Fitness Seller

g-mens log

Iemand zei welleens bluf tegen mij binnen drie seconden hing me c**k eruit :roflol:

Maar de vraag was meer in de richting van, is er een mogelijkheid tot binnen trainen of gaat het niet door als het regent aangezien ik 45 minuten moet rijden wil ik dat wel weten.

trainen gaat sowieso door. Wordt gewoon een tag-team achtige training dan :)

Gijs the batman;

Leg jij bij barbell row de barbell stil op de grond tussen 2 herhalingen of hou je continu spanning?
Bij mij voelt die laatste het prettigst aan (betere contractie?).

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.645
Gijs the batman;

Leg jij bij barbell row de barbell stil op de grond tussen 2 herhalingen of hou je continu spanning?
Bij mij voelt die laatste het prettigst aan (betere contractie?).

Ik houd spanning.

Vandaag push met broertje. Zit nog te trillen.

Oef 1 side raise
20x6
20x10
10x14
6x18

Oef 2 Bench
15x50
10x80
10x100
6x120
5x140
3x150
1x160 Was redelijk max al deze keer, maar ook niet toegewerkt naar max deze keer in de opbouw.

Oef 3 Pushpress
5x50
5x100
3x120
1x130
Fx135 durfde nog niet echt, rug was ook moe van gister en was te lang geleden.
3x120
7x100 8F

Op zich wel tevreden na bench volgens mij nog nooit 130 gedaan. Maar het was toch te lang terug. Ik merkte dat ik nog bang was eronder te duiken omdat ik de laatste keer toen zo'n last had van m'n rib.

Oef 4 Incline dumbbell press
10x34 w-up
8x55 (kan best pr zijn)
5x55 met laatste hulp
10x42,5

Oef 5 Chest fly
15x60
15x75 full bl
15x60

Oef 6 Push ups
20x
20x (killing)
15x

Oef 7 Incline sit ups tegen mini band
20xbw
20xbw
12xbw - 8x zonder band.

Leeg en moe. Morgen lekker rust.

damn, die spierconditie van je is echt nice man.. als ik incline db press als 3e of 4e oefening doe moet ik zeker 10 kg per dumbbell inleveren en meneer zet nog even een prtje.. nice

Om ff duidelijkheid te scheppen, we kunnen binnen trainen (maar dan moeten we tag-team spelen :P)?

heftige training !!!!! mooie PR's weer !

damn, die spierconditie van je is echt nice man.. als ik incline db press als 3e of 4e oefening doe moet ik zeker 10 kg per dumbbell inleveren en meneer zet nog even een prtje.. nice

Precies, dat heb ik nu ook, na 2 press oefeningen is de koek wel op maar big G blijft maar gaan. Is dat iets waar je na jaren trainen beter in wordt, of ligt dat aan je spiervezel verdeling met name?

Die rib pijntjes zitten allang niet meer bij je ribben maar tussen je oren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.653
Het is al minder geworden jammer genoeg door de periode UB/LB en relatief lage reps. Toch kan ik het nog redelijk goed ja. Maar na zo'n lange periode hoge volumes voor een spiergroep op een dag (meestal 5a6 oef maar soms op tot 8 oef en 50 sets per bodypart) is dat ook niet meteen verdwenen natuurlijk.

De mega axle is ook af. De sleeves zitten er niet 100% waterpas op, maar dat is zonder een mal te fabriceren ook onmogelijk met zulke dikke lassen en inbranding. Het materiaal werkt dan gewoon. Ik denk niet dat je het gaat voelen met cleans waar het gewicht dicht bij de stang zit. Je zal het zeker niet voelen als je hem als pressbar gaat gebruiken.

Gewicht is denk ik 40 kg.

Alvast paar foto's. Morgen wel een van dat ie mooi in de hammerite zit. Hij is aan het drogen nu in de garage.

Afb046.jpg

Afb047.jpg

Afb048.jpg

Is dus voor de goede orde een MASSIEF 60MM axle van 220cm met olympische sleeves.
Nu nog even een broodje Bakpao van Niels en dan slapen.

Ik vind het wel een beetje op een Thickbar lijken.

daamn, vette axle gijs ! Dat wordt weer leuk speelgoed voor de aankomende trainingen :D

t*ring dat ding is dik!!!!

nice stangetje Gijs!

Uberbrutale axle man :D

He Gijs.. ik ben er morgen niet bij wrs... vannacht m'n nek verrekt en ik kan m'n hoofd amper bewegen :(. Ik zie 't nu dus niet echt zitten om te trainen :(

Terug
Naar boven