Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

niet naar ze luisteren gijs, gewoon een nieuw log openen voor de 400kg deadlift voor het eind van 2010!
Dat zei Bryan ook bij 120 loglift toen ik daar tegenaan hikte
Het einde is nog niet in zicht hoor, er is nog heel veel te halen. Die 312,5 kwam goed los van de grond maar bleef weer eens hangen. Precies zoals altijd op hetzelfde punt. Echter nu ik rond de knie aan het aanpakken ben met bands, chains, boxsq etc zit ik al wel op 310 raw en dat punt op deze wijze aanpakken doe ik pas een goed jaar. Dan ga je mij niet zeggen dat ik mijn limiet al heb bereikt.

omg newbie alert!!
niet naar hem luisteren gijs, wij hebben tenminste het beste met je voort!

je hebt je limiet bereikt g-men, het is mooi geweest. het is tijd voor je parcour carriere!
Eensch met ivo en vic ... You r gettin old gijsieboy... Straks heet je grijs- men ofzo
Begin het nu ook langzaam aan te merken. Voorheen was het simpelweg compounds doen en gaan, maar op den duur ga je zo zwaar dat je pas echt gaat merken waar je zwakke plekken liggen. En om dan nog vooruitgang te boeken moet je daar meer aandacht aan gaan besteden. Jouw kennende kun je nog wel schijven aan die stang blijven plakken
Maar uhm...waar koop jij 50kg schijven voor de Raw Power Baarn?
niet naar ze luisteren gijs, gewoon een nieuw log openen voor de 400kg deadlift voor het eind van 2010!
omg newbie alert!!
niet naar hem luisteren gijs, wij hebben tenminste het beste met je voort!

Was uiteraard een grap Gijs, aangezien ik je ook nog nooit op een pull heb zien failen
Wat je denk ik ook wel goed zal doen zijn rev band pulls. Als je nou even een periode keihard aan je lockout gaat werken, dan verwacht ik binnen no time een 320kg raw pull zonder hitch. Good luck![]()
Gijs man, ik heb dikke respect voor jou...ik post hier (bijna) nooit maar ik ben wel een stille lezer en ik moet zeggen dat jij mentaal echt enorm sterk bent! Succes nog met het behalen van je doel(len)!![]()

Wow wat ben jij sterk man!
kom je ook nog es in Feanwalden pompen of is dat gebeurd?

Nee hoor kom vast nog wel eens. Was te druk en auto kapot om bij Hieke langs te gaan. Elk weekend lijkt steeds vol te zitten![]()