Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.841
Iedereen traint anders Sigi. Zo traint Tom Janssen bv 6x in de week en 2 a 3x cardio.
Daarbij wat is een normaal programma? Ik denk dat jij denkt dat een normaal programma een split programma is van 4 dagen waarbij je borst triceps traint en rug biceps enzo.

Over het algemeen wordt er op 2 vlakken getraind: Spierconditie en maximaal kracht. Naarmate de wedstrijden minder worden zal er door de meesten meer op max kracht worden getraind en weer volop in het seizoen zal er iets meer spierconditie worden gedaan.

Ja, behalve die gekke Gijs, die blijft het hele jaar door alles tegelijk doen! :D

wist niet dat je ging trainen donderdag, anders was ik wel gekomen !

• #7.844
wist niet dat je ging trainen donderdag, anders was ik wel gekomen !

huh? WTF ik denk dat weet je. Volgens mij had ik maandag ook de weekplanning wel genoemd. Maar ja Frank en ik zaten te wachten en ik heb nog 4x de garagedeur open gedaan omdat ik dacht dat je kwam. Maar ja nu ben je wel goed uitgerust voor morgen en moet je het maar goedmaken.

huh? WTF ik denk dat weet je. Volgens mij had ik maandag ook de weekplanning wel genoemd. Maar ja Frank en ik zaten te wachten en ik heb nog 4x de garagedeur open gedaan omdat ik dacht dat je kwam. Maar ja nu ben je wel goed uitgerust voor morgen en moet je het maar goedmaken.

Ik dacht dat je had gezegd dat je t/m woensdag zou gaan trainen en verder niet, en kan morgen niet komen omdat mijn vrouwtje haar schoonouders en mijn ouders en nog meer mensen heeft uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren, die komen om een uur of 13:00 dus :mad::mad::mad:
k*t verjaardagen !!!

Ik dacht dat je had gezegd dat je t/m woensdag zou gaan trainen en verder niet, en kan morgen niet komen omdat mijn vrouwtje haar schoonouders en mijn ouders en nog meer mensen heeft uitgenodigd om mijn verjaardag te vieren, die komen om een uur of 13:00 dus :mad::mad::mad:
k*t verjaardagen !!!
Live sucks.... :D

Gaat goed hier:thumb:

• #7.848
Vandaag monstermeet en monstertraining. Non stop getraind vanaf 11.15 tot 16.15u

Begonnen met de squat samen met Chopperbob

SQUAT!

10x20
10x70
10x70
5x110
3x150
1x180
1x200
1x222,5 PR
Fx227,5 (close)
1x225 PR

Nice doel gehaald. Blijven boxsquatten en eind volgend jaar 250.

LOGPRESS

paar singles met de 63 (black mamba log)
3x63
3x85
1x110
1x120
Fx125 kreeg geen legdrive
1x120
1x120

DEADLIFT

3x210 indd opwarmen
10x250 PR en bijna blackout

POWERCLEAN

5x65
5x85
5x100
3x110
2x120 3F PR
1x125 PR
Fx130
17x100 PR

Prachtige techniek van Vladi gezien en een monsterlijke 130 van Tjok.

TIREFLIPS (back to back)
45 reps met 380 achter elkaar door. Eerst 23 met strongman tot ie kapot was en toen door met Leophyte.

Natuurlijk een PR.

CHINS
12xbw
10xbw
8xbw
8xbw
8xbw

PARALLEL BAR DIPS
15x
15x
15x
15x
15x

INCLINE SIT UPS TEGEN BANDS
20xmini
20xmini
3xsmall (k*t Frank waarom haalde je me over??)
10xmini

Over en sluiten. Deze gaan we nog wel even voelen.

Laatst bewerkt:
Ziek volume dude! Je was weer monsterlijk bezig met je ADHD! :D

Heb alleen wel me riem bij jou laten liggen, een zwart met witte is het. Klopt dat?

• #7.850
Chill! Goeie reden om binnekort weer langs te komen :D

Sick **** !!!

ohh gijs jongen.. what the ****! Je bleef maar gaan...:eek: je zag iedereen na een oefening tussendoor wat chillen maar elke keer als ik naar jou keek was je nog steeds bezig.. :D

Hahaha, die crunches waren meesterlijk! Maar toegegeven, jullie waren al leeg van de chins en de 20 reppers dus wel logisch dat die small een b*ch was. Mooi getraind iig :thumb: Je hebt wel een lekkere massage verdiend (Hieke! Aan de slag meid :D)

Nice fail op die 127.5kg squat man! Voor de rest; bruut om een ADHD-er te zien liften, haha. :D

gvd wtf, 45 flips op die tire? dat heb ik echt ff gemist :eek:

thnx voor hosting wederom! was top

Wat een volume!!!

BeesT

beestige training gijs!

Proficiat met je squat en deadlift PR!! En je madness op de tire!

JIj ook goed gedaan de volgende keer zal ik er ook is bij zijn al schaam ik me diep voor mijn statts maargoed tis niet anders ;)

Ik heb weer wat gemist zo te lezen..
Staan er ergens foto's online?

Terug
Naar boven