XXL Nutrition

g-mens log

****ing nice weer Gijs

Denk het wel, tenzij ik vanavond word gebeld want anders moet ik zaalvoetballen :roflol:

**** zaalvoetballen.. daar wordt jij geen groot monster van ! :p

Morgen 11 uur @ RPB!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.685
`
Haha oke dan. Heb je je genen nog een beetje boos toegesproken dat die fail op deadlift natuurlijk niet kan omdat je zo je quota van 20kg vooruitgang op een lift per maand gaat missen.

Je was weer goed bezig Gijs ! Ondanks dat gedoe met je heup. Ik kom morgen iig weer trainen! 11 uur bij jou.

Kom je ook Niels?

Jij ook hoor met je squats.

Thanks.

Denk het wel, tenzij ik vanavond word gebeld want anders moet ik zaalvoetballen :roflol:

Zaalvoetbal? Ik probeer het even voor me te zien. Jij op Nikes total 90 een xxxl shirt met Suarez op de rug een sigaret in de ene hand en een pak melk in de andere:rolleyes:

Neej maar wel een dronken monster :D
Maar ik denk dat ik er morgen wel ben ;)

Gezellig.

dikke training g men.
Vooral dikke squats en deads. Maar dit is voor jou niet zo bijzonder denk?

• #8.687
Nou niet zo bijzonder. Je moet me niet overschatten qua kracht ben ik nog geen Mikediesel of Alex. De 210 squat was mss wel pr zonder banden en na squat heb ik in principe nog nooit een 3x280 dead gedaan. Aan de andere kant op deze wijze trainen we altijd dus daar heb je gelijk in.

het is idd zwaar om na een goeie squat sessie nog zwaar te deadliften. Ik doe dit ook sinds kort en merk dit goed.
Als nog respect voor je trainingen. Leerzaam logje dit ook voor mij.

• #8.689
Ik vind het altijd leuk als ik hoor dat mensen het leerzaam vinden.

Ik merk dat na squatten (box of max effort regular squat) de deadlift relatief nog best goed gaat. Wij trainen beide lifts heel vaak op 1 dag. Los van elkaar is het lastiger om het herstel juist te krijgen. Als je bv maandag rug met deadlift doet dan is je rug vaak te moe voor een goede spanning voor squats op bv Di of Woe. Andersom merk ik dat met een zware boxsq of gewone squat mijn heupen behoorlijk belast voor deadlift op een andere dag. Aangezien we meestal UB/LB pakken is dat wel een klein probleem. Met beide op een dag gaat het tot nog toe het prettigst.

Persoonlijk merk ik ook weinig verschil als je het achter elkaar doet. Maar eerst squat dan deadlift andersom lijkt voor mij niet te werken over het algemeen gaat de deadlift dan beter als apart

Brute training weer Gijs! Effe 3x270 en 3x280 deadliften na een zware squatsessie. Doe ik je niet na. Voor mij zou het dan eerder haalbaar zijn om3x250 en 3x260 te doen.. :(

Achja, zo houden we onszelf gemotiveerd toch?

Trouwens, je moet jezelf ook niet onderschatten, want voor een 'manneke' van 105kg ben je een brutaal beest! Qua deadlift zit je namelijk gewoon op hetzelfde niveau als Alex en Mike! ;)

• #8.695
104 met kleren vandaag is mss 102 ofzo naked:(. Maar ik heb net revange genomen met avondeten en oliebollen:D

BW Is wat minder dan eerst, toch? Dacht dat je op NK de 107 aan had getikt! Maar kracht zelfs toegenomen. Dus wel goed hoor!

Of kwam je op het NK net van het chocomel-infuus?;)

• #8.697
BW Is wat minder dan eerst, toch? Dacht dat je op NK de 107 aan had getikt! Maar kracht zelfs toegenomen. Dus wel goed hoor!

Of kwam je op het NK net van het chocomel-infuus?;)

NK 104. record op dutchstrongman cup met 105 naked. Paar dagen in vakantie geen eetlust en ik kelder weer in bw.

Maar nu net na avondeten weeg ik wrs wel weer 106 met kleren hihi.

• #8.699
Gister 2 op voor slapen en eergister ook al. die kip is wel beter te nassen dan varkensvlees man.

wil je wat tips soms? :P

Terug
Naar boven