70
10x100
8x120
8x130

Genoeg vorige keer was ik veel zwaarder gegaan maar was mijn rug ook lang ****ed up.

Oef 3 Full front sq
10x100
8x120
5x140
3x150

Oef 4 Pull through (gew zonder app)
10x35
10x45
10x50

Oef 5 Incline sit ups against bands (mini)
20x
20x
20x
20x

Oei mijn onderste abs beginnen door te komen. Soon to be 8-pack.

Fijne training en filmpjes komen weer van DE GRAAF.

Nette PR! Vervolgens ook nog eens lekker volume mee draaien. Gaat lekker gijs!

Terug
Naar boven