XXL Nutrition

g-mens log

Het hoeft ook niet gratis he dat weet je. Maar ja jammer toch. Nee man je bent altijd welkom hier.

yeah i know, had ik ook nog gezegd, maar aan particulieren leveren ze niet :o

als ik nog is een keer mag grabbelen hoor je het wel

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.822
Was moe maar na wat slapen op de bank toch zin en een late training. Had al paar dagen wat last van rechter knie en voelde nu in ieder geval wat beter.

Oef 1 Fullsquat
10x20
10x20
5x70
5x100
5x120
5x150
1x180
1x190
1x200 hard en stabiel
1x200
1x200

Alles low bar. Begin het nu goed onder de knie te krijgen. Voelt stabieler en heb nu niet meer het idee dat de bar op elk moment kan wegvallen. Voel nu al dat ik uiteindelijk hiermee meer zal kunnen squatten als met de high bar.

Oef 2 Quarter squat. (wennen aan de belasting voor zaterdag zodat alles rond 220 licht zal lijken en ook de low bar positie met dit gewicht leren vertrouwen)

5x210
5x230
5x250

Oef 3 Speed deadlift
3x105
3x145
3x180
3x200
3x200
3x200
3x200
3x200
3x200

Alles hard en snel. Blijf wel een lichte spanning op de rechter hamstring voelen. Nu al half jaar erg irritant zal een lichte scheuring zijn ofzo. Ik voel het bv extreem als ik naar de tram moet sprinten zoals vanmorgen.

Oef 4 hanging knee raises
3x10

Oef 5 Incline sit ups
3x25

Done what needed to be done.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Oh ja. Lasapparaat weten te maken en dus ook vandaag de fat bastard log netjes kunnen afmaken. Aanstaande zaterdag mag iemand hem meenemen (Tjok heeft eerste recht) 175 euro. Je moet hem zelf nog even schilderen. Als niemand hem wilt bied ik hem hier in het algemeen aan.

Flinke training die zo'n beetje iedere fysiotherapeut een hartverzakking zou bezorgen! :thumbs:

Dat dacht ik ook...:eek:
'G' staat voor Genetisch monster ?

Ah cool, dan ik neem wat geld mee. :)
Wat zijn de afmetingen? Dan weet ik welke auto ik het best kan meenemen...

• #7.826
Hmm, 1,05m + loading pins van 30+cm dus zeg maar 1,7m. Weegt 57,5 leeg. In mijn golfje met de achterbank plat kan hij er bv gewoon in.

Heavy training zeg en hoge intensity :O

Gijs kan je me zaterdag rond 1230 oppikken bij het station daaro?

• #7.829
Gijs kan je me zaterdag rond 1230 oppikken bij het station daaro?

Kan iemand niet langs het station rijden die ook komt. Aangezien het makkelijk is als ik er ben als iedereen binnenstroomt. Dus wie o wie heeft stevige schokbrekers en wil George even meenemen vanaf het station?

Hey hey gozer.....

Hoe is het daar? nog druk in training?...... en veel meetings zie ik in baarn?

Wij hebben nu bijna een loods klaar (pablo en ik) in sappemeer (grunn) en alle onderdelen zijn aanwezig.....

dus mocht je een keer in grunn zijn dan ben je van harte welkom.

Groet'n

Ik haal hem wel ff op.

• #7.833
Hey hey gozer.....

Hoe is het daar? nog druk in training?...... en veel meetings zie ik in baarn?

Wij hebben nu bijna een loods klaar (pablo en ik) in sappemeer (grunn) en alle onderdelen zijn aanwezig.....

dus mocht je een keer in grunn zijn dan ben je van harte welkom.

Groet'n

Goed hoor behalve dat ik me toevallig net lelijk verbrand met het lasapparaat:D Dacht ga een hexbar lassen. Maar het metaal dat ik heb reageert vreemd last heel slecht. Lasspetter door m'n schort en schiet van de ene broekspijp naar andere met gevolg 3 3e graads brandwonden. Maar ja hoort erbij. What doesn't kill me makes me stronger.

Gaaf man je loods. Ik zou willen dat ik hier ook een loods had:( Maar ja hier is alles zo pokke duur. Moet het doen met mijn garage. Als ik in Grunn ben dan ga ik zeker komen. Mss als ik eens bij Hieke ben en het is niet te ver?

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Mooi.

Heh, hopelijk niet het klokkenspel?

Ik zou huilen en zelfmoord plegen bij het verliezen van mijn klokkenspel, dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe!

Ik zou huilen en zelfmoord plegen bij het verliezen van mijn klokkenspel, dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe!
Haha, een derdegraads brandwondje op je klokkenspel maakt het alleen nog wat lelijker, that's all! :D

Oei pijnlijk........... haha ik besteed het lassen mooi uit. We hebben 100 m2 gehuurd en een eigen pleintje er bij..... echt wel tof ja en niet eens zo duur omdat het niet in de stad is maar 10 min rijden buiten de stad (sappemeer) direct aan de snelweg.

We zijn nog niet klaar hoor, we moeten al onze spullen er nog heen sjouwen en de boel een beetje op schilderen. Maar we zijn van plan om vanaf januari weer volop bezig te gaan daar.

Feel free to come over......

• #7.839
Oei pijnlijk........... haha ik besteed het lassen mooi uit. We hebben 100 m2 gehuurd en een eigen pleintje er bij..... echt wel tof ja en niet eens zo duur omdat het niet in de stad is maar 10 min rijden buiten de stad (sappemeer) direct aan de snelweg.

We zijn nog niet klaar hoor, we moeten al onze spullen er nog heen sjouwen en de boel een beetje op schilderen. Maar we zijn van plan om vanaf januari weer volop bezig te gaan daar.

Feel free to come over......

Geweldig ik zoek ook zoiets hier in de buurt om een kleine underground gym te starten maar het is zover nog te duur gebleken. Pm me eens wat jij betaald als je wilt.

M'n klokkenspel is gelukkig net ontzien. Het is een wonder als je de broek ziet die ik aan had zitten er ongeveer 20 gaatjes bij mijn kruis.

Vandaag UB met Frenkpie @ RPB

Oef 1 Benchpress tegen chains (20kg)
10x20
10x60
5x80
5x80+ch
5x110+ch
5x130+ch
1x150+ch PR
3x140+ch (volgens mij ook pr)

Oef 2 Incline benchpress
5x60
12x110 PR
6x120
3x130 laatste tikje hulp (volgens mij was 3 pr geweest)

Oef 3 Pushups in de ringen
20x
20x
20x

Extreme agression:cool:

Oef 4 Triceps push down (gew zonder app)
20x25
15x35
12x45
10x50 PR op deze pulley.

Oef 5 Pull ups
10xbw
8xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Klaar voor de zaterdag.

Ik vraag me af hoe een strongman off-season, dus in de wintermaanden, traint: een normaal programma, of eentje met iets meer nadruk op kracht/massa en minder op cardio en daarnaast normale events?

Terug
Naar boven