- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anders film je volgende keer de hele training?!Wel weer uber training maar das standaard!
heb maar 2x een zelfde lengte chains van 10 kg dus dat is wat ik gebruik nu. In principe zou ik denk ik 20kg per kant ideaal vinden als ik het zou moeten inschatten Erwin.
Zal wel snel wat meer chains moeten regelen maar ik zit nog te kijken waar dat goedkoop kan.
Als jij aan wat chains kan komen mail me maar een prijs voor zo'n 20kg
allright, ik zat zelf te denken aan 15-18 kilo per kant, jouw bench ligt een stukje hoger dus dan is dat inderdaad een goeie richtlijn voor mij.
ik zal het aan men pa vragen, maar in principe leveren ze niet aan particulieren, ik mag alleen voor mezelf wel gewoon even grabbelen in de kettingvoorraad. maar ik zal het vragen en laat het je zaterdag wel even weten

g-men zei:;
Jep ik zal er weer mee moeten beginnen. Het is zo dat ik vandaag pinky deed en toen ging m'n linker schouder al klagen. Paar cm in naar de positie 1 duim van gladde stuk en schouder nauwelijks een probleem.
Wajo, sterk zeg!
Dat t-shirt is vet (heb zelf ook zo 1 met die tekst)
gijs, kheb daarnet chains gemaakt, maar ik mocht niet meer meenemen dan ik nodig had. tis dus bij 2 setjes voor mezelf gebleven. ze moeten die shit gewoon weer verkopen namelijk
mag ik nu zaterdag nog wel komen?