AndroidHealthClinic

g-mens log

****ing nice training Gijs! Lekker bezig geweest!

Lekker log man! Wat is je pr daar op eigenlijk? 3x1 120 oid?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.723
pr op log met 120 is 2x120 en volgens mij idd 3x1x120. Op de ifsa van Jarno 2x120 gedaan en op mijn zwarte 28cm log ook. Dit log is even wennen maar had denk ik nog wel een extra beurt kunnen maken.

haha mooie training weer Gijs, vette foto ook van die logs :) Is er aankomende zaterdag ook een training in RPB?

Mooi die bar jack, scheelt weer wat t-bar row werk als je aan het deadliften bent. Zouden ze eigenlijk overal moeten hebben.

• #7.726
haha mooie training weer Gijs, vette foto ook van die logs :) Is er aankomende zaterdag ook een training in RPB?

Deze maandag train ik bij broertje in Arnhem. Ik weet nog niet wat maar wil graag LB doen. Dan kan ik dinsdag weer UB doen in RPB. Zin om er ook weer bij te zijn?

Deze maandag train ik bij broertje in Arnhem. Ik weet nog niet wat maar wil graag LB doen. Dan kan ik dinsdag weer UB doen in RPB. Zin om er ook weer bij te zijn?

Zin altijd, maar aankomende dinsdag heb ik bezoek. Maar misschien dat ik donderdag kan voor een LB training, maar dat laat ik je dan nog wel even weten :)

Goeie loglift. En deadlift ongekent zwaar :O

Zonde van die bar-jack man, je gains zullen significant minder hard gaan nu je de stang niet meer hoeft op te tillen om schijven erop of af te halen.

Brute training weer trouwens, maar dat is vanzelfsprekend in dit log.

• #7.731
Zonde van die bar-jack man, je gains zullen significant minder hard gaan nu je de stang niet meer hoeft op te tillen om schijven erop of af te halen.

Brute training weer trouwens, maar dat is vanzelfsprekend in dit log.

Je bent altijd welkom om als bar jack dienst te doen Loo. Moet je nagaan wat je gains zullen zijn:p

whats up Gijs?

Toch effe wat rust of ga je nog een hardcore training posten?

• #7.735
whats up Gijs?

Toch effe wat rust of ga je nog een hardcore training posten?

Mag ik geen rust?

Alleen zondag niet getraind Ruben;)

Vandaag bij multispuit in Arnhem met mijn broertje.

Oef 1 Highboxsquat tegen bands (small bands)
5x70+b
5x100+b
3x150+b
2x200+b
2x220+b
2x240+b
1x250+b

Heerlijk alles zat weer eens goed op de box. Was ook voor het eerst met 200+ gewichten en dan low bar. Had mss nog wel iets meer ingezeten maar vond het zo wel goed.

Oef 2 Full frontsq
5x70
5x100
5x120
2x150
3x140
5x120
6x100

Moest van mijn broertje iets minder diep. Zat cm's van de grond. Klopt wel want ik ga onderin alleen maar afronden op een gegeven moment.

Oef 3 Sumo deadlift (lang lang geleden:rolleyes:)
5x70
5x100
5x120
3x150
3x200
3x240 (zonder riem was ik vergeten hehe)
2x250 vrij makkelijk nog maar ik ben toch wel regular sterker denk ik. Voelt wel alsof sumo sterker wordt door de boxsq met brede stand.

Oef 4 One leg legext
15x20
15x30
15x40

Oef 5 Leg curl
15x35
15x40
15x45

Oef 6 45% calf raise
10x65
10x90
10x100 full bl
10x100

Fijne training. Mijn broertje motiveert altijd goed, hij was ook sterk vandaag voor zijn bw nu.

nice Gijs :)

Wilde donderdag eigenlijk wel langskomen om een ME squat trainingkje te komen doen.. maar zo te zien ga jij donderdag niet squatten ofwel?

Damn die squat is met de elastieken aan de onderkant vastgemaakt? (tegendruk) gruwelijk insane zeg!!!!

met afronden bedoel je een bolle (onder) rug neem ik aan gijs?

• #7.739
nice Gijs :)

Wilde donderdag eigenlijk wel langskomen om een ME squat trainingkje te komen doen.. maar zo te zien ga jij donderdag niet squatten ofwel?
Kan wel hoor. Doen we Frank. Gezellig. Welke tijd?

Damn die squat is met de elastieken aan de onderkant vastgemaakt? (tegendruk) gruwelijk insane zeg!!!!

Jep, maar er zijn 2 dingen die me opvallen.
1. Elke cm bij boxsquat scheelt enorm veel dus low, par en high schelen heel veel.
2. Soms voelt het tegen bands beter als zonder. Het lijkt alsof ik meer spanning op mijn lichaam zet en dus stabieler ben.

met afronden bedoel je een bolle (onder) rug neem ik aan gijs?
Ik schuif dan mijn billen naar voren en rond idd mijn onderrug.

Die high box squats, is dat boven parallel?

Terug
Naar boven