Fitness Seller

g-mens log

He Gijs.. ik ben er morgen niet bij wrs... vannacht m'n nek verrekt en ik kan m'n hoofd amper bewegen :(. Ik zie 't nu dus niet echt zitten om te trainen :(
Wat sommige mensen tegenwoordig al niet verzinnen om niet te hoeven trainen. :D Morgen is pas morgen.

1x trainen met gijs is zo intens dat je spontaan smoesjes gaat zoeken om voortaan niet meer te hoeven komen :P

1x trainen met gijs is zo intens dat je spontaan smoesjes gaat zoeken om voortaan niet meer te hoeven komen :P

Ik heb al vaker getraind met Gijs... ;)

Maar het is ook waarschijnlijk.. als ik me morgen prima voel kom ik gewoon. Ik ben er alleen erg bang voor dat het dan nog niet over is :(

Moet je ervaring hebben om al die strongman trainingen mee te doen? Ik ben een Noob met die oefeningen, maar ik kan mij voorstellen dat ook een goede conditie voortzet, iets waarin ik wel geintereseerd ben. Een keer wat anders dan de basis oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.665
Moet je ervaring hebben om al die strongman trainingen mee te doen? Ik ben een Noob met die oefeningen, maar ik kan mij voorstellen dat ook een goede conditie voortzet, iets waarin ik wel geintereseerd ben. Een keer wat anders dan de basis oefeningen.

Nee ervaring is geen vereiste. Maar morgen is LB training hier. We kunnen best ook wat onderdelen bij doen. Ben je in A'foort nu? Dan kom je toch gewoon lekker eens een keer langs morgen is maar 10 min van A'foort. Zou leuk zijn.

Adres is Hyacinthstraat 7 in Baarn. 12u.

Nee ervaring is geen vereiste. Maar morgen is LB training hier. We kunnen best ook wat onderdelen bij doen. Ben je in A'foort nu? Dan kom je toch gewoon lekker eens een keer langs morgen is maar 10 min van A'foort. Zou leuk zijn.

Adres is Hyacinthstraat 7 in Baarn. 12u.

Nee helaas, maar ik merk de laatste tijd dat mijn conditie minder wordt. En aangezien ik niet teveel massa wil inleveren ben ik opzoek naar verschillende opties. Merk jij veel verschil in je conditie door strongman oefeningen?

Nee helaas, maar ik merk de laatste tijd dat mijn conditie minder wordt. En aangezien ik niet teveel massa wil inleveren ben ik opzoek naar verschillende opties. Merk jij veel verschil in je conditie door strongman oefeningen?

Tja wat is conditie.. Je gaat er niet sneller 30 minuten door lopen.. anaerobe sprintjes enzo zullen vlotter gaan.

• #8.668
Ach conditie. Spierconditie eerder. Wel effect op spierconditie. Maar ik kan mijn trainingstijd ook verkorten en sneller door de oefeningen heen jagen met 20 reppers net zo effectief.

Verder is conditie verbeteren gewoon conditie trainen en dat doe ik niet echt gericht. Dus als doel om conditie te verbeteren. Dan zou ik GPP gaan doen.

denk dat die circuitjes van G toch ook wel wat conditie vergen, verder vooral een shitload mental thougness

Ach conditie. Spierconditie eerder. Wel effect op spierconditie. Maar ik kan mijn trainingstijd ook verkorten en sneller door de oefeningen heen jagen met 20 reppers net zo effectief.

Verder is conditie verbeteren gewoon conditie trainen en dat doe ik niet echt gericht. Dus als doel om conditie te verbeteren. Dan zou ik GPP gaan doen.

Thanks, baas!

Straks gelijk toevoegen. Uhmmm GGP? :o

Gijs, moet ik nog me barbell meenemen of niet?

• #8.672
Waarom dat dan?

Heb hier 4 olympische barbells, een 50mm axle, 60mm axle en shitload aan dumbbellstangen waarvoor zou je dat ding mee willen nemen.

Of is het een eleiko of Ivanko en je wilt hem perse doneren!!

Hahah nee, ik wist niet of je genoeg barbells hebt, mijn oliedomme fout, excusé!
Ik had beter moeten weten Gijzianowski!

• #8.674
Vandaag met broertje, Jopthelis, Frenkpie en JW.

Oef 1 Fullsquat
10xbar
10x60
10x80
10x100
6x140
5x180
3x200
1x210 alleen riem. Zou pr kunnen zijn laatst in A'foort was het 205 of 210.
1x220 met kniebanden, close call. Had de hele tijd al moeite met de groove door ****ed up iliopsoas door sit ups tegen bands, uiteindelijk toch lekker gesquat.

Oef 2 Deadlift
10x55
5x100
5x140
3x180
3x220
3x270
3x280

Lekker alles zonder straps, goede shit.

Oef 3 Goodmornings
Eerst op pin 5
10xstang
10x60
10x100
naar pin 6, voel met pin 5 alleen onderug onderin en nauwelijks hams meer.
10x120
10x140
8x160 (klein pr)

Oef 4 Pullthroughs met average band
15x
15x
15x
15x

Oef 5 Incline sit ups tegen bands
20xbw+mini
15xbw+supermini
20xbw+mini

(iets minder diep als normaal, minder iliopsoas die al naar z'n grootje was en meer de abs)

Goede training. Axle gewogen en was 36kg leeg. De stone weegt 105.

• #8.676
Nog niet jou squat:mad:

Je was weer goed bezig Gijs ! Ondanks dat gedoe met je heup. Ik kom morgen iig weer trainen! 11 uur bij jou.

Kom je ook Niels?

yes

Terug
Naar boven