MuscleMeat

g-mens log

ja de ene dag is de andere niet, maar een deload is altijd goed.
Kom je weer terug voor meer PRs

weekje rustig aan zou voor jou misschien niet verkeerd zijn ;)

@Gijs: Brute farmers kerel! Leuk gemaakt zo, met die schuine loading pins!

Heb zelf deze week via Jules (thx mate) een H-balk van 18/18 en 2m36 lang op de kop kunnen tikken voor € 50,00.

Dat is niet teveel lijkt me. Alleen nog ophalen en langs een metaalhandel om hem door te snijden. Dan komen ze elk op 1m18.

Dan zelf loading pins, handvaten en 4 plakken staal regelen en laten lassen. Heb ik ook eindelijk eens eigen fatsoenlijke farmers. De buurt zal het leuk gaan vinden! :)

Thanks nog voor de info en de rest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.586
@Gijs: Brute farmers kerel! Leuk gemaakt zo, met die schuine loading pins!

Heb zelf deze week via Jules (thx mate) een H-balk van 18/18 en 2m36 lang op de kop kunnen tikken voor € 50,00.

Dat is niet teveel lijkt me. Alleen nog ophalen en langs een metaalhandel om hem door te snijden. Dan komen ze elk op 1m18.

Dan zelf loading pins, handvaten en 4 plakken staal regelen en laten lassen. Heb ik ook eindelijk eens eigen fatsoenlijke farmers. De buurt zal het leuk gaan vinden! :)

Thanks nog voor de info en de rest!

Ah is nice man en idd is in principe niet te duur. Die van mij was ook 50 euro dacht ik en was 220 cm maar was wel wat grotere maat. Ligt nog aan de dikte van je balk hoe zwaar ze gaan worden maar ik schat dat ze zo'n 40-45kg zullen gaan wegen Ruben. Met een flex en geduld kun je ze zelf ook wel door flexen hoor. Bij de metaalhandel zullen ze hem meestal ook niet voor je doorhalen dat kan met de cirkelzaag namelijk niet en dan zullen ze het op een lintzaag moeten doen. Jij weer vervoeren heen en terug etc. Maar ik ben benieuwd wat het gaat worden!

haha mooie spullen vooral die logs zien er goed uit

• #7.588
thanks ja, en net weer klaar met knutselen. Vandaag vrij korte werkdag gehad dus lekker voor de file thuis. Dip uitbreiding op het rack is klaar. Lang over nagedacht en uiteindelijk een simpel ontwerp. 6x6 superdikke balk met daarop in schuine stand 2 buizen van 45mm en aan de achterkant 2 pinnen die in het powerrack kunnen. Net even getest en daar kan wel een paar honderd kilo aan hangen.

• #7.589
UB2 met DE GRAAF @ RPB

Oef 1 Close grip benchpress
15x20
10x60
10x60
10x60
10x80
5x100
5x120
5x130 volgens mij al pr
2x140 PR
2x140
1x150 PR
2x140
5x130
5x120
10x100

Lekker weer, rustig aan wordt die bench beter en beter.

Oef 2 Reverse grip cable rows
10x60
10x90
10x90
10x90
10x90
10x90

Oef 3 Branch warren bar dips
10xbw
12xbw+10
12xbw+20
12xbw+20
12xbw+20

Filmpje komt nog.

Oef 4 Pull ups breed
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Oef 5 Dumbbell side raises
20x14
20x14
20x14

Redelijk op. Snelle maar goede training.

hehe mooiie Pr op close grip gijs ;) keep it up !

Jezus wat een sterke CGBP!!!

nette close grip man!

haha mooi spul inderdaad! bad ass volume ook natuurlijk

Pull ups breed, hoe breed was dit?? Anders had ik wel een sessie van 15-12-10-8-6-6 verwacht!

• #7.596
gefeliciteerd met je closegripbench pr netjes. die dips zijn er ook leuk uit

hahaha die Branch warren dips zijn echt te dul :roflol: nog ff een MM shot er achteraan..

Terug
Naar boven