- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha mooie training weer Gijs, vette foto ook van die logsIs er aankomende zaterdag ook een training in RPB?
Deze maandag train ik bij broertje in Arnhem. Ik weet nog niet wat maar wil graag LB doen. Dan kan ik dinsdag weer UB doen in RPB. Zin om er ook weer bij te zijn?

Zonde van die bar-jack man, je gains zullen significant minder hard gaan nu je de stang niet meer hoeft op te tillen om schijven erop of af te halen.
Brute training weer trouwens, maar dat is vanzelfsprekend in dit log.

Je bent altijd welkom om als bar jack dienst te doen Loo. Moet je nagaan wat je gains zullen zijn![]()

Je bent altijd welkom om als bar jack dienst te doen Loo. Moet je nagaan wat je gains zullen zijn![]()
Pas maar op voor Lootje.

whats up Gijs?
Toch effe wat rust of ga je nog een hardcore training posten?

)Kan wel hoor. Doen we Frank. Gezellig. Welke tijd?nice Gijs
Wilde donderdag eigenlijk wel langskomen om een ME squat trainingkje te komen doen.. maar zo te zien ga jij donderdag niet squatten ofwel?
Damn die squat is met de elastieken aan de onderkant vastgemaakt? (tegendruk) gruwelijk insane zeg!!!!
Ik schuif dan mijn billen naar voren en rond idd mijn onderrug.met afronden bedoel je een bolle (onder) rug neem ik aan gijs?