AndroidHealthClinic

g-mens log

bruut fysiek gijs

Je hebt een bult aan je achterkant schouders bijgekregen:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.544
Vandaag meegetraind met 2 bodybuilders. 1 daarvan heb ik nog tegen gestaan bij de 2e YBF in de klasse body extreme.

Oef 1 Leg extension
10x55 2 sec piekcontractie
12x55 4 sec negatief
30x55

Oef 2 Smithmachine squat, voeten tegen elkaar en stuk vooruit
30x70
12x90 4 sec negatief
25x70

Oef 3 Bulgarian splitsquat
22xR
22xL
22xR
22xL
22xR
22xL

Vanaf hier werd de kotsemmer er bij gehaald voor het geval dat.

Oef 4 Liggende leg curl
10x25 2sec piekcontractie
12x25 4 sec negatief
42x25 (precies 2x zoveel reps als Bert:D)

Toen ging Bert de bodybuilder waar ik tegen had gestaan lekker over zijn nek. Alle kip er weer uit. Hij kon niet meer verder. Met de andere jongen verder om het schema af te maken. Ook JW had ondertussen de rest van de oef doorlopen en sloot weer aan.

Oef 5 Stiff legged deadlift
10x50 2 sec piekcontractie
12x50 4 sec negatief
20x50

Bij set 2 haakte ook de andere jongen af.

Oef 6 Hypers
20xbw
20xbw
20xbw

JW heeft ook alles doorgebikkeld, ben trots op hem. Gelukkig op alle oef toch steeds een paar reps meer weten te pakken als de anderen. Daarna nog half uur aan de bar gezeten om te wachten tot het trillen voorbij ging om wat normaal naar huis te kunnen rijden.

Mega goede training voor spiervolume en uithoudingsvermogen.

Is weer eens wat anders he ^^

ik wilde zeggen undercover BB maar dat klopt natuurlijk niet :D

• #8.547
blehh ik moet echt niet meer denken aan die pomptrainingen. volgens mij moet ik al over me nek als ik sets doe met 8+ reps :o

Je hebt die bodybuilders echt goed te kakken gezet hahaha

Fijne training :p

Ik zie geen groeistriemen op die 47cm armen? Ik had ze al bij 35cm ofzo :-/

t*ring, ik zou kapot gaan met zo'n reps.

• #8.552
Als het enige troost is: Dat deed ik ook.

Dat is idd nogal wat anders had je niet verdomt veel last van verzuring omdat je anders met heel weinig reps trained ?

• #8.554
Jawel en ik kan nu ook bijna niet meer op mijn benen staan. Vooral de medialis (druppel) is naar de klote.

Je kunt het nog wel :D:help:

• Like
Waarderingen: 515
zal vanavond eens kijken of ik een fotootje maak van mijn guns. ;)

hehe goeie training. ik heb nog maar één keer gekotst tijdens een training. Het is wel hardcore om te kotsen, maar het is zo zonde van al dat eten :(

Lekkere wheelstraining Gijs, als iemand moet afhaken vanwege overgeven dan zit weet je dat het goed zit.

Pas maar op straks ga je weer heimwee krijgen naar good old bb-trainingen.

Daar is Joe DeFranco het niet helemaal mee eens.

Hij zegt dat een training volledig contraproductief is geweest indien je daarbij hebt moeten kotsen. Kotsen is namelijk ongelooflijk cortisonverhogend en zeer anti anabool.

Tja, het betekent iig dat je mentaal heel veel bent gegaan en dat is opzicht wel positief. Tenzij je uiteraard zo´n belabberde conditie hebt, dat je al bij 1 set van 15 reps moet kotsen..

Mooie fysiek, maar dat is al vaker gezegd. Op zich zou het imo geen kwaad kunnen een kilo of 7 à 8 zwaarder te worden. Zeg maar zoals destijds Jouko Ahola. Daar heb je kwa bouw best veel van weg. Of wil je persé rond de 105kg blijven?

Terug
Naar boven