Fitness Seller

g-mens log

****ing lekker getraind heb je Gijs, erg sterk die benen !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.744
Vandaag UB met DE GRAAF @ RPB

Oef 1 Benchpress
10x20
10x60
10x60
5x80
3x100
2x120
1x140
1x150
1x160
Fx165 (jammer voelde close, dacht dat ik hem wel zou halen)
2x150

Oef 2 1 board press (4,4cm) 1e keer
1x150
2x150

Oef 3 2 board press (8,8cm) 1e keer
2x150
3x150
6x140

Opmerkelijk veel verschil in hoe veel prettiger die 2 board voelt.

Oef 4 Savickas press (vanuit de chains) 1e keer
3x60:eek: zwaar ik weet dat ik veel presses al gedaan heb maar dit is zwaar!
8x50
7x55
8x55

Oef 5 T bar (eigen draaipunt) gew zonder stang
10x60
10x80
10x95
10x105
10x115

Oef 6 Pull ups
10x
6x
5x
4x
3x
3x

Oef 7 Chins
5x
5x
4x

Oef 8 45% sit ups
50x
50x

Vandaag wasmachine uit elkaar gehaald blijkt dat de binnentrommel en buitentrommel niet gescheiden kunnen worden omdat de bende gestanst is.
En daarachter zit het probleem. Kan de machine dus wegflikkeren:mad:
Koop dus geen "goedkope" Indesit!

Verder de homegym verder aangepakt. Het rack voor de bomen is netjes in de hammerite gezet en ook de nieuwe dikke boom. En omdat ie helemaal zwart is en er zo gevaarlijk uitziet heb ik hem "black mamba" gedoopt.
Als je hem niet respecteert dan bij ie. En ik heb ervaring met gevaarlijke bomen, dit is er een!

Ook nog een PR bord gemaakt met schoolbordverf. Het wordt steeds mooier hier.

al dat geklus van jou.
ik zou geen energy voor trainen meer hebben.
Vandaar dat ik waarschijnlijkk een luie powerlifter ben en jij een strongman.

gr weak

• #7.747
Vind het een hele nette training. Maar die boardpresses...doe je die standaard, of doe je ze nu specifiek om je lockout of in ieder geval het 2e deel van je bencht te verbeteren?

• #7.749
Vind het een hele nette training. Maar die boardpresses...doe je die standaard, of doe je ze nu specifiek om je lockout of in ieder geval het 2e deel van je bencht te verbeteren?

Deed ze eerst eens om te zien of ik ze leuk vind. Maar ik merk dat mijn 1 board en mijn gewone bench nauwelijks verschillen. Mss moet ik nu juist denken dat het dus goed voor me is omdat je normaal toch meer zou moeten kunnen vanuit deze positie. Ik weet het nog niet het is mss idd wel mijn zwakke plek net van de borst. Met 2 board kon ik wel aanzienlijk meer gewicht gebruiken en dus de load verhogen. Mijn triceps zijn de laatste 2 jaar ook veel sterker geworden dus zou kunnen kloppen.

2 board voelde erg lekker en ga ik zoiezo erin houden.

Clear, ik denk dat het wel werkt idd! Spiek af en toe is in je log, Wil uiteindelijk ook wel een keer een NK sterkste man meedoen. En denk dat ik hier een hoop kan opsteken!

Verder de homegym verder aangepakt. Het rack voor de bomen is netjes in de hammerite gezet en ook de nieuwe dikke boom. En omdat ie helemaal zwart is en er zo gevaarlijk uitziet heb ik hem "black mamba" gedoopt.
Als je hem niet respecteert dan bij ie. En ik heb ervaring met gevaarlijke bomen, dit is er een!

Ook nog een PR bord gemaakt met schoolbordverf. Het wordt steeds mooier hier.

Nice ! :D Morgen even m'n PR's op het bord zetten :)
Komt de Graaf ook morgenavond trainen?

Hoeveel was dat, die Savickas press?

Als je op je 2board aanzienlijk meer pakt dan op je 1board/chest, ligt je sticky daar onder...you know what the do :p

ik sprak net met savickas, en ik moest doorgeven dat hij trots op je is.

Sterk, vooral met je benen zo dicht bij elkaar.

waar is de savickas press eigenlijk goed voor ?

Terug
Naar boven