Fitness Seller

g-mens log

De eerste deadlift fail die ik gezien heb bij Gijs. Waarom stopte je? Gingen de lichten uit? Normaal grind je nog zeker een minuut of 2 door

Gijs heeft zijn natuurlijke limiet bereikt :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.503
Gijs heeft zijn natuurlijke limiet bereikt :D

Dat zei Bryan ook bij 120 loglift toen ik daar tegenaan hikte;)
Het einde is nog niet in zicht hoor, er is nog heel veel te halen. Die 312,5 kwam goed los van de grond maar bleef weer eens hangen. Precies zoals altijd op hetzelfde punt. Echter nu ik rond de knie aan het aanpakken ben met bands, chains, boxsq etc zit ik al wel op 310 raw en dat punt op deze wijze aanpakken doe ik pas een goed jaar. Dan ga je mij niet zeggen dat ik mijn limiet al heb bereikt.

je hebt je limiet bereikt g-men, het is mooi geweest. het is tijd voor je parcour carriere!

Het is over G-men, Log kan dicht.

Eensch met ivo en vic ... You r gettin old gijsieboy... Straks heet je grijs- men ofzo

Begin het nu ook langzaam aan te merken. Voorheen was het simpelweg compounds doen en gaan, maar op den duur ga je zo zwaar dat je pas echt gaat merken waar je zwakke plekken liggen. En om dan nog vooruitgang te boeken moet je daar meer aandacht aan gaan besteden. Jouw kennende kun je nog wel schijven aan die stang blijven plakken :)

Maar uhm...waar koop jij 50kg schijven voor de Raw Power Baarn?

niet naar ze luisteren gijs, gewoon een nieuw log openen voor de 400kg deadlift voor het eind van 2010!

Meer deadlifts vs bands dus!!!

Dat zei Bryan ook bij 120 loglift toen ik daar tegenaan hikte;)
Het einde is nog niet in zicht hoor, er is nog heel veel te halen. Die 312,5 kwam goed los van de grond maar bleef weer eens hangen. Precies zoals altijd op hetzelfde punt. Echter nu ik rond de knie aan het aanpakken ben met bands, chains, boxsq etc zit ik al wel op 310 raw en dat punt op deze wijze aanpakken doe ik pas een goed jaar. Dan ga je mij niet zeggen dat ik mijn limiet al heb bereikt.

Was uiteraard een grap Gijs, aangezien ik je ook nog nooit op een pull heb zien failen :p

Wat je denk ik ook wel goed zal doen zijn rev band pulls. Als je nou even een periode keihard aan je lockout gaat werken, dan verwacht ik binnen no time een 320kg raw pull zonder hitch. Good luck :)

Gijs man, ik heb dikke respect voor jou...ik post hier (bijna) nooit maar ik ben wel een stille lezer en ik moet zeggen dat jij mentaal echt enorm sterk bent! Succes nog met het behalen van je doel(len)! :thumbup:

• #8.514
je hebt je limiet bereikt g-men, het is mooi geweest. het is tijd voor je parcour carriere!

Het is over G-men, Log kan dicht.

Eensch met ivo en vic ... You r gettin old gijsieboy... Straks heet je grijs- men ofzo

Haha ik zal weer eens een DBB klassieker uit de hoed toveren: Haten is verlaten.

Begin het nu ook langzaam aan te merken. Voorheen was het simpelweg compounds doen en gaan, maar op den duur ga je zo zwaar dat je pas echt gaat merken waar je zwakke plekken liggen. En om dan nog vooruitgang te boeken moet je daar meer aandacht aan gaan besteden. Jouw kennende kun je nog wel schijven aan die stang blijven plakken :)

Maar uhm...waar koop jij 50kg schijven voor de Raw Power Baarn?

Is niet bij mij thuis, dit is op de fight en power academy in A'foort. Hier train ik tot het weer beetje boven nul is.

niet naar ze luisteren gijs, gewoon een nieuw log openen voor de 400kg deadlift voor het eind van 2010!

mwha 320 raw moet ik nog steeds trekken he, daar heb ik toen een topic voor aangemaakt.

omg newbie alert!!

niet naar hem luisteren gijs, wij hebben tenminste het beste met je voort!

:stfu:

Meer deadlifts vs bands dus!!!

Jep zal ze weer meer doen.

Was uiteraard een grap Gijs, aangezien ik je ook nog nooit op een pull heb zien failen :p

Wat je denk ik ook wel goed zal doen zijn rev band pulls. Als je nou even een periode keihard aan je lockout gaat werken, dan verwacht ik binnen no time een 320kg raw pull zonder hitch. Good luck :)

Die heb ik nog niet vaak gedaan nee. Moet zeggen dat tegen bands toen beter voelde.

Gijs man, ik heb dikke respect voor jou...ik post hier (bijna) nooit maar ik ben wel een stille lezer en ik moet zeggen dat jij mentaal echt enorm sterk bent! Succes nog met het behalen van je doel(len)! :thumbup:

Dank je.

til jij nou maar die 300kg eerst! :mad:

Haha je durft wel tegen de eindbaas. Alle kinderen in de buurt vonden hem toen wel eng hoor....

Vandaag weer eens press dag only.

Oef 1 Log (black mamba)
10x63
10x63
6x83
6x103
4x113 5F
4x113

Legdrive was te snel op door de lb van maandag maar voelde verder heel lekker. Tijdje 2x per week doen.

Oef 2 Strict press met log vanaf pinnen op borsthoogte
10x63
10x73
8x83

Oef 3 Close grip bench met chains (20kg chains)
6xstang+ch
6x70+ch
6x100+ch
5x120+ch
5x120+ch
5x110+ch
5x100+ch

Man man triceps al aardig verpulvert met log.

Oef 4 Hammerstrenght ground base jammer. Bankje ervoor als chestpress
10xtegen dubbel choked small bands
10xtegen dubbel choked small bands+20
10xtegen dubbel choked small bands+40
10xtegen dubbel choked small bands+60
10xtegen dubbel choked small bands+80

Oef 5 Parallel bar dips
12x
12x
12x

Oef 6 Cable cross over. JAJA weer eens ouderwets de pomp erin:D
15x20
15x30
15x40

Oef 7 Triceps rope push down
20x20
20x25
20x25

BOEM. Opgeblazen als een kikker.

mooi Gijs, nu rap naar de 320 RAW :hedbang:

idd de 10kg stapjes worden in verhouding steeds kleiner :P

• #8.517
Vandaag pulls.

Opwarmen met ez curls voor de ellebogen
10x20
10x30
10x30

Oef 1 Powerclean
5x60
5x80
5x100
1x110 en toen onbegrijpelijk heel veel fails. Polsen waren ook wel erg stram.....

Oef 2 Parallel barbell rows
5x110
5x110
5x110
5x120
5x120
5x120
5x130
5x130
5x130

Oef 3 Hammerstrength one arm rows
10x50
10x75
10x100
10x110 pr

Oef 4 Chins
5xbw+25
5xbw+25
5xbw+25
5xbw+10
5xbw+10
5xbw+10
5xbw
5xbw
5xbw

Oef 5 Lat pull down front breed
15x60
15x60
15x60

Oef 6 Ez curl
10x30
10x40
10x50
6x60

Oef 7 hammercurl bar
10x30
10x40
10x40

En nog 1 set cable curl 20 reps om de pomp compleet te maken. Is weer even wennen zoveel oefeningen voor 1 spier. De biceps waren helemaal gaar.

Wow wat ben jij sterk man!

kom je ook nog es in Feanwalden pompen of is dat gebeurd?

• #8.519
Nee hoor kom vast nog wel eens. Was te druk en auto kapot om bij Hieke langs te gaan. Elk weekend lijkt steeds vol te zitten:(

te druk om naar je ware liefde te gaan??
En auto kapot?dan loop je toch?Is goed voor je hammetjes!

Terug
Naar boven