MuscleMeat

g-mens log

zou er niet aan moeten denken minder dan 250gr eiwitten te moeten eten op een dag :S Weet je wat pas overrated is...die 100'en grammen aan koolhydraten. Tenzij je een duursporter bent heb je geen reet aan die hoeveelheden.

Ik zit op moment 5500-6000kcal. Als ik 4000 eet verlies ik 1% vet per dag lijkt het net :P

ik betrap me zelf er ook op dat ik altijd veel kh eet, maar je heb wel gelijk. dat zorgt alleen maar voor pieken en dalen in je bloedsuikerspiegel.

Daar kom ik aan met men 2600kcal en mijn VP daalt aardig , maar niet genoeg in het nieuwe jaar cardio erbij gooien :)

Erge is het lef van het voedingscentrum om zoveel KH's aan te bevelen en dan vreemd opkijken dat het cijfer van diabetes patienten blijft toe nemen :S

2.2 a 2.5gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht (niet VVM)
30-40% besteden aan vetten
resterend kcal aan koolhydraten

als je dan toch bij 400-500gr kh's uit komt dan moet je verdomd veel kcals nodig hebben :P

Erge is het lef van het voedingscentrum om zoveel KH's aan te bevelen en dan vreemd opkijken dat het cijfer van diabetes patienten blijft toe nemen :S

2.2 a 2.5gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht (niet VVM)
30-40% besteden aan vetten
resterend kcal aan koolhydraten

als je dan toch bij 400-500gr kh's uit komt dan moet je verdomd veel kcals nodig hebben :P

Alsof zoveel eiwitten wel nodig zijn....

Als je minder kh's neemt om diabetes te voorkomen moet het ergens anders omhoog. Dus ja...zoveel eiwitten zijn dan nodig. Natuurlijk probeer ik eerst me vet inname te verhogen, maar als dat op de max zit dan moet de eiwitten wel omhoog.

Waarom koppel je het woord koolhydraten aan het woord Diabetes?

Laatst bewerkt:
log hijack,. als het zo doorgaat vraag ik of de mods dit topic kunnen verplaatsen naar de voedingsectie :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.448
Oke brothers in arms hier komt mijn schrikwekkend relaas van een avondje hel.

ME LB

(voor de beginnende kijkbuis vriendjes = max effort lower body)

Fietsen en 3x10 calf raise omdat mijn linker calf al tijd op spanning staat

Oef 1 Deadlift
10x120
8x170
5x200
3x220
1x270
1x310 PR alleen straps en riem (is op film, ging heerlijk tot boven knie en toen bleef hij hangen op mijn oerwoud aan been haar, moest even hitchen dus)
Fx312,5 had lange broek aangetrokken maar stokte net onder de knie.

Oef 2 (full)Squat
5x70
5x120
5x170
5x180
4x190
3x200 below par en met banden

Oef 3 Hammerstrength Hacksquat
Gewicht alleen aan schijven
10x100
10x150
10x180 (pr?)
10x200 schreeuwend eruit geperst op film PR

Oef 4 Liggende leg curl
15x25
15x35
15x45

Oef 5 Roman chair squat
20xbw
20xbw
20xbw

****ing insane na die andere oefeningen, kon de trap niet meer op of af.

Als je minder kh's neemt om diabetes te voorkomen moet het ergens anders omhoog. Dus ja...zoveel eiwitten zijn dan nodig. Natuurlijk probeer ik eerst me vet inname te verhogen, maar als dat op de max zit dan moet de eiwitten wel omhoog.
wel ff een kanttekening: teveel kh eten heeft niet een directe verbinding met diabetes. wat wel zo is, is dat geraffineerde kh er voor kunnen zorgen dat je je gedurende de hele dag k*t voelt omdat je een enorme piek krijgt en vervolgens weer veel insuline moet aangemaakt worden. als je die insuline constant zoveel blijft opwekken dan geeft dat hormoon er op een gegeven moment er de brui aan, met als gevolg dat je insuline uit bepaalde vetdepots moet halen, maar in die situatie heb je dus al type 2.
en dat is niet alleen met insuline zo. als je teveel xtc neemt verbruik je zoveel serotonine zodat je hetzelf nog nauwelijks aanmaakt, met als gevolg steeds terugkerende depressies.

maar goed ik wil gijs zijn log niet verder vol proppen hiermee

jezus wanneer stoppen de gains op de deads man!Insane weer!

lekker iron back gorilla!

ben benieuwd wat je nu zou pullen met je suitje aan

• #8.455
wel ff een kanttekening: teveel kh eten heeft niet een directe verbinding met diabetes. wat wel zo is, is dat geraffineerde kh er voor kunnen zorgen dat je je gedurende de hele dag k*t voelt omdat je een enorme piek krijgt en vervolgens weer veel insuline moet aangemaakt worden. als je die insuline constant zoveel blijft opwekken dan geeft dat hormoon er op een gegeven moment er de brui aan, met als gevolg dat je insuline uit bepaalde vetdepots moet halen, maar in die situatie heb je dus al type 2.
en dat is niet alleen met insuline zo. als je teveel xtc neemt verbruik je zoveel serotonine zodat je hetzelf nog nauwelijks aanmaakt, met als gevolg steeds terugkerende depressies.

maar goed ik wil gijs zijn log niet verder vol proppen hiermee

Jawel man good stuff. En chocomel. Mijn ballen maken namelijk ook chocomel aan, loopt dat ook gevaar nu ik het ook supplementeer?

die deadlift is viiiieeeesss gijs @!!!!

Niet onaardig man die deadlift!

• #8.460
Terug
Naar boven