AndroidHealthClinic

g-mens log

haha ja maar was gewoon uitstel. Na de training voelde ik me al een vaatdoek. Zondag was helemaal lusteloos en vandaag ziek gemeld. Zowat hele dag geslapen. Geen verhoging ofzo maar gewoon zo lusteloos dat ik niet eens van de bank naar de koffiezetter kon of wilde lopen. Morgen ook thuisblijven en kijken wat mijn energielevels doen. Deze week maar deload dus.

gewoon lekker rust pakken, als jij uitgerust bent dan kom je sterker terug dan ervoor like always !!:D

beterschap man!
Mijn griepje zet nu ook eindelijk eens goed door!Na bijna 2 weken half half was het buiten spelen in de regen van gister geloof ik de druppel :D

beterschap ;)

Vet log man! haha veeeel te veel pagina's zitten lezen net:P

Maar Baarn? nice! als ik sterk genoeg ben zou ik wel is langs willen komen:D woon vlakbij

Leuk log trouwens, lees af en toe stiekum mee:D

Maaruh beterschap!!
Slapen heerlijk!!
gewoon extra eten en drinken, uitrusten
En sterker terug komen;)

haha ja maar was gewoon uitstel. Na de training voelde ik me al een vaatdoek. Zondag was helemaal lusteloos en vandaag ziek gemeld. Zowat hele dag geslapen. Geen verhoging ofzo maar gewoon zo lusteloos dat ik niet eens van de bank naar de koffiezetter kon of wilde lopen. Morgen ook thuisblijven en kijken wat mijn energielevels doen. Deze week maar deload dus.

Je kunt ook niet al je energie uit koffie halen Gijs, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?

beterschap gewenst G-man ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.628
Vet log man! haha veeeel te veel pagina's zitten lezen net:P

Maar Baarn? nice! als ik sterk genoeg ben zou ik wel is langs willen komen:D woon vlakbij

Dat mag, we trainen ma, di, do in de avond en vaak zaterdag events. Je bent welkom.

Je kunt ook niet al je energie uit koffie halen Gijs, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen?

Huh zegt ie terwijl ik net wakker ben en aan mijn eerste koffie zit.

K*tgriep, alles was vastgeschoten (spieren), gister sportmassage gehad nu ietsjes beter maar voelt nog of alle wervels en ribben een gabberfeestje hebben gehad ofzo.

Gewoon hiervan gebruik maken om je lichaam rust te geven, dan ben je over een paar weken sterker dan ooit.

En ik maar denken dat je van jezelf zo druk was, maar het is gewoon de koffie :D

• #7.630
Vandaag wel wezen werken maar de energie hield niet over. Afspraak voor morgenmiddag gemaakt om bloed te prikken want ik wil weten waarom deze ADHDer ineens zoveel energie mist:(

Zat op de bank en kreeg van de koffie ineens zo'n onrust dat ik dacht dat ik een natuurlijke dood zou sterven als ik niet even iets ging doen. Daarbij was er zo'n zaadfilm over een mammoet bezig dat ik helemaal niet geboeid was.

Beetje side raises als w-up

Oef 1 Benchpress
15x60
15x60
15x60
5x80
5x100
5x120
8x130
9x120
10x110
12x100

Oef 2 Parallel bar dips (nee geen branch sT:p)
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 3 Triceps push down (gew zonder app)
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35
10x35

Morgen zien we wel weer hoe verstandig dit allemaal was:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Xto
haha gaat maar door:P

Damn lekkere bench Dude! :thumb:
Als je d'r zin in heb, zal je d'r wel gebrek aan hebben (gehad) :D

Hahahah, die mammoet was echt fokking nep, niet te geloven!

succes kerel

damn, sterkte gijs ! 8x130 is natuurlijk wel erg nice

Heb je de tequila griep Gijs?

Komt wel goed.. Het blijkt maar weer dat ook jij menselijk bent...

Lekkere pomptraining, niks mis mee.

• #7.639
Vandaag langs de huisarts geweest. Laten wel bloedonderzoek doen, moet morgen geprikt worden. Bij lichamelijk onderzoek nog een leuke:

Assistent arts: "Je hebt een zwelling hier op je rug"
Ik: "Nee hoor daar ligt de stang altijd"
Assistent arts: Huh oh ja in principe kan het een bladiebladiebla zijn (vakterm)
Ik: "Ja kijk maar het is gewoon een bult eelt ofzo je kunt hem gewoon beetpakken"

:D

Vandaag langs de huisarts geweest. Laten wel bloedonderzoek doen, moet morgen geprikt worden. Bij lichamelijk onderzoek nog een leuke:

Assistent arts: "Je hebt een zwelling hier op je rug"
Ik: "Nee hoor daar ligt de stang altijd"
Assistent arts: Huh oh ja in principe kan het een bladiebladiebla zijn (vakterm)
Ik: "Ja kijk maar het is gewoon een bult eelt ofzo je kunt hem gewoon beetpakken"

:D
Heb ik ook eens gehad, hebben ze er later wel uitgesneden...
Was "niks" ;)

Terug
Naar boven