AndroidHealthClinic

g-mens log

Ik snap niet dat je niet gestopt bent bij 20 reps, of doorgegaan naar de 25 reps...
Ik hou meer van ronde getallen. :D
Vreselijk sterk! :bow:

filmpje van de deadlift komt vandaag Gijs, me laptop wilde gisteren niet opstarten !!

Soort breathing style, of je kon je aan 1 stuk door!

Desalniettemin bere sterk. Ik weet nog wel hoe kapot ik ooit ging op 15 x 205, brrrr

jezus man beest!waar haal je het vandaan?Dacht dat je ziek was?en dan zo'n PR!:cool:

ik ben benieuwd naar het filmpje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.669
Ik snap niet dat je niet gestopt bent bij 20 reps, of doorgegaan naar de 25 reps...
Ik hou meer van ronde getallen. :D
Vreselijk sterk! :bow:

Ja ik ook. Als ik me helemaal fit voel zal ik eens voor Boltons reps gaan.

Touch en go doen ze toch, maar ja zonder straps en als je moet rusten onderin zijn ze klaar volgens mij. Van mij was deadstop maar goed Bolton is beest.

filmpje van de deadlift komt vandaag Gijs, me laptop wilde gisteren niet opstarten !!

Okiedokie

Vet ja zulke platen, draai het eigenlijk nooit meer maar is wel goed voor trainen.

Soort breathing style, of je kon je aan 1 stuk door!

Desalniettemin bere sterk. Ik weet nog wel hoe kapot ik ooit ging op 15 x 205, brrrr

Op zich ging het in mijn optiek vrij vlot achter elkaar, moest soms wel even naar adem happen maar ach.

jezus man beest!waar haal je het vandaan?Dacht dat je ziek was?en dan zo'n PR!:cool:

Op een goede dag zit er ook echt wel meer in Wietse.

:eek:

ik ben benieuwd naar het filmpje :D

We hebben van achter gefilmd dus ik ook:D

sick **** !
dat muziekje doet het hem weer :D

Daaaaaaamn, echt te gruwelijk filmpje!

Heerlijk. :D

Hoelang heb je nodig gehad om terug op je positieve te komen na die inspanning ? :D haha

Brute repout man...

Bwahaha, echt GEITE ****ING BRUUT!

Omg echt wat een knappe prestatie en dat je na dit ook nog eens chin ups hebt gedaan en andere oefeningen.:bow2::bow2:

Respect man, ook mooi uitgevoerd.

Gijs, dit verdient ****ing veel respect!!! En niet eens touch n go... geweldig.
Laatst 10 euro verdient, toen ik met mijn grote bek zei dat ik makkelijk 40 reps met 100 zou doen. Heb er 50 van gemaakt (achter mekaar). Het gewicht is het niet, maar je staat op een gegeven moment te trillen op je benen :D

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

26 ja, TOUCH n GO......

Terug
Naar boven