MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.601
Ik lag net nog te sleutelen onder mijn golfje. Maar omdat dat ding over de grond schuurt en ik er dus in een onmogelijke positie half onder lag te wringen om een boutje aan te draaien kwam ik daarna bijna niet meer overeind.

Maar ach dat zijn ook wel de geneugten van het trainen. Dat je steeds voelt dat je laatste training diep was

stink jij ook zo erg van de bakpao ? :D

hehehe, is die ouwe rammelbak nu gefixed? :D Of heb je dat ene onderdeeltje nog niet kunnen regelen?

• #8.605
Gisteren was het dus tijd om een belachelijke axle in elkaar te lassen.

Tijd geleden alweer 2 stukken massief 6cm diameter rond staal gekregen.
Laatst 2 zwart geanodiseerde olympische sleeves geregeld. Frenkpie stelde voor om dat met elkaar te verenigen. Dat leek me wel een goed plan.

Maar voor perfect laswerk moet ik nog steeds bij mijn broertje zijn met de mig/mag. Dus daar naartoe. Maar hij was ook al tijd niet meer in de werkplaats geweest. Stang doorgezaagt met de afkortzaag op de goede lengte zodat de stang 220cm totaal wordt.

Kan je zeggen dat zo'n dikke massieve stang op een afkortzaagje = twijfelgevalletje voor de lagers van de zaag. Laat ik zeggen dat ik blij ben dat de zaag niet van mij is.

Alles klaar om aan elkaar te lassen is het gas van het lasapp op:mad:

FUUUUU!!

Dus maandag wrs dan maar. Axle wordt dus 220cm lang. 60mm dik, met olympische sleeves 50mm en een minimaal gewicht leeg van 40 kg:D

Gereed voor het nieuwe jaar bij Raw Power Baarn.

Dadelijk de steen uitpakken.

Dikke :fuu: maak je er foto's van want ben benieuwd hoe die wordt.

sjongejonge heb je hem niet eens ff met de ijzerzaag doorgehaald ? waar had jij trouwens dat panatta bankje vandaan ?

Laatst bewerkt:
Verkopen tankstations geen gasflessen?

• #8.609
Verkopen tankstations geen gasflessen?

Om te lassen? Je hebt allerlei soorten gas he. Propaan, butaan etc. Voor je camping heb je butaan volgens mij. Maar voor te lassen weet ik niet Ivo.

Is zoiezo een aparte maat fles op dat app.
Deze laten ze altijd vullen.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Dikke :fuu: maak je er foto's van want ben benieuwd hoe die wordt.

Natuurlijk.

sjongejonge heb je hem niet eens ff met de ijzerzaag doorgehaald ? waar had jij trouwens dat panatta bankje vandaan ?

Als jij er was had ik je dat laten doen als GPP. Met zo'n klein handzaagje je weetzz.

Panatta bankje had ik van Masallah. Hij had er wel 2 toen. Maar weet niet of ie die andere nog heeft. Waren allebei voor de verkoop ook toen.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Afb043.jpg

Mooi bezig weer Gijs! Van jou 'soort' zouden er meer van moeten zijn! :D

Zoek anders effe op via google ofzo, misschien kun je toch gas van het tankstation gebruiken.. Kun je er toch al aan beginnen!

als je dood wil zou ik het gas van het tankstation gebruiken ;)

Mig/mag werkt met inert of actief gas (daarom dus de I en A in mig/mag)
bij mig is het altijd een argon-achtig gas en bij mag kooldioxide of een aanverwant mengsel.

Wel jammer dat je axle nu nog niet klaar is Gijs.. maar ik ben wel benieuwd!

• #8.612
Afb044.jpg

Afb045.jpg

Hij is wel mooi geworden. Duidelijk is wel te zien dat we nog net iets meer hadden moeten gaan trillen eigenlijk. Maar ja we durfden niet meer omdat we een soort van krak hoorden en bang waren dat de helften gingen scheiden.

De onderkant is echt zo glad als stucwerk. De bovenkant waar die gevuld is is nioet perfect glad en de vulplek zelf moet ik met sealer even smeren ofzo.

Hij is in ieder geval zwaar om zonder hars te lappen en te liften. Paar keer gedaan. Ben benieuwd wat ie weegt. Heb geen weegschaal hier.

Nice gijs :D

• #8.614
Ja het nieuwe jaar is de shit hier behoorlijk compleet al. Loop nog steeds met rare plannen rond in mijn hoofd hoor voor vikingpress en bakdeadlift maar dat wijst zich allemaal wel.

Wil je een stone platform in je tuin maken?

jij bent erg echt 24/7 mee bezig he :D lijkt me wel s vet om stones te doen, alleen moet nog veel kracht gainen. wat weegt je lichtste steen? :D
ff heel wat anders: ga jij ook wel s uit?

• #8.617
De laatste tijd niet meer uit geweest nee. Dit is de eerste stone hier nu en dus ook de lichtste. Maar er komen er wel meer.

Stone platform komt er idd. En verder kan ie mooi voor reps over de yoke

Hoi, G-men!

Ik heb net een eigen stek gekocht en ik zou evt wat eigen attributen willen hebben, heb je eventueel tekeningen van je logs en je farmers en je yoke?

• #8.619
Nee geen tekeningen nee. De maten zijn op dbb allemaal al eens gepost. Zie topic maak je eigen strongman spullen.

Verder ben je welkom om langs te komen om eens voor jezelf te zien.

Mooie stone hoor! Ik kan mijn weegschaal van de week wel een keer meenemen als je wilt

Terug
Naar boven