Fitness Seller

g-mens log

Nee eigenlijk niet. Daarna nog gegeten: Grote gevulde koek, halve liter dubbelfris en 500 gram magere kwark en dat was het voor de dag.

was ook sarcasme aan het megabord te zien :D
dubbelfris = frisdrank? (onbekend in België)

Ik denk dat je kwa eten wel heel goed zit. (logisch ook!)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.422
Ja dingen zoals die dubbelfris gaan hard qua koolhydraten al he. Daar tik ik dan bv toch weer 1,5 L achterover. Zal zo weer een mooi foto'tje maken van mijn pasta.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.423
Afb022.jpg

Dadelijk LB training.

ziet er jummie uit Gijs! Ook die pudding! mmmm...

Das een goed gevuld bord :D
Is dit trouwens de nieuwe voedingssectie geworden ? iedereen begint zn voedingsschema hier te posten!

sjieke glazen heb je g-men!

wat is dat? rijst? en wat is dat witte ding? een ei? :p

btw. donderdag wil ik max squatten en pin GM's doen....zin om samen te trainen @ your place of in Amersfoort?

ik eet op een dag:
- 50 gram brinta
- 40 gram whey eiwitten
- banaan & appel
- eetlepel levertraan/vispillen
- 1-1,5 liter melk
- 5-6 boterhammen
- handje notenmix
- 250-500 gram kwark
- avondeten

soms eet ik een eitje of wat restjes vlees / haring / makreel van de avond van te voren als tussendoortje en wat chocomelk tijdens t trainen..

en kom nog steeds aan :o maar dat komt omdat ik af en toe een goede vreetkick heb en dan een halve kg vlees of dadels naar binnenwerk :D

Laatst bewerkt:
Mijn onderhoud op 4000-4500 aan 81kg :o Nu we toch allemaal dingen delen hehe.

4000kcal hier.. maar ik val niet af :mad:

Jezus zeg, wat jullie niet allemaal moeten eten om op gewicht te blijven of aan te komen.

Ik eet op een dag:

- 6 boterhammen met beleg
- 1,5L halfvolle melk
- 60 gram whey eiwit
- 2 worstebroodjes
- avondeten (meestal 200gr aardappelen, groente en 150gr vlees)
- hier en daar een kleine snack, zoals wat chocolade of een koekje

That´s all. En daarmee blijf ik op zo´n 105kg aan BW. Nu in de maand december zijn de snacks wat veelvuldig aanwezig, dus dan kom ik vrij makkelijk een halve kilo per week aan..
Vind je het gek dat al zo lang op hetzelfde gewicht zit. En die halve kilo die je per week aankomt zal hoogstwaarschijnlijk enkel vet/vocht zijn. Je eet gewoon te weinig. En helemaal weinig eiwitten die je binnenkrijgt.

whehehe!! Oké dan 'Vladi'..

Ik eet te weinig, maar ik kom wel een halve kilo vet/vocht per week bij.. Logisch.

Jij weet helemaal niks van mij, hoe ik aankom, wat ik eet etc. laten we dat even voorop stellen, voordat je met je arrogante conclusies aankomt.

Ik zei dan ook, ik kan makkelijk een halve kilo per week aankomen ALS IK DAT WIL, dat wil niet zeggen dat ik dat ook doe op dit moment.

Verder krijg ik genoeg eiwitten binnen, zo'n 160-200 gram op een dag gemiddeld. Vind ik genoeg, heb nergens last van en herstel goed. Daarnaast is het niet perse noodzakelijk om nog heel veel aan spiermassa bij te komen. Jarno zal het ook met me eens zijn dat 250 gram of meer aan eiwitten per dag overrated is.

Is geen arrogantie, is gewoon de waarheid. Je eet gewoon slecht 'vind ik'. Je mag natuurlijk zelf weten wat je eet. Je zegt dat ik niet weet wat je eet, terwijl je het er zelf boven zet.
En wat Jarno vind neem jij meteen over?

Laatst bewerkt:
zou er niet aan moeten denken minder dan 250gr eiwitten te moeten eten op een dag :S Weet je wat pas overrated is...die 100'en grammen aan koolhydraten. Tenzij je een duursporter bent heb je geen reet aan die hoeveelheden.

Ik zit op moment 5500-6000kcal. Als ik 4000 eet verlies ik 1% vet per dag lijkt het net :P

zou er niet aan moeten denken minder dan 250gr eiwitten te moeten eten op een dag :S Weet je wat pas overrated is...die 100'en grammen aan koolhydraten. Tenzij je een duursporter bent heb je geen reet aan die hoeveelheden.

Ik zit op moment 5500-6000kcal. Als ik 4000 eet verlies ik 1% vet per dag lijkt het net :P

Wat houd je tegen?

Ik wou dat ik ook een trage stofwisseling had dan was ik al lang 150kg :(

Lol ik echt brutaal weinig

- 11 boterhammen ( 5 pindakaas de rest beleg)
- 0,5 liter melk
- 2 borden avondeten
- af en toe een koek
- 300 gram kwark + muesli
- 2 stuks fruit
- na training whey shake

Terug
Naar boven