XXL Nutrition

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.581
He gijs, wat zijn voor jou de voordelen hiervan? Ik dacht dat fat bastard pull ups
voornamelijk voor dikzakken waren die normale pull ups niet kunnen (zoals ik) :D

Was redelijk brede greep en voeten op een bankje. Zeer veel spanning en alles vanuit de lats.

Voordelen zijn, is een oefening die qua gevoel tussen een row en pull up in zit. Alhoewel het meer weg heeft van een row. De mogelijkheid om zeer goed te focussen op de retractie van het schouderblad waar dat bv met een barbell row veel lastiger is. Ook het idee dat ik de biceps minder gebruik door de focus op lats.

Verder een fijne oef als je rug al iets vermoeider is omdat het met bw alleen lichter is als gewone chins/pull ups. We hadden al heel zwaar db rows gedaan.

Was redelijk brede greep en voeten op een bankje. Zeer veel spanning en alles vanuit de lats.

Voordelen zijn, is een oefening die qua gevoel tussen een row en pull up in zit. Alhoewel het meer weg heeft van een row. De mogelijkheid om zeer goed te focussen op de retractie van het schouderblad waar dat bv met een barbell row veel lastiger is. Ook het idee dat ik de biceps minder gebruik door de focus op lats.

Verder een fijne oef als je rug al iets vermoeider is omdat het met bw alleen lichter is als gewone chins/pull ups. We hadden al heel zwaar db rows gedaan.
ok thx, genoeg reden voor mij om 'em in m'n schema te houden dus :thumbs:

Hey, heb je toevallig nog een log in de aanbieding?

• #8.584
Nee sorry, buizen zijn op hier.

• #8.585
Vandaag LB DE met de mannen van staal (Matthieu, Ari70 en Chopperbob) Frenkpie moest geloof ik de Jamie Oliver thuis uithangen en was A wall.

Oef 1 Par boxsquat met chains (speed)
5xbar + 30ch
5xbar + 30ch
5xbar + 40ch
5x60 + 40ch
5x80+ 40ch
5x100 + 40ch
5x120 + 40ch
3x145 + 40ch
2x165 + 40ch
2x185 + 40ch
2x185 + 40ch
2x185 + 40ch
2x185 + 40ch
2x185 + 40ch dik pr.

Zelfs de sets met 185 zat er nog redelijk speed in, ongelofelijk.

Oef 2 Deadlift
5x100
5x140
24x200 PR (Sterkte:rolleyes:)

Oef 3 Goodmorning
10x60
10x100
10x120
10x140
10x150 (volgens mij een pin hoger als vorige keer. Maar desalniettemin voelde het goed sterk nog)

Oef 4 Pull through met choked average band
15x
15x
15x
15x

Oef 5 Incline sit ups tegen mini band
20x
20x
20x
20x

Hij was weer goed.

A.W.A.L.

Supervette repout met 200.. Maar begin je nu te falen op conditie of op spierkracht?

haha insane rep out man. lekker

Dikke Rep-out, en bedankt voor de aanmoedigingen etc! Was echt voor herhaling vatbaar.. Maar voorlopig geen deads meer haha men rug begint toch een beetje gaar te worden haha

Laatst bewerkt:
Oef 2 Deadlift
5x100
5x140
24x200 PR (Sterkte)

Sick **** :eek:

• #8.591
A.W.A.L.

Supervette repout met 200.. Maar begin je nu te falen op conditie of op spierkracht?

Goede vraag. In principe is het zo dat als je max omhoog gaat dat je ook gewoon meer reps moet kunnen op submax. Maar dat geldt eigenlijk maar tot een bepaald rep aantal. BV iemand die 350 sq doet kan mss geen 100x100. Terwijl er gasten zijn met 250 max die dat wel kunnen.

Ik heb het gevoel dat met 200 het een spierconditie strijd is nu voor mij. Alle repouts boven 230 wordt het een falen op kracht uiteindelijk.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Dikke Rep-out, en bedankt voor de aanmoedigingen etc! Was echt voor herhaling vatbaar.. Maar voorlopig geen deads meer haha men rug begint toch een beetje gaar te worden haha

Was leuk om je erbij te hebben. Je bent altijd welkom en je hebt weer mooie pr's mee. Ik hoop dat de goden van de spierpijn genadig met je onderrug zullen zijn.

Komt denk ik door het weer, de ene pr na de andere :D heb zomaar 15kg op me dead en 20 op me squat erbij in 2 weken

Er zit meer zuurstof in de lucht dus zou best kunnen..

DAmn man insane weer!

24x200 !! en die boxsquat :eek: ik dacht dat je last van je benen had haha,

• #8.596
Het was weer een goede training Gijs! Je speed was zeker nice op die 185!

24x200 sick man!

Good job!

• #8.599
Het was weer een goede training Gijs! Je speed was zeker nice op die 185!

Thnx Matthieu. Het voelde in ieder geval wel goed. Maar ik ga niet hoger de komende tijd, er moet wel wat speed in blijven. Ik loop te snel in de val om weer gewicht toe te voegen.

Thanks Ruben. Volgende keer deadliften denk ik 3x3 doen en mss daarna een kleine rep out.

Pas op dat je je vork niet laat vallen tijdens het eten zo, bukken zal wel lastig gaan :D

Terug
Naar boven