MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.561
Thanks mannen. @ Mikail, nee hoor ik ben weer aan het groeien merk ik. Mss zelfs wel een kleine 110 volgend jaar.

Vandaag zwaar geklust met Chopper en Frenk. Stone gemaakt zit nog in de mal en log voor Niels is af. Hele dag bezig geweest. Dadelijk vol eten en dan nog knallen hier in de garage.

Afb030.jpg

Aan de inwendige mens wordt ook gedacht.

Afb031.jpg

Niels aan het werk aan z'n boom.

Afb032.jpg

Stone in de mal. Zal ergens rond de 110 zijn.

Afb033.jpg

Afb034.jpg

Ja het is fris.

Afb035.jpg

De onderste (super vet) is van Niels nu.

mooi man! onderste log verkocht?

• #8.563
Hoezo interesse?

Daar is Joe DeFranco het niet helemaal mee eens.

Hij zegt dat een training volledig contraproductief is geweest indien je daarbij hebt moeten kotsen. Kotsen is namelijk ongelooflijk cortisonverhogend en zeer anti anabool.

Tja, het betekent iig dat je mentaal heel veel bent gegaan en dat is opzicht wel positief. Tenzij je uiteraard zo´n belabberde conditie hebt, dat je al bij 1 set van 15 reps moet kotsen..

Je kan beter zorgen dat je trainingsmaatjes gaan kotsen, dan zit jij waarsch wel goed :P

Sodeknetter... wat een volume op die training van gisteren :D

• #8.567
Ik heb er al 3. Die van Niels is een bijna exacte replica van mijn 3e log die daar normaal ligt. Die ligt nu in de sportschool zodat we er binnen mee kunnen trainen. Deze werd al gemaakt in opdracht van Niels dus was al verkocht.

Maar zoals ik al zei, ik kan je niet geven wat ie waard is sorry, mss wil Alex Moonen hem wel hebben ofzo?

Net terug uit de garage. UB met Frank en Niels na een belachelijke Roti vreetpartij en dat hebben de mannen geroken hehe:scheet:

Oef 1 Benchpress
10x60
10x80
10x100
10x120
9x120 10f stang op mijn kaak.
8x120
8x120
6x120

Bij 2e set bam stang op mijn k*nis, helemaal uit de groove. Gelukkig had ik kracht over en kon hem redelijk gecontroleerd laten zakken. Dit is me verder nog nooit overkomen. Komt denk ik door de pomp training van zondag van triceps.

Oef 2 Incline logpress met de houten true log.
10x55
10x75
10x90
10x105
6x115

Oef 3 Parallel bar dips
15xbw
15xbw+1chain
15xbw+1chain
15xbw+1chain

Oef 4 Dumbbell rows
10x48
10x63
10x73
10x83

Vandaag nog naar die gast van fitnessspullen geweest waar ik het wel eens over had gehad. Bakje koffie gedronken en 2 stukken 30mm massief gedoneerd gekregen. 1 stuk diende als extreem lange dumbbell stang. Kun je tot ver over de 100 dumbbell rows aan 30mm opschuiven:D
Verder nog 2 50mm sleeves gedoneerd gekregen die aan een stuk 60mm massief gelast gaan worden als extreme axle.

Oef 5 Fat man pull ups
15xbw
15xbw
15xbw

Oef 6 supersets triceps push down en plate side raises
20x25 - 20x10kg per hand
20x35 - 20x10kg per hand
20x40 - 20x10kg per hand

jammer dat ik niet kon komen, was te laat geworden, maar misschien was 4 man ook teveel,

lekker geklust, ben benieuwd naar die Stone, hoeveel weegt hij ?

Nice training Gijs! Dikke db rows!

• #8.570
heb hem ok nog nie af moet nog geverft worden dus heb hem ok nog nie tekoop staan
maar omdat er bij je onderste foto bij stond dat ie van een ander was dacht ik meschien heeft ie hem verkocht en en dus plek voor een zwaardere :) prijs 275 € zat k aan te denken lijkt me nie de hoofdprijs voor een log. heb gelezen dat somige mensen 400 betalen..

• #8.572
heb hem ok nog nie af moet nog geverft worden dus heb hem ok nog nie tekoop staan
maar omdat er bij je onderste foto bij stond dat ie van een ander was dacht ik meschien heeft ie hem verkocht en en dus plek voor een zwaardere :) prijs 275 € zat k aan te denken lijkt me nie de hoofdprijs voor een log. heb gelezen dat somige mensen 400 betalen..

Die van mij zijn verkocht voor 175. Maar ja is ook voor vrienden he;)

zo ! net eerst maar ff wezen schijten .......

het spoelde alleen wat pittig weg, voor de rest ging het wel :D

DAT KAN GRAAGER !!! :mad: :mad:

Terug
Naar boven