Fitness Seller

g-mens log

Mike die iemand zo maar zou beledigen zou ook nieuw zijn ...

sterke wedstrijd Gijs !! ****ing nice die deadlift, en alle onderdelen eigenlijk, nu even die foto's en filmpjes bekijken !!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.044
Morgen rust JW sorry. Heb het echt even nodig. Als je een extra training wilt pakken kun je ook sávonds bij mij in de garage trainen en anders gaan we lekker dinsdag weer.

homo rust is voor watjes. niet voor jouw gijs!!

j/k :P

Prachtig resultaat weer!
Ben benieuwd wat je daar volgend jaar gaat neerzetten.

Hele mooie prestatie!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteert met je 6e plek Gijs!
Mooie wedstrijd voor je geweest zo te lezen!

Top gijs ;) knappe prestatie en gun je lichaam maar is wat rust anders komt misschien de pfeiffer zomaar even weer om de hoek kijken.

Jammer genoeg was het nogal ver weg voor mij hopelijk kan ik je hier in de buurt een keer aanschouwen

Morgen rust JW sorry. Heb het echt even nodig. Als je een extra training wilt pakken kun je ook sávonds bij mij in de garage trainen en anders gaan we lekker dinsdag weer.

Ga je dinsdagavond weer (licht) LB trainen? Misschien dat ik dan ook naar de garage komt als je daar gaat trainen :)

Brute prestatie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.052
hmm, lijkt me leuk om binnenkort te doen maar morgenavond wil m'n vriendingetje met mij weer voor t eerst trainen sinds haar ziekte.

dikke wedstrijd man!klasse!

hey Wietse, hoe is het met je broertje? Hoorde van Hieke dat hij een behoorlijk ongelukje had @ de gym met benchen?

Mooi result gijs! :thumbs:

late reactie, ik was er al vanuit gegaan dat je rust zou pakken na zo'n wedstrijd ! ik zie je morgen dan Gijs !

Hey gijs was zondag op de wedstrijd. En vind het echt ongelofelijk hoe je zo droog blijft en zo verschrikkelijk hard kan gainen! wat doe jij kwa suplementen en voedingsschema? doe is een tipje van de sluier?

Terug
Naar boven