Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Jawel man good stuff. En chocomel. Mijn ballen maken namelijk ook chocomel aan, loopt dat ook gevaar nu ik het ook supplementeer?
Die info willen wij niet weten.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel man good stuff. En chocomel. Mijn ballen maken namelijk ook chocomel aan, loopt dat ook gevaar nu ik het ook supplementeer?
Die info willen wij niet weten.Chocomel is toch TN? Melk van de koe en de cacao komt van de plant, dus alles is naturel.Soms lig ik wakker in bed en vraag ik mij af of mijn status als TRUE natural nu gevaar loopt![]()
Heeft type 2 er niet juist mee te maken dat het triglyceride niveau te hoog is door bijvoorbeeld de enorme hoeveelheid insulinepieken waardoor je receptoren zichzelf ongevoelig maken?wel ff een kanttekening: teveel kh eten heeft niet een directe verbinding met diabetes. wat wel zo is, is dat geraffineerde kh er voor kunnen zorgen dat je je gedurende de hele dag k*t voelt omdat je een enorme piek krijgt en vervolgens weer veel insuline moet aangemaakt worden. als je die insuline constant zoveel blijft opwekken dan geeft dat hormoon er op een gegeven moment er de brui aan, met als gevolg dat je insuline uit bepaalde vetdepots moet halen, maar in die situatie heb je dus al type 2.
en dat is niet alleen met insuline zo. als je teveel xtc neemt verbruik je zoveel serotonine zodat je hetzelf nog nauwelijks aanmaakt, met als gevolg steeds terugkerende depressies.
maar goed ik wil gijs zijn log niet verder vol proppen hiermee
Heeft type 2 er niet juist mee te maken dat het triglyceride niveau te hoog is door bijvoorbeeld de enorme hoeveelheid insulinepieken waardoor je receptoren zichzelf ongevoelig maken?
****ing nice deadlift.
Nog stukjes van je roze schijven gechipt laatst vriend?

Heeft type 2 er niet juist mee te maken dat het triglyceride niveau te hoog is door bijvoorbeeld de enorme hoeveelheid insulinepieken waardoor je receptoren zichzelf ongevoelig maken?
****ing nice deadlift.
Ik wist niet dat ik zo'n intelligente trainingspartner had joh.ja dat klopt, maar door een te grote hoeveelheid (geraffineerde) kh kan dat niveau dusdanig hoog worden

Brute training weer beest t*ring!
Die grote hoeveelheden eiwitten kan je over discussieren maar voldoende complexe KH moet toch echt wel in in je dieet zitten als je spiermassa aan wil zetten.
Nog stukjes van je roze schijven gechipt laatst vriend?
Ik kwam vandaag langs afslag baarn rond 5 uur en ik heb een windje gelaten.
En waarom noem je me vriend, ik kan me niet herinneren dat we onze ruzie hebben bijgelegd?

****ing brute deadlift. Ben benieuwd naar de footage.