AndroidHealthClinic

g-mens log

ik ben er sowieso :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.802
Training vandaag UB met DE GRAAF @ RPB

Oef 1 Parallel barbell rows
10x55
10x55
10x75
10x85
10x95
6x105+20kg chains
6x115+20kg chains (filmpje)
6x125+20kg chains
6x135+20kg chains

Oef 2 Push ups in de ringen (speed)
10x
10x
10x (filmpje)
10x

Oef 3 Floor press
5x70
5x90
3x110
3x120
3x130 (filmpje)
3x130
3x130

Oef 4 dumbbell rows
10x48
10x62
10x82 (filmpje)
10x82 + 10kg chains (filmpje)

Oef 5 Parallel bar dips
15xbw
15xbw
15xbw
13xbw helemaal leeg

Oef 6 barbell curls
10x40
10x50
6x60

Fijne training!

gijs, gebruik jij 2x10 kilo chains of 20kilo per kant?

en heb je daar nog een bepaalde gedachte achter of heb je gewoon een gewicht gepakt wat je makkelijk met de chains kon maken?

ik ga van de week bij men pa op zen bedrijf even zelf chains regelen, dus ben wel even benieuwd want ik had zon tabelletje waarin richtlijnen stonden hoeveel chainweight je bij een bepaalde max kan hanteren

anders film je volgende keer de hele training?!Wel weer uber training maar das standaard!

• #7.805
heb maar 2x een zelfde lengte chains van 10 kg dus dat is wat ik gebruik nu. In principe zou ik denk ik 20kg per kant ideaal vinden als ik het zou moeten inschatten Erwin.

Zal wel snel wat meer chains moeten regelen maar ik zit nog te kijken waar dat goedkoop kan.

Als jij aan wat chains kan komen mail me maar een prijs voor zo'n 20kg

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

anders film je volgende keer de hele training?!Wel weer uber training maar das standaard!

Zit je al klaar met je doosje tissues?

heb maar 2x een zelfde lengte chains van 10 kg dus dat is wat ik gebruik nu. In principe zou ik denk ik 20kg per kant ideaal vinden als ik het zou moeten inschatten Erwin.

Zal wel snel wat meer chains moeten regelen maar ik zit nog te kijken waar dat goedkoop kan.

Als jij aan wat chains kan komen mail me maar een prijs voor zo'n 20kg

allright, ik zat zelf te denken aan 15-18 kilo per kant, jouw bench ligt een stukje hoger dus dan is dat inderdaad een goeie richtlijn voor mij.

ik zal het aan men pa vragen, maar in principe leveren ze niet aan particulieren, ik mag alleen voor mezelf wel gewoon even grabbelen in de kettingvoorraad. maar ik zal het vragen en laat het je zaterdag wel even weten

• #7.808
allright, ik zat zelf te denken aan 15-18 kilo per kant, jouw bench ligt een stukje hoger dus dan is dat inderdaad een goeie richtlijn voor mij.

ik zal het aan men pa vragen, maar in principe leveren ze niet aan particulieren, ik mag alleen voor mezelf wel gewoon even grabbelen in de kettingvoorraad. maar ik zal het vragen en laat het je zaterdag wel even weten

Zet het maar op de bedrijfsnaam Raw Power Baarn dan:D

filmpjes komen morgen Gijs, ben tot laat bezig geweest om de nieuwste pc suite te installeren op mijn vrouwtje haar laptop maar hij pakt de telefoon niet, dus morgen maar !

g-men zei:
;

Jep ik zal er weer mee moeten beginnen. Het is zo dat ik vandaag pinky deed en toen ging m'n linker schouder al klagen. Paar cm in naar de positie 1 duim van gladde stuk en schouder nauwelijks een probleem.

yep, ken het probleem, wijdere greep is nou eenmaal funest voor een schouderblessure. Voordeel van een smallere greep is dat je er rete sterke tri's aan overhoudt!

Heb je er trouwens me dippen ook last van?

Gaat lekker zo te zien keep it going :)

Gijs hier je filmpje van push ups in de ringen:

http://www.youtube.com/watch?v=ts0YIARGOk4

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=3-na1xqLwfM

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=shhUql3eRJc

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=zHKnY8NSOXU

omg, brutaal tshirt!

Wajo, sterk zeg!
Dat t-shirt is vet (heb zelf ook zo 1 met die tekst)

Gvd, sterk. Waar heb je dat shirt besteld?

gijs, kheb daarnet chains gemaakt, maar ik mocht niet meer meenemen dan ik nodig had. tis dus bij 2 setjes voor mezelf gebleven. ze moeten die shit gewoon weer verkopen namelijk :(

mag ik nu zaterdag nog wel komen?

• #7.820
gijs, kheb daarnet chains gemaakt, maar ik mocht niet meer meenemen dan ik nodig had. tis dus bij 2 setjes voor mezelf gebleven. ze moeten die shit gewoon weer verkopen namelijk :(

mag ik nu zaterdag nog wel komen?

Het hoeft ook niet gratis he dat weet je. Maar ja jammer toch. Nee man je bent altijd welkom hier.

Terug
Naar boven